Dit soort aankondigingen mogen ook wel via PM.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef arachide. het volgende:
Royco
Ik ben rond 16:30 thuis, dan maak ik wel een pm!
Tik em aan ouwequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Introkamp van studentenvereniging was wel leuk. 2 keer gedaan.
Hosselbaas als ik ben natuurlijk de eerste avond al met een meid in bed beland.
Je bent een schatjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef arachide. het volgende:
Royco
Ik ben rond 16:30 thuis, dan maak ik wel een pm!
Ik heb geen opleidingen tenminste als een veterstrik diploma geld dan weer welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik er spijt van krijg als ik nu niet meer ga studeren, dus ik doe toch maar weer mijn best nog een keer iets te kiezen.
Op mijn 18e verjaardag lukte het mij ook, op introkampquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Introkamp van studentenvereniging was wel leuk. 2 keer gedaan.
Hosselbaas als ik ben natuurlijk de eerste avond al met een meid in bed beland.
Boks.quote:
Ik ook niet.quote:
Ach, was best leuk. Wat ging er bij jou mis dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn 18e verjaardag lukte het mij ook, op introkamp
Waarschijnlijk was het bij jou een groter succes dan bij mij.
Faalverhaal
whehe.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
nou ik ben in mijn freshman year meegegaan als feut. En dit jaar als begeleider. En ik ga nu elk jaar weer als begeleider. 4dagen non stop dronken zijn
In slaap gevallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, was best leuk. Wat ging er bij jou mis dan?
Ik wel, het was ijskoud en we moesten in een meer zwemmenquote:
eigenlijk wel maarja als student zijnde is het weel de tijd van je levenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
whehe.
Eigenlijk extreem kansloos.
Ik was hele afgelopen intro aangeschotenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
eigenlijk wel maarja als student zijnde is het weel de tijd van je leven
Hij viel in slaap. Voordat er iets gebeurde. Daar lag ik dan met iemands hoofd op mijn buik op een gaar slaapmatjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha. Prachtig. Was de kerel zo slecht?
Ik heb helaas wel stomme dingen gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik was hele afgelopen intro aangeschotenOp een brakdag na dan. Best erg, maar geen stomme dingen gedaan verder
Arme jijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij viel in slaap. Voordat er iets gebeurde. Daar lag ik dan met iemands hoofd op mijn buik op een gaar slaapmatje
hehe. Maar ben laatste tijd een beetje klaar met veel drinken, tot de avond zelfquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb helaas wel stomme dingen gedaan.
De zomer van 2004 was wel een beste zomer voor mij. Afstudeer feestjes overal. Vakantie met vrienden, week dronken. Vakantie met andere vrienden, week dronken. Werkweek van studentenvereniging, Kampweek van studentenvereniging, week dronken. Heb daarna het introkamp van de opleiding maar niet gedaan wegens gezondheidsredenen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
eigenlijk wel maarja als student zijnde is het weel de tijd van je leven
Mwah, de volgende ochtend vond ik hem toch niet meer knap/leuk.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De zomer van 2004 was wel een beste zomer voor mij. Afstudeer feestjes overal. Vakantie met vrienden, week dronken. Vakantie met andere vrienden, week dronken. Werkweek van studentenvereniging, Kampweek van studentenvereniging, week dronken. Heb daarna het introkamp van de opleiding maar niet gedaan wegens gezondheidsredenen.
Dat dan wel weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, de volgende ochtend vond ik hem toch niet meer knap/leuk.
Dus op zich prima dat er niets gebeurde.
Hoewel, ontmaagding op je 18e verjaardagsnacht zou wel tof zijn om over op te scheppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |