Bazenidee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Boh tijd voor wat gebakken eitjes op brood
Paas mij ook wat bro.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Boh tijd voor wat gebakken eitjes op brood
Eckte bazen gaan alleen naar tentamens en halen die gewoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eckte bazen halen geen studiepunten?
Nee die vragen een bijstandsuitkering aanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eckte bazen halen geen studiepunten?
Soms mag je zonder de opdrachten geen deelnemen aan het tentamen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eckte bazen gaan alleen naar tentamens en halen die gewoon.
Moet ik anders straks een pm maken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou nog even een pm rondsturen
Ja, dat heb ik nu bij wiskunde ook, beetje jammer, nu kan ik geen baas meer zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms mag je zonder de opdrachten geen deelnemen aan het tentamen.
Dan zou ik je een schat vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet ik anders straks een pm maken?
Royco meetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou nog even een pm rondsturen
Introkampenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
Mja ons introkamp elk jaar is wel baas. Dus ik word gewoon langstudeerder.
Wat heb je de hele nacht gedaan dan, met je pener gespeeld?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
Shit ik had ook gewoon moeten gaan studeren in plaats van een studie ging ik aan het werkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
Ik weet zeker dat ik er spijt van krijg als ik nu niet meer ga studeren, dus ik doe toch maar weer mijn best nog een keer iets te kiezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Shit ik had ook gewoon moeten gaan studeren in plaats van een studie ging ik aan het werk
Dit soort aankondigingen mogen ook wel via PM.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef arachide. het volgende:
Royco
Ik ben rond 16:30 thuis, dan maak ik wel een pm!
Tik em aan ouwequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Introkamp van studentenvereniging was wel leuk. 2 keer gedaan.
Hosselbaas als ik ben natuurlijk de eerste avond al met een meid in bed beland.
Je bent een schatjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef arachide. het volgende:
Royco
Ik ben rond 16:30 thuis, dan maak ik wel een pm!
Ik heb geen opleidingen tenminste als een veterstrik diploma geld dan weer welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik er spijt van krijg als ik nu niet meer ga studeren, dus ik doe toch maar weer mijn best nog een keer iets te kiezen.
Op mijn 18e verjaardag lukte het mij ook, op introkampquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Introkamp van studentenvereniging was wel leuk. 2 keer gedaan.
Hosselbaas als ik ben natuurlijk de eerste avond al met een meid in bed beland.
Boks.quote:
Ik ook niet.quote:
Ach, was best leuk. Wat ging er bij jou mis dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn 18e verjaardag lukte het mij ook, op introkamp
Waarschijnlijk was het bij jou een groter succes dan bij mij.
Faalverhaal
whehe.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
nou ik ben in mijn freshman year meegegaan als feut. En dit jaar als begeleider. En ik ga nu elk jaar weer als begeleider. 4dagen non stop dronken zijn
In slaap gevallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, was best leuk. Wat ging er bij jou mis dan?
Ik wel, het was ijskoud en we moesten in een meer zwemmenquote:
eigenlijk wel maarja als student zijnde is het weel de tijd van je levenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
whehe.
Eigenlijk extreem kansloos.
Ik was hele afgelopen intro aangeschotenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
eigenlijk wel maarja als student zijnde is het weel de tijd van je leven
Hij viel in slaap. Voordat er iets gebeurde. Daar lag ik dan met iemands hoofd op mijn buik op een gaar slaapmatjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha. Prachtig. Was de kerel zo slecht?
Ik heb helaas wel stomme dingen gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik was hele afgelopen intro aangeschotenOp een brakdag na dan. Best erg, maar geen stomme dingen gedaan verder
Arme jijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij viel in slaap. Voordat er iets gebeurde. Daar lag ik dan met iemands hoofd op mijn buik op een gaar slaapmatje
hehe. Maar ben laatste tijd een beetje klaar met veel drinken, tot de avond zelfquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb helaas wel stomme dingen gedaan.
De zomer van 2004 was wel een beste zomer voor mij. Afstudeer feestjes overal. Vakantie met vrienden, week dronken. Vakantie met andere vrienden, week dronken. Werkweek van studentenvereniging, Kampweek van studentenvereniging, week dronken. Heb daarna het introkamp van de opleiding maar niet gedaan wegens gezondheidsredenen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
eigenlijk wel maarja als student zijnde is het weel de tijd van je leven
Mwah, de volgende ochtend vond ik hem toch niet meer knap/leuk.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De zomer van 2004 was wel een beste zomer voor mij. Afstudeer feestjes overal. Vakantie met vrienden, week dronken. Vakantie met andere vrienden, week dronken. Werkweek van studentenvereniging, Kampweek van studentenvereniging, week dronken. Heb daarna het introkamp van de opleiding maar niet gedaan wegens gezondheidsredenen.
Dat dan wel weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, de volgende ochtend vond ik hem toch niet meer knap/leuk.
Dus op zich prima dat er niets gebeurde.
Hoewel, ontmaagding op je 18e verjaardagsnacht zou wel tof zijn om over op te scheppen.
haha. Ik heb nu 3 intro's gehad. 2 keer ziek aan het einde of vlak erna. Oorzaak-gevolg?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De zomer van 2004 was wel een beste zomer voor mij. Afstudeer feestjes overal. Vakantie met vrienden, week dronken. Vakantie met andere vrienden, week dronken. Werkweek van studentenvereniging, Kampweek van studentenvereniging, week dronken. Heb daarna het introkamp van de opleiding maar niet gedaan wegens gezondheidsredenen.
Baaaaaaaaw.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij viel in slaap. Voordat er iets gebeurde. Daar lag ik dan met iemands hoofd op mijn buik op een gaar slaapmatje
Lijkt me trouwens planningstechnisch haast onmogelijk dit allemaal in 1 vakantie te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm leuk zijn geweest. Het was mijn 16de verjaardag. Ik weet het nog als de dag van gisteren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoewel, ontmaagding op je 18e verjaardagsnacht zou wel tof zijn om over op te scheppen.
Dat zou best eens kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
haha. Ik heb nu 3 intro's gehad. 2 keer ziek aan het einde of vlak erna. Oorzaak-gevolg?
Meh, de jongen was niet leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm leuk zijn geweest. Het was mijn 16de verjaardag. Ik weet het nog als de dag van gisteren.![]()
Lange vakantie, je 6de jaar is vrij kort. Maar ben inderdaad niet veel thuis geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens planningstechnisch haast onmogelijk dit allemaal in 1 vakantie te doen
Waarom ging je dan met hem mee naar bed?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meh, de jongen was niet leuk.
Nu werd ik tenminste ontmaagd door iemand die ik echt leuk vond.
6e jaar is best wel tijd van je leven. Non-stop examenfeestjes. Voor de exameperiode geen flikker uitvoeren en dan lange vakantie afsluiten met een intro aan de uni.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange vakantie, je 6de jaar is vrij kort. Maar ben inderdaad niet veel thuis geweest.
We lagen in een koeienschuur met zijn vijftigen en het was koudquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ging je dan met hem mee naar bed?
Leukste zomer denk ik ja. Mijn lever vond het alleen iets minder.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
6e jaar is best wel tijd van je leven. Non-stop examenfeestjes. Voor de exameperiode geen flikker uitvoeren en dan lange vakantie afsluiten met een intro aan de uni.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We lagen in een koeienschuur met zijn vijftigen en het was koud
En alcohol en pijnstillers.
Klinkt erg romantischquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede reden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die kans heb ik nog.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
IKR.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een faalverhaal was
Heb ik ook wel eens, dat ik dan toch zoen met een meisje dat ik niet echt interessant vind. Maar ja, als ze je leuk vind sla je het niet af, vind ik danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ging je dan met hem mee naar bed?
Ik ben blij dat ik een lever heb. Trouwens ik las dat de oud-voorzitter van Minerva onlangs was overleden aan leverkanker. Maar goed een verband kan ik niet hard maken natuurlijk. Waarschijnlijk dikke pecg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leukste zomer denk ik ja. Mijn lever vond het alleen iets minder.
[..]
Mensen die kansen benutten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, dat ik dan toch zoen met een meisje dat ik niet echt interessant vind. Maar ja, als ze je leuk vind sla je het niet, vind ik dan.
Mwah, hangt er van af denk ik. Ben sowieso niet zo into iedereen aflebberen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, dat ik dan toch zoen met een meisje dat ik niet echt interessant vind. Maar ja, als ze je leuk vind sla je het niet, vind ik dan.
Kan ook aan de snackbar liggen er tegenover. Vieze friet patat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een lever heb. Trouwens ik las dat de oud-voorzitter van Minerva onlangs was overleden aan leverkanker. Maar goed een verband kan ik niet hard maken natuurlijk. Waarschijnlijk dikke pecg.
true, daarom ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Een beetje flikflooien is toch ook gewoon leuk?
Lukt toch niet. Al heb ik op dit moment dezelfde standaard als een hond.quote:
haarseks stiekem ook welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Een beetje flikflooien is toch ook gewoon leuk?
Dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Lukt toch niet. Al heb ik op dit moment dezelfde standaard als een hond.
Ik ook niet, maar als het dan een keer kan doe ik het ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, hangt er van af denk ik. Ben sowieso niet zo into iedereen aflebberen.
Kom je uit Leiden? En ik ga ook wel eens naar de dichtbijzijnde ranzige snackbarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kan ook aan de snackbar liggen er tegenover. Vieze friet patat.
Zelfs mij lukte het een soort van. Dan kun jij het ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
7 dagen man, tijd zat. Ga je je verjaardag nog vieren?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Haarsex.quote:
Jep. Ik ga alleen naar goede snackbarren. Kwaliteit staat voorop.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom je uit Leiden? En ik ga ook wel eens naar de dichtbijzijnde ranzige snackbar
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe zit het dan precies met die ex-voorzitter van Minerva? Weet jij dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Ik ga alleen naar goede snackbarren. Kwaliteit staat voorop.
Een kwalitaria dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Ik ga alleen naar goede snackbarren. Kwaliteit staat voorop.
Dat het kan snap ik ook wel, waar ik binnen 7 dagen iemand vandaan moet halen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs mij lukte het een soort van. Dan kun jij het ook.
Van straat joh. Of van internet. Overal zijn vrouwen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat het kan snap ik ook wel, waar ik binnen 7 iemand vandaan moet halen is een ander verhaal.
www.knuz.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat het kan snap ik ook wel, waar ik binnen 7 iemand vandaan moet halen is een ander verhaal.
www.bestelhiereenpoolsevrouw.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel een heule grote zoenslet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik klikte.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
www.bestelhiereenpoolsevrouw.nl
3 dagen levertijd, dus je moet wel een beetje opschieten
Neuh, ik vind er niks feestelijks aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
7 dagen man, tijd zat. Ga je je verjaardag nog vieren?
Ik ken wel deze: http://www.russianbrides.com/?afid=15501quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
er bestaat wel zo'n site, dacht ik
Ik zal straks een paar vrouwen op straat vragen of willen neuken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van straat joh. Of van internet. Overal zijn vrouwen.
Brave loefje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal straks een paar vrouwen op straat vragen of willen neuken.
Ik ook.quote:
http://www.russianbrides.com/quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
er bestaat wel zo'n site, dacht ik
zo moet dat helemaal niet joh, je moet eerst over eh... het weer beginnen enzo, en dan pas vragen of ze willen neuken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
I wish you luckquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou mensen, ik ga naar werk.
Mag ik weer 3,5 uur buitenstaan.
Wish me luck.
Ik vroeg je nog wat, lulquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou mensen, ik ga naar werk.
Mag ik weer 3,5 uur buitenstaan.
Wish me luck.
Jongen, alsof ik binnenkom bij Minerva.quote:
Zal ik hier anders even een oproepje voor je plaatsen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ben ik.quote:
Die tijd heb ik toch helemaal niet man!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
zo moet dat helemaal niet joh, je moet eerst over eh... het weer beginnen enzo, en dan pas vragen of ze willen neuken.
Heb je wel genoeg geld die krengetjes zouden veel in onderhoud moeten kosten, Heb ik gehoord je kan beter gewoon naar het voormalig Oostblok gaan en er zelf een importenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:15 schreef kutkloon7 het volgende:
Bedankt jongens, nu weet ik eindelijk weer waar ik die Russische vrouwen moest bestellen
Wat een vreselijk kutweer, neuken ? zoietsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
zo moet dat helemaal niet joh, je moet eerst over eh... het weer beginnen enzo, en dan pas vragen of ze willen neuken.
Wat een kutweer, kom maar even mee naar mijn kamer, daar is het droog. Daarna ga ik je weer nat maken *OVERDREVEN KNIPOOG*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:17 schreef demonstructie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk kutweer, neuken ? zoiets
In Leiden geen fatsoenlijk werkende geruchtenmachine?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, alsof ik binnenkom bij Minerva.
Ik lees geen kranten, dus ik weet het niet.
heel goed! Met nog zo'n mooie overgang erin: kutweer -> kut -> neukenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:17 schreef demonstructie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk kutweer, neuken ? zoiets
Dat zal ik er zeker bijvermelden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat je een grote piemel hebt, werkt soms ook wel.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hehe, zo werd ik eerst genoemd hier, mijn andere account was minibeer(
)
Duo...quote:
Nare trio.quote:
Ah en weer een duo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
)
Je blijft ons schatje hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
)
Toen was je nog lief.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
)
waarom een kloon?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
)
Zijn username in ieder geval niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn username in ieder geval niet meer.
Ik snap niet wat er nou zo leuk is aan dat songfestivalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weten of het een vooroordeel is dat homo's dat leuk vinden
HE! Niks tegen het songfestival he.quote:
Homo's vinden dat geweldig dansen muziek en al die meuk, Ik dus weer niet net zoiets als de PANN daar moet je geweest zijn zelf nog nooit geweest en het staat ook niet in de planningquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weten of het een vooroordeel is dat homo's dat leuk vinden
Van jou weet ik dat hoor.quote:
Niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef, wanneer gaan we slowdancen?
Kneuzingen van het zwellichaam. Komen vaker voor in gebieden waar daggeren populair is.quote:
Toen ik het deed had ik geen stijve.quote:
Dan loop je weinig gevaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik het deed had ik geen stijve.
Jij hebt alleen met mij gedaggerd toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik het deed had ik geen stijve.
En tis niet echt behandelbaar of wat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kneuzingen van het zwellichaam. Komen vaker voor in gebieden waar daggeren populair is.
Waarom weet ik dat
Dat jij nou nooit zo geil bent als een konijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso een stijve krijgen van schuren/daggeren
Volgens mij hoort het vanzelf weer over te gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En tis niet echt behandelbaar of wat?
Voorkomen >> genezenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zit er een knik in en die gaat er nooit meer uit. Niet daggeren dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon koelenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet krom staat daarnaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij hoort het vanzelf weer over te gaan
Daarom.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij hebt alleen met mij gedaggerd toch?
Nou....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij hoort het vanzelf weer over te gaan
Jawel maar van schuren wordt die alleen groter, niet stijfquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat jij nou nooit zo geil bent als een konijn.
Halfstijf dan? Meisjes voelen hem wel hoor als ik schuur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel maar van schuren wordt die alleen groter, niet stijf
Dat komt ook bijna niet voor dat een man zijn pik 100% recht isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, lang geleden, maar hij is niet kaarsrecht
Ze zouden hem vast wel voelenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Halfstijf dan? Meisjes voelen hem wel hoor als ik schuur.
Dat komt met het ouder worden, het wordt vanaf nu alleen maar ergerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Laatste keer maar 4 meisjes geschuurd tijdens het uitgaan, nieuw dieptepunt
Vanaf je 18e ook al? Dan zal ik nooit geschuurd worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt met het ouder worden, het wordt vanaf nu alleen maar erger
Huh, maar op het internet zijn ze wel allemaal recht!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat komt ook bijna niet voor dat een man zijn pik 100% recht is
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Laatste keer maar 4 meisjes geschuurd tijdens het uitgaan, nieuw dieptepunt
Right!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Huh, maar op het internet zijn ze wel allemaal recht!
Juist niet, die krommen allemaal naar boven toequote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Huh, maar op het internet zijn ze wel allemaal recht!
[..]
[ afbeelding ]
Nee, hangt er vanaf waar ik uit gaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt met het ouder worden, het wordt vanaf nu alleen maar erger
Nonsens, omdat ze jou niet willen hoeft nog niet te zeggen dat ze te kieskeurig zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Right!![]()
Hetzelfde als dat enkel hetero's in gaymovies spelen omdat homo's nu eenmaal te kieskeurig zijn als het op seks aankomt en dat laatste is waar
Oh snap.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nonsens, omdat ze jou niet willen hoeft nog niet te zeggen dat ze te kieskeurig zijn
Nou krijg genoeg aanzoekjes alleen one nights stands hou ik niet van, flauw hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nonsens, omdat ze jou niet willen hoeft nog niet te zeggen dat ze te kieskeurig zijn
Ja dan doe je het toch zelfquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou krijg genoeg aanzoekjes alleen one nights stands hou ik niet van, flauw he
Ohw, ik kijk eerlijk gezegd nooit naar piemelsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Juist niet, die krommen allemaal naar boven toe
Ik kijk naar die pornolul alsof die van mezelf is. Dusjaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Ohw, ik kijk eerlijk gezegd nooit naar piemelsWel naar tieten en poezen
Maar goed om te weten dat ze naar boven toe krommen, dan heb ik dus ook een echte pornopik
Klopt, Ga niet een beetje lopen neuken met een vent die ik net 2 minuten ken, Zo van hoi mijn naam is Yummie doe je broek maar omlaagquote:
Mensen die niet ten minste geneukt hebben voor het aanzoekquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou krijg genoeg aanzoekjes alleen one nights stands hou ik niet van, flauw he
So what?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet ten minste geneukt hebben voor het aanzoek
Ik voel het gewoon aan wanneer het over piemels gaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat over piemels en myr is er opeens..
Spytool?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat over piemels en myr is er opeens..
Spytool?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:55 schreef palawan het volgende:
[..]spytool gebruiken op het woord piemel
Ja, de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
Schuren, Daggeren?
Waar is het gewoon normaal gezellig praten gebleven
Hallo mijnheer, hoe maakt u het? Het is echt KUT weer hè.... Neuken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
Schuren, Daggeren?
Waar is het gewoon normaal gezellig praten gebleven
Ik heb haarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ben nog nooit geschuurd tijdens uitgaan. Ik bewaarde wel altijd afstand met jongens en ik zat niet op stomdronken kale knakkers te wachten.
Ik snap wel dat het versieren je niet zo goed af gaatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo mijnheer, hoe maakt u het? Het is echt KUT weer hè.... Neuken?
Wat zou je doen als een meisje dat tegen je zou zeggen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo mijnheer, hoe maakt u het? Het is echt KUT weer hè.... Neuken?
ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ben nog nooit geschuurd tijdens uitgaan.
ohja over dat ik verkracht wil worden in een steegje, het moet wel een eigenlijk heel leuk meisje zijn die me dan nooit verlaat.quote:Ik bewaarde wel altijd afstand met jongens en ik zat niet op stomdronken kale knakkers te wachten.
Raar kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zou je doen als een meisje dat tegen je zou zeggen?
Whut, wie heeft 6 piemels?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef palawan het volgende:
[..]
Een zintuig om 6e piemels mee te detecteren?
Dat ken van te voren ook wel een keer zien, En als ze onervaren zijn leer ik ze het welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt of is dat niet belangrijk?
Wat doe je, ik dacht dat je een bitchen reputatie wou?!quote:
Open deurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er gewoon fucking vrede mee hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
Allemaal confrontatie hier. kaneelstokje met ze 16 jaar verhaal, en met ze introverhaal.
en loka ook.
[..]
ik ook niet.
hoe ga jij om met deze confrontatie? uit het topic van dat van youp van het hek, klinkt het alsof je jezelf wijsmaakt en doet alsof "het niet bestaat".
is dat de effectiefste manier?
[..]
ohja over dat ik verkracht wil worden in een steegje, het moet wel een meisje zijn die me dan nooit verlaat.
Ik zou echt verbouwereerd zijn denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
"Hé wat? wat zeg je nou?"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
O ik dacht ''vreemd'' meisjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet erop ingaan? Ik wil het gewoon weten voor als ik ooit weer single word.
Ik kan niet langer ontkennen dat ik lief ben. Ik heb het opgegeven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat doe je, ik dacht dat je een bitchen reputatie wou?!
Of wil je gewoon de verkiezingen winnen?
Neuken indien ze lekker isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, vreemd blijf ik toch wel, hoe goed je me ook kentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O ik dacht ''vreemd'' meisje
Als jij het zegt dan zal ik erover nadenken hoor
Maar niet onbekendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, vreemd blijf ik toch wel, hoe goed je me ook kent
Ik zou denken dat het een grap is, en gaan zoeken naar de verborgen camera.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik denk niet dat opdrukken mijn gedrag zal helpen , wel me bovenlichaam, ik neem het me al maanden voor om het eens langere tijd te gaan doen en vol te houden, want ik heb slappere bovenarmen dan zelfs meeste meisjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er gewoon fucking vrede mee hebben.
Dat is ook jouw hele probleem, maargoed whatetever...
Meer testosteron kweken en agressiever worden zou je helpen... Ga opdrukken (no kidding)
Op wintersport had 1 van de vrouwen een boekje met nuttelozen sex feiten bij zich.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
Allemaal confrontatie hier. kaneelstokje met ze 16 jaar verhaal, en met ze introverhaal.
en loka ook.
Met camera erbij zou iedereen je een baas vinden als je ter plekke begon met neukenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het een grap is, en gaan zoeken naar de verborgen camera.
Vind ik er geen dan zou ik zeggen dat ze me eerst maar eens moet zoenen. Testen of ze het meent.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk niet dat opdrukken mijn gedrag zal helpen , wel me bovenlichaam, ik neem het me al maanden voor om het eens te gaan doen, want ik heb slappere bovenarmen dan zelfs meeste meisjes.
en aan welke urges van de testosteron moet ik dan proberen toe te geven?
Dit vind ik verdacht weinigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op wintersport had 1 van de vrouwen een boekje met nuttelozen sex feiten bij zich.
Over confrontatie gesproken, elk moment van de dag hebben wereld wijd 2000 Stelletjes sex.
Dus nu, en nu, en nu en jup zelfs nu hebben minimaal 2000 stelletjes sex.
The horror
ja jezus! kijk dit dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op wintersport had 1 van de vrouwen een boekje met nuttelozen sex feiten bij zich.
Over confrontatie gesproken, elk moment van de dag hebben wereld wijd 2000 Stelletjes sex.
Dus nu, en nu, en nu en jup zelfs nu hebben minimaal 2000 stelletjes sex.
The horror
Let it go boyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jezus! kijk dit dus.
maar jouw voorbeeld is zoiets dat speelt altijd wel in me achterhoofd mee.
de confronatie zien op straat enzo, en hier, of in films. daar wordt ik echt van in me gezicht geklapt.
Biljoen? Lijkt me wel erg veelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zat eerder te denken aan 100+ miljoen omdat 6 biljoen wensen op de wereld
Ehh, je moet niet zoveel nadenken dat je aan iets ''toegeeft'' of niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk niet dat opdrukken mijn gedrag zal helpen , wel me bovenlichaam, ik neem het me al maanden voor om het eens langere tijd te gaan doen en vol te houden, want ik heb slappere bovenarmen dan zelfs meeste meisjes.
en aan welke urges van de testosteron moet ik dan proberen toe te geven?
Wana make it 2001?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef Myraela het volgende:
2000 maar? Dat vind ik nog best weinig.
Oops, 7 miljard bedoel ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Biljoen? Lijkt me wel erg veel
billion is amerikaans voor miljard.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Biljoen? Lijkt me wel erg veel
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet erop ingaan? Ik wil het gewoon weten voor als ik ooit weer single word.
Ja, verwarrend weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
billion is amerikaans voor miljard.
biljoen in nederlands is volgensmij een 1000voud te veel drommel
quote:In 1804 woonden er één miljard mensen op de wereld. In 1927 waren dat twee miljard. Eind jaren 50 groeide de wereldbevolking tot drie miljard personen. Op 11 juli 1987 werd het Kroatische jongetje Matej Gaspar symbolisch uitgeroepen tot vijfmiljardste wereldburger.
Er gaan er vanzelf wel weer een paar miljoen dood.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
in 24 jaar 2 miljard mensen erbij?
Wereldhonger kom er maar in
Moah, er is dan ook weer meer mensenvleesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
in 24 jaar 2 miljard mensen erbij?
Wereldhonger kom er maar in
Omdat ik de link niet hebquote:
Weegt niet op tegen de groei helaasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er gaan er vanzelf wel weer een paar miljoen dood.
Oh eh dat is alweer lang geleden. Pfoe. Volgens mij ging ik me wel oké voelen door andere mensen daarvan proberen te overtuigen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ook niet.
hoe ga jij om met deze confrontatie? uit het topic van dat van youp van het hek, klinkt het alsof je jezelf wijsmaakt en doet alsof "het niet bestaat".
is dat de effectiefste manier?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
Oh god nu weet ik waarom een heel pak durum eten niet zo slim is , wat heb ik een last van mijn maag
Het went vanzelf hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
Oh god nu weet ik waarom een heel pak durum eten niet zo slim is , wat heb ik een last van mijn maag
Hij vind je leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:15 schreef Cassandra87 het volgende:
wooow wat is die kutkloon7 invasie in mijn fobo
Volgens mij heb ik die wel eens gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
Er was ooit zo'n filmpje van Lauren Verster die random op straat mannen ging vragen of ze wouden neuken.
De meesten wisten niet wat ze moesten zeggen en eentje riep keihard "EYEY!"
Als ik het antwoord daarop wist...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je weten of je een studie alleen tijdelijk leuk lijkt of dat het blijvende interesse is?
Niet maar je moet iets kiezen waar je al interesse in hebt en als je dan eenmaal bezig bent hopen dat je die motivatie vast kunt houden..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik het antwoord daarop wist...
Vroeg ze geen vrouwen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die wel eens gezien
Zij is ook echt lekker die zou ik direct meenemen
Echt he.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die wel eens gezien
Zij is ook echt lekker die zou ik direct meenemen
Ja gek he de dubbele standaard bestaat nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
Er was ooit zo'n filmpje van Lauren Verster die random op straat mannen ging vragen of ze wouden neuken.
geen enkele studie is leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je weten of je een studie alleen tijdelijk leuk lijkt of dat het blijvende interesse is?
Zij kwam altijd bij mij koffiedrinkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
Ik denk aan je hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef kutkloon7 het volgende:
ok kunnen jullie straks allemaal aan me denken en een beetje positieve energie naar me toe stralen, dan haal ik mijn hertentamen misschien. Alvast dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Succesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef kutkloon7 het volgende:
ok kunnen jullie straks allemaal aan me denken en een beetje positieve energie naar me toe stralen, dan haal ik mijn hertentamen misschien. Alvast dank.
Ik vind jort kelder grappigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
Ik moet snel bekend worden denk ik, als ze Jort Kelder doet ben ik niet eens een stap terug.![]()
Wel qua kapitaal natuurlijk.
Dan wordt je toch automonteur ofzo? Je vind het toch leuk om met auto's te prutsen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
geen enkele studie is leuk.
ik heb ook zoveel hobbies, maar zogauw het teveel MOET en X uur per dag enzo wordt ik er gek van en ga ik terug naar porno zoeken op internet of in bed liggen.
misschien kan je iets doen wat je echt het langst per dag al interessant vind enzo.
JE KAN HET!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef kutkloon7 het volgende:
Tja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
geen enkele studie is leuk.
ik heb ook zoveel hobbies, maar zogauw het teveel MOET en X uur per dag enzo wordt ik er gek van en ga ik terug naar porno zoeken op internet of in bed liggen.
misschien kan je iets doen wat je echt het langst per dag al interessant vind enzo.
True, dat hebben de meeste mensen. Er was ook een geniale wiskundige, die gewoon wiskundevakken niet haalde omdat hij geen dingen voor zijn studie deed, maar alleen eigen onderzoek.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb ook zoveel hobbies, maar zogauw het teveel MOET en X uur per dag enzo wordt ik er gek van.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk aan je hoor.
Als het maar positief isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik vind het wel een geestig mannetje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind jort kelder grappig
Prachtige kerel!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind jort kelder grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |