Jij ook!quote:
Jij ookquote:
Ik werk op een woonvorm met mensen die sociaal wat beperkt zijn, ik moet het goede voorbeeld geven... Best lastig af en toequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Sociaal wenselijk gedrag is echt nergens goed voor joh
Helaas doen mijn collega's net zo wenselijk als dat ik dat doequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij ook
@minthy: Sociaal wenselijk gedrag? Tja ik begrijp wat je bedoelt ja... Gelukkig werk ik met allemaal nerds op kantoor die er echt zelf geen reet om geven, dus dat ik tegen hun kan zeggen: HEY! WAAR IS M'N NIEUWJAARSGROET
Hans...quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
Minder dan 100 posts verwijderd van topic #3333!!!!
Het was ons zonder Hans nooit gelukt!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
Minder dan 100 posts verwijderd van topic #3333!!!!
Het was ons zonder Hans nooit gelukt!
Ohquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werk op een woonvorm met mensen die sociaal wat beperkt zijn, ik moet het goede voorbeeld geven... Best lastig af en toe
Welkom welkom welkomquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Middag![]()
3fm maar weer es aangedaan
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Middag![]()
3fm maar weer es aangedaan
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh![]()
Niks voor mij die baan, ik werk met criminelen, daar kan ik nog wat van leren
Hans is de verloren zoon van Freddie Mercury die vorig jaar groots afscheid nam van dit topicquote:
Een soort van hafgod in dit topic, hij heeft zichzelf een tijd geleden digitaal de nek omgedraaid (lees: account aan de wilgen gehangen)quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik begeleid wel een aantal rehabiliterende TBS'ers maar daarvan ga ik maar niets leren
Doei!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
Ik ga een middag/avond arbeidsvreugd opdoen. Tot later
Volgens mij was het op valentijnsdag dat ie z'n laatste post postte, dus veel plezier met zoekenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef TheFastOne het volgende:
Waar bestond zijn grootse afscheid uit?
[3FM #2878] We nemen afscheid van HANSquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij was het op valentijnsdag dat ie z'n laatste post postte, dus veel plezier met zoeken
Goedemiddag
Zat ik er net een dag naastquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
[3FM #2878] We nemen afscheid van HANS
Zijn laatste post en tevens zijn 100.000e in 3fm reeks: [3FM #2878] We nemen afscheid van HANS
Dit topic er ook nog bij doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
[3FM #2878] We nemen afscheid van HANS
Zijn laatste post en tevens zijn 100.000e in 3fm reeks: [3FM #2878] We nemen afscheid van HANS
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:41 schreef Swomp het volgende:
Als je je bril afzet, val je dan achterover?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:41 schreef Swomp het volgende:
Als je je bril afzet, val je dan achterover?
Klopt idd, is al weer lang geleden dat ik 3fm smiddags heb geluisterdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |