haha. Ik heb nu 3 intro's gehad. 2 keer ziek aan het einde of vlak erna. Oorzaak-gevolg?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De zomer van 2004 was wel een beste zomer voor mij. Afstudeer feestjes overal. Vakantie met vrienden, week dronken. Vakantie met andere vrienden, week dronken. Werkweek van studentenvereniging, Kampweek van studentenvereniging, week dronken. Heb daarna het introkamp van de opleiding maar niet gedaan wegens gezondheidsredenen.
Baaaaaaaaw.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij viel in slaap. Voordat er iets gebeurde. Daar lag ik dan met iemands hoofd op mijn buik op een gaar slaapmatje
Lijkt me trouwens planningstechnisch haast onmogelijk dit allemaal in 1 vakantie te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De zomer van 2004 was wel een beste zomer voor mij. Afstudeer feestjes overal. Vakantie met vrienden, week dronken. Vakantie met andere vrienden, week dronken. Werkweek van studentenvereniging, Kampweek van studentenvereniging, week dronken. Heb daarna het introkamp van de opleiding maar niet gedaan wegens gezondheidsredenen.
Dat zou wel enorm leuk zijn geweest. Het was mijn 16de verjaardag. Ik weet het nog als de dag van gisteren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, de volgende ochtend vond ik hem toch niet meer knap/leuk.
Dus op zich prima dat er niets gebeurde.
Hoewel, ontmaagding op je 18e verjaardagsnacht zou wel tof zijn om over op te scheppen.
Dat zou best eens kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
haha. Ik heb nu 3 intro's gehad. 2 keer ziek aan het einde of vlak erna. Oorzaak-gevolg?
Meh, de jongen was niet leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm leuk zijn geweest. Het was mijn 16de verjaardag. Ik weet het nog als de dag van gisteren.![]()
Lange vakantie, je 6de jaar is vrij kort. Maar ben inderdaad niet veel thuis geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens planningstechnisch haast onmogelijk dit allemaal in 1 vakantie te doen
Waarom ging je dan met hem mee naar bed?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meh, de jongen was niet leuk.
Nu werd ik tenminste ontmaagd door iemand die ik echt leuk vond.
6e jaar is best wel tijd van je leven. Non-stop examenfeestjes. Voor de exameperiode geen flikker uitvoeren en dan lange vakantie afsluiten met een intro aan de uni.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange vakantie, je 6de jaar is vrij kort. Maar ben inderdaad niet veel thuis geweest.
We lagen in een koeienschuur met zijn vijftigen en het was koudquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ging je dan met hem mee naar bed?
Leukste zomer denk ik ja. Mijn lever vond het alleen iets minder.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
6e jaar is best wel tijd van je leven. Non-stop examenfeestjes. Voor de exameperiode geen flikker uitvoeren en dan lange vakantie afsluiten met een intro aan de uni.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We lagen in een koeienschuur met zijn vijftigen en het was koud
En alcohol en pijnstillers.
Klinkt erg romantischquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede reden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die kans heb ik nog.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, de volgende ochtend vond ik hem toch niet meer knap/leuk.
Dus op zich prima dat er niets gebeurde.
Hoewel, ontmaagding op je 18e verjaardagsnacht zou wel tof zijn om over op te scheppen.
IKR.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een faalverhaal was
Heb ik ook wel eens, dat ik dan toch zoen met een meisje dat ik niet echt interessant vind. Maar ja, als ze je leuk vind sla je het niet af, vind ik danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ging je dan met hem mee naar bed?
Ik ben blij dat ik een lever heb. Trouwens ik las dat de oud-voorzitter van Minerva onlangs was overleden aan leverkanker. Maar goed een verband kan ik niet hard maken natuurlijk. Waarschijnlijk dikke pecg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leukste zomer denk ik ja. Mijn lever vond het alleen iets minder.
[..]
Mensen die kansen benutten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, dat ik dan toch zoen met een meisje dat ik niet echt interessant vind. Maar ja, als ze je leuk vind sla je het niet, vind ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |