Ik ben benieuwd.twitter:julianvelard twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 22:41:49@gerardekdom Happy New Year too! Working on new music this month and a little some of it is for you. Keep your ear to the ground aka Sjaak! reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 22:50:40BAM! Blij met de mail die ik zojuist krijg van Irene Moors. Ze komt na jaren eindelijk langs bij #EkstraWeekend. 27 januari. Tof! reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef hole1988 het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 22:50:40BAM! Blij met de mail die ik zojuist krijg van Irene Moors. Ze komt na jaren eindelijk langs bij #EkstraWeekend. 27 januari. Tof! reageer retweet
Ik hoorde juist veel positieve berichtenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Ik vond haar niet zo leuk in het glazen huis...
Ik vond haar prima deed leuk mee en zat niet de kloten met een laptop/mobiel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef TheFastOne het volgende:
Ik mag hem ook wel!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:09 schreef hole1988 het volgende:
Ik vind dat GBTTZ weer een lekkere meedeinzer heeft.
Nee absoluut niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef TheFastOne het volgende:
Heui!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
Hooij
Tijd voor een biertje, of niet dan
Ze vond alleen zichzelf zo verschrikkelijk leuk en belangrijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vond haar prima deed leuk mee en zat niet de kloten met een laptop/mobiel.
Mwah, dat belangrijk weet ik niet, maar mag een mens zichzelf ook eens leuk vinden? Of is dat nou weer direct arrogant...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze vond alleen zichzelf zo verschrikkelijk leuk en belangrijk![]()
![]()
Nee, ik vind dat niet arrogant! Maar goed, ik ben natuurlijk ook de bestequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, dat belangrijk weet ik niet, maar mag een mens zichzelf ook eens leuk vinden? Of is dat nou weer direct arrogant...
Ondanks het immense succes zo gewoon geblevenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet arrogant! Maar goed, ik ben natuurlijk ook de beste
Absoluut, dat past ook wel binnen mijn goede aard. Immer bescheidenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ondanks het immense succes zo gewoon gebleven
Ik ben benieuwd hoe lang ze het vol houden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-op-de-zuidpool.html
Dat verdienmodel ziet er goed uit.
Me2.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ze het vol houden.
Eensquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Skrillex![]()
Vreemde muziek, maar ik kan het wel waarderen
Ik spreek graag de waarheid in ttsquote:
O.M.G. Wat een liefdequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik spreek graag de waarheid in tts
En ik hou zo ontzettend veel van deze reeks & minthydat ik me niet kon inhouden!!!1
VUILE TAALNAZI!quote:
Je benguwoon main sgatjquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
O.M.G. Wat een liefde![]()
![]()
Waarom eigenlijk?
Oke, maar dan alleen digitaal hoor! IRL doe ik daar niet meer aanquote:
Ja in het Fries is er voor kende en kon ook één woord. Maarja rede te meer om erop te letten wat mij betreftquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
VUILE TAALNAZI!
Komt door de westfriese taalinvloeden hier!
Jaa ik ben ook aan het luisterenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:17 schreef borisz het volgende:
Ellen ten dammeop radio1 nu in Casa Luna.
Ja nee, mijn tastbare liefje van vlees en bloed ga ik nu weer ff knuffelenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, maar dan alleen digitaal hoor! IRL doe ik daar niet meer aan
Je hebt al een IRL-schatje??quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja nee, mijn tastbare liefje van vlees en bloed ga ik nu weer ff knuffelen
Jij bent mijn digibabe. Tenzij je dat niet zou willen, ofzo
Harem ftwquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt al een IRL-schatje??
Maar ik wil toch helemaal niet tweede-keus zijn!![]()
*knak*
*kras*
*voor bus springt*
Ik HEB al een harem, 2 vrouwen (1 hetero, 1 lesbisch) en een man (hetero). Het zou alleen maar meer ingewikkeld worden, net als een mummy...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |