Mensen die niet ten minste geneukt hebben voor het aanzoekquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou krijg genoeg aanzoekjes alleen one nights stands hou ik niet van, flauw he
So what?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet ten minste geneukt hebben voor het aanzoek
Ik voel het gewoon aan wanneer het over piemels gaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat over piemels en myr is er opeens..
Spytool?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat over piemels en myr is er opeens..
Spytool?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:55 schreef palawan het volgende:
[..]spytool gebruiken op het woord piemel
Ja, de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
Schuren, Daggeren?
Waar is het gewoon normaal gezellig praten gebleven
Hallo mijnheer, hoe maakt u het? Het is echt KUT weer hè.... Neuken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
Schuren, Daggeren?
Waar is het gewoon normaal gezellig praten gebleven
Ik heb haarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ben nog nooit geschuurd tijdens uitgaan. Ik bewaarde wel altijd afstand met jongens en ik zat niet op stomdronken kale knakkers te wachten.
Ik snap wel dat het versieren je niet zo goed af gaatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo mijnheer, hoe maakt u het? Het is echt KUT weer hè.... Neuken?
Wat zou je doen als een meisje dat tegen je zou zeggen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo mijnheer, hoe maakt u het? Het is echt KUT weer hè.... Neuken?
ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ben nog nooit geschuurd tijdens uitgaan.
ohja over dat ik verkracht wil worden in een steegje, het moet wel een eigenlijk heel leuk meisje zijn die me dan nooit verlaat.quote:Ik bewaarde wel altijd afstand met jongens en ik zat niet op stomdronken kale knakkers te wachten.
Raar kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zou je doen als een meisje dat tegen je zou zeggen?
Whut, wie heeft 6 piemels?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef palawan het volgende:
[..]
Een zintuig om 6e piemels mee te detecteren?
Dat ken van te voren ook wel een keer zien, En als ze onervaren zijn leer ik ze het welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt of is dat niet belangrijk?
Wat doe je, ik dacht dat je een bitchen reputatie wou?!quote:
Open deurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er gewoon fucking vrede mee hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
Allemaal confrontatie hier. kaneelstokje met ze 16 jaar verhaal, en met ze introverhaal.
en loka ook.
[..]
ik ook niet.
hoe ga jij om met deze confrontatie? uit het topic van dat van youp van het hek, klinkt het alsof je jezelf wijsmaakt en doet alsof "het niet bestaat".
is dat de effectiefste manier?
[..]
ohja over dat ik verkracht wil worden in een steegje, het moet wel een meisje zijn die me dan nooit verlaat.
Ik zou echt verbouwereerd zijn denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
"Hé wat? wat zeg je nou?"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
O ik dacht ''vreemd'' meisjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet erop ingaan? Ik wil het gewoon weten voor als ik ooit weer single word.
Ik kan niet langer ontkennen dat ik lief ben. Ik heb het opgegeven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat doe je, ik dacht dat je een bitchen reputatie wou?!
Of wil je gewoon de verkiezingen winnen?
Neuken indien ze lekker isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, vreemd blijf ik toch wel, hoe goed je me ook kentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O ik dacht ''vreemd'' meisje
Als jij het zegt dan zal ik erover nadenken hoor
Maar niet onbekendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, vreemd blijf ik toch wel, hoe goed je me ook kent
Ik zou denken dat het een grap is, en gaan zoeken naar de verborgen camera.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik denk niet dat opdrukken mijn gedrag zal helpen , wel me bovenlichaam, ik neem het me al maanden voor om het eens langere tijd te gaan doen en vol te houden, want ik heb slappere bovenarmen dan zelfs meeste meisjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er gewoon fucking vrede mee hebben.
Dat is ook jouw hele probleem, maargoed whatetever...
Meer testosteron kweken en agressiever worden zou je helpen... Ga opdrukken (no kidding)
Op wintersport had 1 van de vrouwen een boekje met nuttelozen sex feiten bij zich.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
Allemaal confrontatie hier. kaneelstokje met ze 16 jaar verhaal, en met ze introverhaal.
en loka ook.
Met camera erbij zou iedereen je een baas vinden als je ter plekke begon met neukenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het een grap is, en gaan zoeken naar de verborgen camera.
Vind ik er geen dan zou ik zeggen dat ze me eerst maar eens moet zoenen. Testen of ze het meent.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk niet dat opdrukken mijn gedrag zal helpen , wel me bovenlichaam, ik neem het me al maanden voor om het eens te gaan doen, want ik heb slappere bovenarmen dan zelfs meeste meisjes.
en aan welke urges van de testosteron moet ik dan proberen toe te geven?
Dit vind ik verdacht weinigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op wintersport had 1 van de vrouwen een boekje met nuttelozen sex feiten bij zich.
Over confrontatie gesproken, elk moment van de dag hebben wereld wijd 2000 Stelletjes sex.
Dus nu, en nu, en nu en jup zelfs nu hebben minimaal 2000 stelletjes sex.
The horror
ja jezus! kijk dit dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op wintersport had 1 van de vrouwen een boekje met nuttelozen sex feiten bij zich.
Over confrontatie gesproken, elk moment van de dag hebben wereld wijd 2000 Stelletjes sex.
Dus nu, en nu, en nu en jup zelfs nu hebben minimaal 2000 stelletjes sex.
The horror
Let it go boyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jezus! kijk dit dus.
maar jouw voorbeeld is zoiets dat speelt altijd wel in me achterhoofd mee.
de confronatie zien op straat enzo, en hier, of in films. daar wordt ik echt van in me gezicht geklapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |