Mensen die niet ten minste geneukt hebben voor het aanzoekquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou krijg genoeg aanzoekjes alleen one nights stands hou ik niet van, flauw he
So what?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet ten minste geneukt hebben voor het aanzoek
Ik voel het gewoon aan wanneer het over piemels gaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat over piemels en myr is er opeens..
Spytool?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat over piemels en myr is er opeens..
Spytool?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:55 schreef palawan het volgende:
[..]spytool gebruiken op het woord piemel
Ja, de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
Schuren, Daggeren?
Waar is het gewoon normaal gezellig praten gebleven
Hallo mijnheer, hoe maakt u het? Het is echt KUT weer hè.... Neuken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
Schuren, Daggeren?
Waar is het gewoon normaal gezellig praten gebleven
Ik heb haarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ben nog nooit geschuurd tijdens uitgaan. Ik bewaarde wel altijd afstand met jongens en ik zat niet op stomdronken kale knakkers te wachten.
Ik snap wel dat het versieren je niet zo goed af gaatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo mijnheer, hoe maakt u het? Het is echt KUT weer hè.... Neuken?
Wat zou je doen als een meisje dat tegen je zou zeggen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo mijnheer, hoe maakt u het? Het is echt KUT weer hè.... Neuken?
ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ben nog nooit geschuurd tijdens uitgaan.
ohja over dat ik verkracht wil worden in een steegje, het moet wel een eigenlijk heel leuk meisje zijn die me dan nooit verlaat.quote:Ik bewaarde wel altijd afstand met jongens en ik zat niet op stomdronken kale knakkers te wachten.
Raar kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zou je doen als een meisje dat tegen je zou zeggen?
Whut, wie heeft 6 piemels?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef palawan het volgende:
[..]
Een zintuig om 6e piemels mee te detecteren?
Dat ken van te voren ook wel een keer zien, En als ze onervaren zijn leer ik ze het welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt of is dat niet belangrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |