Biljoen? Lijkt me wel erg veelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zat eerder te denken aan 100+ miljoen omdat 6 biljoen wensen op de wereld
Ehh, je moet niet zoveel nadenken dat je aan iets ''toegeeft'' of niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk niet dat opdrukken mijn gedrag zal helpen , wel me bovenlichaam, ik neem het me al maanden voor om het eens langere tijd te gaan doen en vol te houden, want ik heb slappere bovenarmen dan zelfs meeste meisjes.
en aan welke urges van de testosteron moet ik dan proberen toe te geven?
Wana make it 2001?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef Myraela het volgende:
2000 maar? Dat vind ik nog best weinig.
Oops, 7 miljard bedoel ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Biljoen? Lijkt me wel erg veel
billion is amerikaans voor miljard.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Biljoen? Lijkt me wel erg veel
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet erop ingaan? Ik wil het gewoon weten voor als ik ooit weer single word.
Ja, verwarrend weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
billion is amerikaans voor miljard.
biljoen in nederlands is volgensmij een 1000voud te veel drommel
quote:In 1804 woonden er één miljard mensen op de wereld. In 1927 waren dat twee miljard. Eind jaren 50 groeide de wereldbevolking tot drie miljard personen. Op 11 juli 1987 werd het Kroatische jongetje Matej Gaspar symbolisch uitgeroepen tot vijfmiljardste wereldburger.
Er gaan er vanzelf wel weer een paar miljoen dood.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
in 24 jaar 2 miljard mensen erbij?
Wereldhonger kom er maar in
Moah, er is dan ook weer meer mensenvleesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
in 24 jaar 2 miljard mensen erbij?
Wereldhonger kom er maar in
Omdat ik de link niet hebquote:
Weegt niet op tegen de groei helaasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er gaan er vanzelf wel weer een paar miljoen dood.
Oh eh dat is alweer lang geleden. Pfoe. Volgens mij ging ik me wel oké voelen door andere mensen daarvan proberen te overtuigen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ook niet.
hoe ga jij om met deze confrontatie? uit het topic van dat van youp van het hek, klinkt het alsof je jezelf wijsmaakt en doet alsof "het niet bestaat".
is dat de effectiefste manier?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
Oh god nu weet ik waarom een heel pak durum eten niet zo slim is , wat heb ik een last van mijn maag
Het went vanzelf hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
Oh god nu weet ik waarom een heel pak durum eten niet zo slim is , wat heb ik een last van mijn maag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |