ik ga met mijn broek op de enkels buiten staanquote:
dat heb je weleens geiler gezegd.quote:
quote:
quote:
quote:
Nu al? ik ben er netquote:
Ik ben benieuwd.twitter:julianvelard twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 22:41:49@gerardekdom Happy New Year too! Working on new music this month and a little some of it is for you. Keep your ear to the ground aka Sjaak! reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 22:50:40BAM! Blij met de mail die ik zojuist krijg van Irene Moors. Ze komt na jaren eindelijk langs bij #EkstraWeekend. 27 januari. Tof! reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef hole1988 het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 22:50:40BAM! Blij met de mail die ik zojuist krijg van Irene Moors. Ze komt na jaren eindelijk langs bij #EkstraWeekend. 27 januari. Tof! reageer retweet
Ik hoorde juist veel positieve berichtenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Ik vond haar niet zo leuk in het glazen huis...
Ik vond haar prima deed leuk mee en zat niet de kloten met een laptop/mobiel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef TheFastOne het volgende:
Ik mag hem ook wel!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:09 schreef hole1988 het volgende:
Ik vind dat GBTTZ weer een lekkere meedeinzer heeft.
Nee absoluut niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef TheFastOne het volgende:
Heui!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
Hooij
Tijd voor een biertje, of niet dan
Ze vond alleen zichzelf zo verschrikkelijk leuk en belangrijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vond haar prima deed leuk mee en zat niet de kloten met een laptop/mobiel.
Mwah, dat belangrijk weet ik niet, maar mag een mens zichzelf ook eens leuk vinden? Of is dat nou weer direct arrogant...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze vond alleen zichzelf zo verschrikkelijk leuk en belangrijk![]()
![]()
Nee, ik vind dat niet arrogant! Maar goed, ik ben natuurlijk ook de bestequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, dat belangrijk weet ik niet, maar mag een mens zichzelf ook eens leuk vinden? Of is dat nou weer direct arrogant...
Ondanks het immense succes zo gewoon geblevenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet arrogant! Maar goed, ik ben natuurlijk ook de beste
Absoluut, dat past ook wel binnen mijn goede aard. Immer bescheidenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ondanks het immense succes zo gewoon gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |