Datingsitesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Brrr wat voor figuren er op de Nederlandse datingsites rondlopen, Ik word er bang van
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Brrr wat voor figuren er op de Nederlandse datingsites rondlopen, Ik word er bang van
Ben jij een man of vrouw?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Is er nog iemand die te hosselen is hier?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Datingsites
Gewoon hosselen op FOK!
Haha, Will tryquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Datingsites
Gewoon hosselen op FOK!
Onbekend helaasquote:
Fok is ook een datingsite.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Datingsites
Gewoon hosselen op FOK!
Beetje laat manquote:
Ja toen ik met WT op zoek ging naar een winkel om bier te halenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben altijd blij dat ik tenminste met het OV altijd weet hoe ik thuis moet komen.
Dan lag ik er nog vroeg inquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Beetje laat man
Ben half 7 vannochtend gaan slapen ofso.
Al je huiswerk af?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Beetje laat man
Ben half 7 vannochtend gaan slapen ofso.
Voor velen welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meer een community die kan leiden tot dates, het is niet het einddoel ofzo. Dat is anders.
Voor mannen weet ik het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er nog iemand die te hosselen is hier?
Ja, dan had je Murdera gehosseld. Of je laten hosselen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mannen weet ik het niet.
Maar als ik nog single was geweest had ik het wel geweten natuurlijk.
Zo erg?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mannen weet ik het niet.
Maar als ik nog single was geweest had ik het wel geweten natuurlijk.
The suffer, The pain The horror, Sterktequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:26 schreef kutkloon7 het volgende:
kut, moet ik straks door de regen en wind naar de uni fietsen om een tentamen te verpesten en 3 uur lang honger te lijden
wat heb ik het toch zwaar
Wie weet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan had je Murdera gehosseld. Of je laten hosselen.
Dankjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
The suffer, The pain The horror, Sterkte
Dank je voor de toelichting.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze kan niet zonder seks en sopt 15 keer per dag
Ach eens kijken dan!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zitten hier wel veel leuke single mannen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |