Ik zal straks een paar vrouwen op straat vragen of willen neuken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van straat joh. Of van internet. Overal zijn vrouwen.
Brave loefje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal straks een paar vrouwen op straat vragen of willen neuken.
Ik ook.quote:
http://www.russianbrides.com/quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
er bestaat wel zo'n site, dacht ik
zo moet dat helemaal niet joh, je moet eerst over eh... het weer beginnen enzo, en dan pas vragen of ze willen neuken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
I wish you luckquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou mensen, ik ga naar werk.
Mag ik weer 3,5 uur buitenstaan.
Wish me luck.
Ik vroeg je nog wat, lulquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou mensen, ik ga naar werk.
Mag ik weer 3,5 uur buitenstaan.
Wish me luck.
Jongen, alsof ik binnenkom bij Minerva.quote:
Zal ik hier anders even een oproepje voor je plaatsen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ben ik.quote:
Die tijd heb ik toch helemaal niet man!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
zo moet dat helemaal niet joh, je moet eerst over eh... het weer beginnen enzo, en dan pas vragen of ze willen neuken.
Heb je wel genoeg geld die krengetjes zouden veel in onderhoud moeten kosten, Heb ik gehoord je kan beter gewoon naar het voormalig Oostblok gaan en er zelf een importenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:15 schreef kutkloon7 het volgende:
Bedankt jongens, nu weet ik eindelijk weer waar ik die Russische vrouwen moest bestellen
Wat een vreselijk kutweer, neuken ? zoietsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
zo moet dat helemaal niet joh, je moet eerst over eh... het weer beginnen enzo, en dan pas vragen of ze willen neuken.
Wat een kutweer, kom maar even mee naar mijn kamer, daar is het droog. Daarna ga ik je weer nat maken *OVERDREVEN KNIPOOG*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:17 schreef demonstructie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk kutweer, neuken ? zoiets
In Leiden geen fatsoenlijk werkende geruchtenmachine?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, alsof ik binnenkom bij Minerva.
Ik lees geen kranten, dus ik weet het niet.
heel goed! Met nog zo'n mooie overgang erin: kutweer -> kut -> neukenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:17 schreef demonstructie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk kutweer, neuken ? zoiets
Dat zal ik er zeker bijvermelden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat je een grote piemel hebt, werkt soms ook wel.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hehe, zo werd ik eerst genoemd hier, mijn andere account was minibeer(
)
Duo...quote:
Nare trio.quote:
Ah en weer een duo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
)
Je blijft ons schatje hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
)
Toen was je nog lief.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
)
waarom een kloon?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
)
Zijn username in ieder geval niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn username in ieder geval niet meer.
Ik snap niet wat er nou zo leuk is aan dat songfestivalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weten of het een vooroordeel is dat homo's dat leuk vinden
HE! Niks tegen het songfestival he.quote:
Homo's vinden dat geweldig dansen muziek en al die meuk, Ik dus weer niet net zoiets als de PANN daar moet je geweest zijn zelf nog nooit geweest en het staat ook niet in de planningquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weten of het een vooroordeel is dat homo's dat leuk vinden
Van jou weet ik dat hoor.quote:
Niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef, wanneer gaan we slowdancen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |