Van jou weet ik dat hoor.quote:
Niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef, wanneer gaan we slowdancen?
Kneuzingen van het zwellichaam. Komen vaker voor in gebieden waar daggeren populair is.quote:
Toen ik het deed had ik geen stijve.quote:
Dan loop je weinig gevaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik het deed had ik geen stijve.
Jij hebt alleen met mij gedaggerd toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik het deed had ik geen stijve.
En tis niet echt behandelbaar of wat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kneuzingen van het zwellichaam. Komen vaker voor in gebieden waar daggeren populair is.
Waarom weet ik dat
Dat jij nou nooit zo geil bent als een konijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso een stijve krijgen van schuren/daggeren
Volgens mij hoort het vanzelf weer over te gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En tis niet echt behandelbaar of wat?
Voorkomen >> genezenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zit er een knik in en die gaat er nooit meer uit. Niet daggeren dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon koelenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet krom staat daarnaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij hoort het vanzelf weer over te gaan
Daarom.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij hebt alleen met mij gedaggerd toch?
Nou....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij hoort het vanzelf weer over te gaan
Jawel maar van schuren wordt die alleen groter, niet stijfquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat jij nou nooit zo geil bent als een konijn.
Halfstijf dan? Meisjes voelen hem wel hoor als ik schuur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel maar van schuren wordt die alleen groter, niet stijf
Dat komt ook bijna niet voor dat een man zijn pik 100% recht isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, lang geleden, maar hij is niet kaarsrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |