Mwah, hangt er van af denk ik. Ben sowieso niet zo into iedereen aflebberen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, dat ik dan toch zoen met een meisje dat ik niet echt interessant vind. Maar ja, als ze je leuk vind sla je het niet, vind ik dan.
Kan ook aan de snackbar liggen er tegenover. Vieze friet patat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een lever heb. Trouwens ik las dat de oud-voorzitter van Minerva onlangs was overleden aan leverkanker. Maar goed een verband kan ik niet hard maken natuurlijk. Waarschijnlijk dikke pecg.
true, daarom ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Een beetje flikflooien is toch ook gewoon leuk?
Lukt toch niet. Al heb ik op dit moment dezelfde standaard als een hond.quote:
haarseks stiekem ook welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Een beetje flikflooien is toch ook gewoon leuk?
Dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Lukt toch niet. Al heb ik op dit moment dezelfde standaard als een hond.
Ik ook niet, maar als het dan een keer kan doe ik het ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, hangt er van af denk ik. Ben sowieso niet zo into iedereen aflebberen.
Kom je uit Leiden? En ik ga ook wel eens naar de dichtbijzijnde ranzige snackbarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kan ook aan de snackbar liggen er tegenover. Vieze friet patat.
Zelfs mij lukte het een soort van. Dan kun jij het ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
7 dagen man, tijd zat. Ga je je verjaardag nog vieren?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Haarsex.quote:
Jep. Ik ga alleen naar goede snackbarren. Kwaliteit staat voorop.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom je uit Leiden? En ik ga ook wel eens naar de dichtbijzijnde ranzige snackbar
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe zit het dan precies met die ex-voorzitter van Minerva? Weet jij dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Ik ga alleen naar goede snackbarren. Kwaliteit staat voorop.
Een kwalitaria dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Ik ga alleen naar goede snackbarren. Kwaliteit staat voorop.
Dat het kan snap ik ook wel, waar ik binnen 7 dagen iemand vandaan moet halen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs mij lukte het een soort van. Dan kun jij het ook.
Van straat joh. Of van internet. Overal zijn vrouwen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat het kan snap ik ook wel, waar ik binnen 7 iemand vandaan moet halen is een ander verhaal.
www.knuz.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat het kan snap ik ook wel, waar ik binnen 7 iemand vandaan moet halen is een ander verhaal.
www.bestelhiereenpoolsevrouw.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel een heule grote zoenslet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik klikte.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
www.bestelhiereenpoolsevrouw.nl
3 dagen levertijd, dus je moet wel een beetje opschieten
Neuh, ik vind er niks feestelijks aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
7 dagen man, tijd zat. Ga je je verjaardag nog vieren?
Ik ken wel deze: http://www.russianbrides.com/?afid=15501quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
er bestaat wel zo'n site, dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |