Van mij ook niet, ik heb het net gecheckt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:29 schreef stefanhaan het volgende:
gelukkig niks van FOK als je mij googeld
Mooiste. Beroep. Ooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snackbarmedewerker. Al vele jaren.
Oh.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:31 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben ook biseksueel. Kom d'r gewoon voor uit.
Gebruik je dat MSN-adres ook voor e-mail? Zo ja, dan duurt dat niet lang meer, dat je niet te vinden bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van mij ook niet, ik heb het net gecheckt.
Met mijn mailadres komt FOK! ook nog niet tevoorschijn.
Mijn homo zijn heb ik al grondig uitgezocht 6 jaar geleden.quote:
Zo wanhopig ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:30 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je houdt alvast iets achter de hand.
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:33 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik krijg godverdomme nooit maar dan ook nooit de kans om een topic te openen.
De vorige keer was je te langzaam man..je moet echt snel toeslaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:33 schreef -Nouvelles het volgende:
Hij is kapot. Maar msn doet hij nog.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Gebruik je dat MSN-adres ook voor e-mail? Zo ja, dan duurt dat niet lang meer, dat je niet te vinden bent.
Dat scheelt dan al.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is kapot. Maar msn doet hij nog.
Mensen willen posten, en jij bent niet snel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom niet. Altijd die afpakkerij hier.
Sterker nog, hij is sloooooomquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen willen posten, en jij bent niet snel.
Ik ben vrij snel maar ik kan mijn hand nog niet optillen of d'r is alweer een geopend.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terechte klacht. Nu krijg je zo'n niet grappige TTquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom niet. Altijd die afpakkerij hier.
Wat schattigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef twi het volgende:
En Newbie zich maar rot voelen dat 'ie je naam per ongeluk zei op TC, in plaats van "Loka". Wat een lief jongetje.
Posten? Oh nee dat heb ik niet, ik wil vooral lezen wat jullie prachtige mensen allemaal te vertellen hebben. Posten doe ik alleen maar om jullie het gevoel te geven dat iemand leest wat jullie schrijven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lies.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:33 schreef -Nouvelles het volgende:
Het is niet zo.quote:
Hhahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef Sinji het volgende:
Zie je dan niet wat hij aan het doen is?![]()
De volgende keer wordt er nu extra lang gewacht voordat er een topic geopend gekaapt wordt door Soit. Soit is principieel tegen het openen van een topic. Net als former
nja ik hanteer zelf de 3 minutenregelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is niet zo.
Je hebt wel eens de kans gehad maar toen vertikte je het gewoon, en daarnaast heb je de kans ook wel eens gepakt en een nieuw topic geopend.
Former opende er laatst eenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef Sinji het volgende:
De volgende keer wordt er nu extra lang gewacht voordat er een topic gekaapt wordt van Soit. Soit is principieel tegen het openen van een topic. Net als former
Die wordt hier niet toegepastquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
nja ik hanteer zelf de 3 minutenregel
Is goed. Pitbull.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is niet zo.
Je hebt wel eens de kans gehad maar toen vertikte je het gewoon, en daarnaast heb je de kans ook wel eens gepakt en een nieuw topic geopend.
Drie minuten is ongeveer 180 keer te lang voor de gemiddelde poster in deze reeks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
nja ik hanteer zelf de 3 minutenregel
No waiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
No waiTof plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geen VBL-topic. Nu is lapohunten ook al de moeite niet meer waardquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Drie minuten is ongeveer 180 keer te lang voor de gemiddelde poster in deze reeks.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is geen VBL-topic. Nu is lapohunten ook al de moeite niet meer waard
Niet op google.com..zit je op .nl?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat lokasenna intypen in google al op de eerste pagina FOK! laat zien, terwijl het een eeuwenoud gedicht is
Gaat toch om de binnenkant dus ze kunne heel knap zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze stelling: 'lelijke mensen mogen zichzelf niet knap vinden omdat zij het niet zijn'
Per definitie fout omdat een ieder mag denken wat hij of zij wil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze stelling: 'lelijke mensen mogen zichzelf niet knap vinden omdat zij het niet zijn'
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat lokasenna intypen in google al op de eerste pagina FOK! laat zien, terwijl het een eeuwenoud gedicht is
Nee heb het over de buitenkant qua knap zijn. Binnenkant kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Gaat toch om de binnenkant dus ze kunne heel knap zijn.
Ik vind zelf 1 minuutje al meer dan genoeg tijd om een nieuwe topic te openenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef Sinji het volgende:
De volgende keer wordt er nu extra lang gewacht voordat er een topic gekaapt wordt van Soit. Soit is principieel tegen het openen van een topic. Net als former
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Per definitie fout omdat een ieder mag denken wat hij of zij wil.
Oke.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Per definitie fout omdat een ieder mag denken wat hij of zij wil.
Maar wie bepaalt dat? Want die stelling valt amper aan te houden aangezien lelijk een van de meeste relatieve begrippen is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Dat is zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt dat? Want die stelling valt amper aan te houden aangezien lelijk een van de meeste relatieve begrippen is.
Dat is niet je echte naam neem ik aanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:46 schreef arachide. het volgende:
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=arachide
Van mij mogen ze.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:41 schreef -Nouvelles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:48 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik bekijk mijn vriendin haar Facebook berichten en lees dit van een ex. Ik moet maarnodig gaan slapen denk ik. Kneuzen die achter exen aan gaan.Ach, het is niet voor niets haar ex toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mogen ze dat nog vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee heb het over de buitenkant qua knap zijn. Binnenkant kan.
Ik bekijk mijn vriendin haar Facebook berichten en lees dit van een ex. Ik moet maarnodig gaan slapen denk ik. Kneuzen die achter exen aan gaan.Jij leest de berichten van je vriendin? ControlfreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*ik neem aan dat het PM's zijn
Ik bekijk mijn vriendin haar Facebook berichten en lees dit van een ex. Ik moet maarnodig gaan slapen denk ik. Kneuzen die achter exen aan gaan.Berichten van je vriendin doorlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Berichten van je vriendin doorlezen![]()
Plus mailtjes blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij leest de berichten van je vriendin? Controlfreak
*ik neem aan dat het PM's zijn
Keiharde projectie. Omdat je zelf met foute dingen bezig bent er van uit gaan dat je vriendin dat ook doet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Berichten van je vriendin doorlezen![]()
Ik controleer niet echt. Ik verveel me gewoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Keiharde projectie. Omdat je zelf met foute dingen bezig bent er van uit gaan dat je vriendin dat ook doet.
Alles controleren daaruit resulterend
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik controleer niet echt. Ik verveel me gewoon.
Zolang je het jezelf kan wijsmaken dan is er niets aan de handquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:54 schreef twi het volgende:
Nog even en hij gaat 'r 20 SMS'jes sturen of ze nog van 'm houdt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:54 schreef twi het volgende:
Nog even en hij gaat 'r 20 SMS'jes sturen of ze nog van 'm houdt.
Zoek een hobby, For crying out loud!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Heb ik wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zoek een hobby, For crying out loud!
Het is ook geen stalken. Nee. Moest het altijd nog lezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stalken is geen hobby hoe vaak moet ik dat nog vertellen
Allang gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel tof dat je wilt gaan spacen Nouvelles
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:01 schreef arachide. het volgende:
De hobbies van Nouvelles
- AVNZMG terroriseren
- klonen
- FOK!
- Zeiken
- Afzeiken
- Vriendin stalken
Je vergeet smokey eyes.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:01 schreef arachide. het volgende:
De hobbies van Nouvelles
- AVNZMG terroriseren
- klonen
- FOK!
- Zeiken
- Afzeiken
- Vriendin stalken
Je kapot laten neuken en over hem heen kotsenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
Hmmm rare vraag hier misschien...
Stel een jongen neemt je mee naar huis en je bent zo lam dat je geen ''nee'' kunt zeggen...
Hoe los je dit op?
Say what?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
Hmmm rare vraag hier misschien...
Stel een jongen neemt je mee naar huis en je bent zo lam dat je geen ''nee'' kunt zeggen...
Hoe los je dit op?
Heh, hoe heb jij soit zo goed leren kennen in zo'n korte tijd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:01 schreef arachide. het volgende:
De hobbies van Nouvelles
- AVNZMG terroriseren
- klonen
- FOK!
- Zeiken
- Afzeiken
- Vriendin stalken
klonononononononoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heh, hoe heb jij soit zo goed leren kennen in zo'n korte tijd?
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gun haar dat
Alleen niet als ze zwanger is natuurlijk.
En toch, denk ik dat jij geen sociaal leven hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heh, hoe heb jij soit zo goed leren kennen in zo'n korte tijd?
En daarom hou ik van je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:01 schreef arachide. het volgende:
De hobbies van Nouvelles
- AVNZMG terroriseren
- klonen
- FOK!
- Zeiken
- Afzeiken
- Vriendin stalken
Ik heb jou toch schatjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
En toch, denk ik dat jij geen sociaal leven hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
Net wat lullen op paiq,"ging wat over drugs, zeg ik: "ja aan drugs heb ik een broertje dood"
Zegt ze: "ohw wat vervelend voor je.."![]()
Mja tis halve misbruik, vind ik zelf eigenlijk.. Maargoed zo iemand kan verkeerde signalen hebben gehad ofzo weet ik het...quote:
Je kunt er niet aan zien of ze het nu letterlijk opvatte of nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
Net wat lullen op paiq,"ging wat over drugs, zeg ik: "ja aan drugs heb ik een broertje dood"
Zegt ze: "ohw wat vervelend voor je.."![]()
Iemand die ik ken heeft ook zoiets meegemaakt en zegt nu dat ze is verkracht door hem. Ik weet niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja tis halve misbruik, vind ik zelf eigenlijk.. Maargoed zo iemand kan verkeerde signalen hebben gehad ofzo weet ik het...
En overtuigend nee zeggen lukt ook niet.
Had ze maar niet zoveel moeten drinken. Dan weet je dat dat soort dingen zouden kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:06 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft ook zoiets meegemaakt en zegt nu dat ze is verkracht door hem. Ik weet niet.
En daarom voel jij je zo vaak een voetveegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja tis halve misbruik, vind ik zelf eigenlijk.. Maargoed zo iemand kan verkeerde signalen hebben gehad ofzo weet ik het...
Oke, leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Muziek, drummen, American football, tinychat
Misschien wel. Toch vind ik je als man zijnde ook vrij triest dat je iemand gaat neuken die zo lam is dat ze niks meer kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ze maar niet zoveel moeten drinken. Dan weet je dat dat soort dingen zouden kunnen gebeuren.
Als ik een jongen zie die bezopen is waar ik van weet dat hij not into that is doe ik het nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet niet hoe lam de man zelf was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Misschien wel. Toch vind ik je als man zijnde ook vrij triest dat je iemand gaat neuken die zo lam is dat ze niks meer kan.
Als je heeeeel erg lam bent krijg je hem niet overeind. Niet zo lam dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet niet hoe lam de man zelf was.
Maar hij had wel zo lam kunnen zijn dat hij er niet echt meer kwaad in zag haar mee te nemen, die grenzen vervagen redelijk snel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Als je heeeeel erg lam bent krijg je hem niet overeind. Niet zo lam dus.
Ik geloof daar niet zo in. Als jij je penis overeind kan krijgen, weet je ook dondersgoed waar je mee bezig bent. Sowieso, iemand die zo lam is dat ze niets kan, lijkt me niet echt fijn om te neuken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar hij had wel zo lam kunnen zijn dat hij er niet echt meer kwaad in zag haar mee te nemen, die grenzen vervagen redelijk snel.
Ik vind alcohol echt zo een kut excuus... Alsof je dan het verschil tussen goed en kwaad niet meer weetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar hij had wel zo lam kunnen zijn dat hij er niet echt meer kwaad in zag haar mee te nemen, die grenzen vervagen redelijk snel.
Je weet wel dat je het doet ja. Maar waarschijnlijk voel je je niet meer zo bezwaardquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in. Als jij je penis overeind kan krijgen, weet je ook dondersgoed waar je mee bezig bent. Sowieso, iemand die zo lam is dat ze niets kan, lijkt me niet echt fijn om te neuken.
Klopt, is het nu echt zo erg om dat onder ogen te zien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind alcohol echt zo een kut excuus... Alsof je dan het verschil tussen goed en kwaad niet meer weet![]()
Maargoed weetje ze kan geil aan je hangen en je geil aankijken... alrighty then...
Maar ik vind het rare gewoon dat je iemand zo snel voor verkrachting aangeeft.. Alsof je elkaar niet meer onder ogen kunt komen na zo een voorval. Je bent toch op een of andere manier meegegaan met die gast.. Je bent echt niet zomaar in dat huis beland..
Dat zal. Ik heb twee keer gehad dat ik zeker niet nuchter meer was en de dame in kwestie waar ik in één bed mee lag helemaal lam was. Ik kan dan wel bedenken dat ik haar niet ga neuken omdat zij niet helder meer is, al dringt ze trouwens wel aan, wat mij ook gebeurt is. Zou me overigens ook heel schuldig voelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet wel dat je het doet ja. Maar waarschijnlijk voel je je niet meer zo bezwaard
Ik kwam een keer bij iemand in bed terecht maar die was zo lam dat hij na een paar minuten wat aaien enzo in slaap viel.
Niks gemist hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:13 schreef Capstan het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Wat gemist?
Wat klinkt dat vreemd om twee uur 's nachts
Ik ben blij dat er toen niets gebeurd is achteraf. Die jongen was helemaal niet zo leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat zal. Ik heb twee keer gehad dat ik zeker niet nuchter meer was en de dame in kwestie waar ik in één bed mee lag helemaal lam was. Ik kan dan wel bedenken dat ik haar niet ga neuken omdat zij niet helder meer is, al dringt ze trouwens wel aan, wat mij ook gebeurt is. Zou me overigens ook heel schuldig voelen.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er toen niets gebeurd is achteraf. Die jongen was helemaal niet zo leuk.
Ik ben ook altijd nuchter, maar gelukkig heb ik geen rijbewijs zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:22 schreef Faxie het volgende:
Pff ik ben altijd nuchter... da's een nadeel als je altijd moet rijden.
Ik drink bijna nooit alleen als ik drink dan schuil je maarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:22 schreef Faxie het volgende:
Pff ik ben altijd nuchter... da's een nadeel als je altijd moet rijden.
Ik word al behoorlijk vaag van geringe hoeveelheden drankquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit alleen als ik drink dan schuil je maar
Gelukkig weet ik niet eens wat er gebeurt als ik zou drinkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word al behoorlijk vaag van geringe hoeveelheden drank
Ik kan er gewoon slecht tegen.
Ik heb meestal de neiging om met mijn dronken kop gebouwen op te klimmen en er daarna van af te flikkerenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hier van die kersenbonbons waar alcohol in zit. Ik vraag me af of dat enige invloed kan hebben op een persoon. Lijkt me sterk thoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb hier van die kersenbonbons waar alcohol in zit. Ik vraag me af of dat enige invloed kan hebben op een persoon. Lijkt me sterk tho
Hilarisch.quote:
Bij mij kan het meerdere kanten op, of ik heb het naar mijn zin maar verder vind iedereen me onuitstaanbaar vervelend, of ik ga een beetje depri en hangerig doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb meestal de neiging om met mijn dronken kop gebouwen op te klimmen en er daarna van af te flikkeren
In braniac lieten ze eens een man een blaastest doen na 400 gram van die bonbons, hij was nog niet eens in de buurt van aangeschotenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb hier van die kersenbonbons waar alcohol in zit. Ik vraag me af of dat enige invloed kan hebben op een persoon. Lijkt me sterk tho
Klinkt bijna alsof je het erg vindt. Ik mis het nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij kan het meerdere kanten op, of ik heb het naar mijn zin maar verder vind iedereen me onuitstaanbaar vervelend, of ik ga een beetje depri en hangerig doen.
Alcohol houdt gewoon niet van me
Vroeger werd ik er gezellig van, nu niet meer... Ik spreek met mezelf af te stoppen met alcohol, gewoon compleet nuchter uitgaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij kan het meerdere kanten op, of ik heb het naar mijn zin maar verder vind iedereen me onuitstaanbaar vervelend, of ik ga een beetje depri en hangerig doen.
Dat had ik 3 dagen geleden.quote:
Nou ja, het is zo makkelijk te krijgen in vergelijking met andere dingen waarmee je het leuk kan hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je het erg vindt. Ik mis het niet
Nee niet vaak last van wel ooit uit een boom gevallen en dat ging hard sindsdien moet ik altijd het handje vasthouden van iemand andersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker maar nu is het wel erg ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat had ik 3 dagen geleden.
Alleen het ging nooit over.
Aangepast voor mijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat had ik 3 dagenjaar geleden.
Alleen het ging nooit over.
Mijn voornemen ook ja, gewoon helemaal geen alcohol meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vroeger werd ik er gezellig van, nu niet meer... Ik spreek met mezelf af te stoppen met alcohol, gewoon compleet nuchter uitgaan.
Oké, dan snap ik je wel. Ik heb natuurlijk ook een heel andere reden om het niet te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het is zo makkelijk te krijgen in vergelijking met andere dingen waarmee je het leuk kan hebben.
Ja maar die wil je niet vertellen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, dan snap ik je wel. Ik heb natuurlijk ook een heel andere reden om het niet te doen.
Jij hebt altijd zin?quote:
Wat? Helemaal geen alcohol? Ik heb er vanavond ook 1 bier achter zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn voornemen ook ja, gewoon helemaal geen alcohol meer.
Ik ook en heel luid waardoor ik de volgende dag geen stem meer heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:31 schreef Sinji het volgende:
Ik gedraag me altijd zeer vrolijk met alcohol op
Niet hier, nee. Vraag dat ooit nog maar eens in een DM.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar die wil je niet vertellen.
Je zou het bijna wel kunnen zeggen ja, altijd. Het komt in de buurt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt altijd zin?
Ik weet niet wat het is, maar ik voel vies want ik wil gewoon alles doen met bijna iedereen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou het bijna wel kunnen zeggen ja, altijd. Het komt in de buurt.
Ik voelde me altijd vies als ik alles wat ik zag linkte aan seks, zelfs kindertekenfilms.
Ik ben gestopt met me ervoor schamen
Je lijkt hiermee wel op mijn vriendin. Zij heeft ook altijd zin. Zij linkt alleen niet alles aan seks maar ze denkt op de raarste momenten aan seks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voelde me altijd vies als ik alles wat ik zag linkte aan seks, zelfs kindertekenfilms.
Het enige wat er door mijn hoofd gaat als ik tegenwoordig een vrouw zie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het antwoord is te vaak.quote:Zou ik mijn piemel in haar stoppen of niet?
quote:Ja
Nee, het is niet eens zo heel lekker of leuk en het is nog ongezond ook. Voor mij dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Helemaal geen alcohol? Ik heb er vanavond ook 1 bier achter zittenDie deed me wel goed.
Zoals bij haar schoonouders thuis?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je lijkt hiermee wel op mijn vriendin. Zij heeft ook altijd zin. Zij linkt alleen niet alles aan seks maar ze denkt op de raarste momenten aan seks.
Hahaaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige wat er door mijn hoofd gaat als ik tegenwoordig een vrouw zie.
[..]
Het antwoord is te vaak.
[..]
Bierquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het is niet eens zo heel lekker of leuk en het is nog ongezond ook. Voor mij dan.
De meeste mensen houden er wel van.
Dan was het zijn vrouw wel geweest he.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals bij haar schoonouders thuis?
Dat heb ik ook gekendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige wat er door mijn hoofd gaat als ik tegenwoordig een vrouw zie.
[..]
Het antwoord is te vaak.
[..]
quote:
Ik was van plan het tot ongeveer een uur geleden leuk te hebben met mijn thee maar mijn moeder flikkerde het bij het vuilnis terwijl ik alles al afgewogen hadquote:
Afgewogen huh?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was van plan het tot ongeveer een uur geleden leuk te hebben met mijn thee maar mijn moeder flikkerde het bij het vuilnis terwijl ik alles al afgewogen had![]()
Ik noem de vriend van me zus ook gewoon mijn zwager hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan was het zijn vrouw wel geweest he.
Als het kind er is dan is de kans grootquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan was het zijn vrouw wel geweest he.
20 gram calamuswortel. Was al best een tijd geleden en ik had bijna niets meer. Gooit dat stomme mens het wegquote:
Laatst nog met familiedag ja. Zij zat tegenover mij en ik kreeg een whatapp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals bij haar schoonouders thuis?
Ik snap nu hoe die FOK!kers die overal op duiken zich voelen.quote:
Is dat zoiets als de kalmoes?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
20 gram calamuswortel. Was al best een tijd geleden en ik had bijna niets meer. Gooit dat stomme mens het weg
Ow vandaar kruidenheks?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
20 gram calamuswortel. Was al best een tijd geleden en ik had bijna niets meer. Gooit dat stomme mens het weg
Hahaha jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap nu hoe die FOK!kers die overal op duiken zich voelen.
Nee man, cybergothicsquote:
Guilty, alleen heb ik nu dus bijna niets meer, alles opgemaakt in de laatste week op mezelf wonen.quote:
Ik drink alleen uit zakjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Guilty, alleen heb ik nu dus bijna niets meer, alles opgemaakt in de laatste week op mezelf wonen.
Cybergothsquote:
Drama.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mijn partner ook van mij. Gelukkig. Zal wat zijn als je vriendin niet geil van je wordt, zeg.
En het is ook nog eens ontzettend viesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik drink alleen uit zakjesAl dat moeilijke gedoe hoeft niet voor mij
Nou de muziek in al z'n vormen vind ik zeer goed te pruimen, maar ik ga echt niet naar zo'n freakshowquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cybergoths
Lijkt me zo tof om een keer naar zo'n feest te gaan!
Jawel joh, een gat is een gat, oogjes dicht en even denken aan wat lekkers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja serieus tochmeiden kunnen dat makkelijk verbergen trouwens, kerels niet
Kijk weer iets wat je wilt doen, zet op je lijstje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cybergoths
Lijkt me zo tof om een keer naar zo'n feest te gaan!
Waarom zou ze dan je vriendin wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mijn partner ook van mij. Gelukkig. Zal wat zijn als je vriendin niet geil van je wordt, zeg.
Hihi, je drinkt uit zakjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik drink alleen uit zakjesAl dat moeilijke gedoe hoeft niet voor mij
Ik wil daar nog een keer met Newb heen, maar die komt nog op geen enkel feestje binnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk weer iets wat je wilt doen, zet op je lijstje.
Ja, maar eerst doe ik ze soppen hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hihi, je drinkt uit zakjes
Oke nu echt weg
Ik zou wel met je willen, maar puur voor de muziek dan hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil daar nog een keer met Newb heen, maar die komt nog op geen enkel feestje binnen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou de muziek in al z'n vormen vind ik zeer goed te pruimen, maar ik ga echt niet naar zo'n freakshow
Sowieso subculturen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel joh, een gat is een gat, oogjes dicht en even denken aan wat lekkers.
Ik weet niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan je vriendin worden
Hey Loki, wou je niet zo'n broek?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
De muziek is wel goed alleen die pakjes van ze
Ja dan wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]![]()
En toch. JE kunt wel denken aan een mooi wijf maar als je een bulldozer (qua omvang) penetreert voel en merk jij dat wel. Denki k.
Waarom een bulldozer neuken als er zo veel leuke slanke vrouwen rondlopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]![]()
En toch. JE kunt wel denken aan een mooi wijf maar als je een bulldozer (qua omvang) penetreert voel en merk jij dat wel. Denki k.
[..]
Ik weet niet.
Weddendat ej dan alsnog die rotkop voor je ziet. Puur odmat je bezig bent met haar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan wel.
Als ze een normaal figuur heeft maar een rotkop kan het werken denk ik.
Een beetje stevig is niks mis meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom een bulldozer neuken als er zo veel leuke slanke vrouwen rondlopen?
En ik heb ook geen flauw idee waarom je een relatie zou willen met een onaantrekkelijk persoon.
Soms moet je het er maar mee doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik heb ook geen flauw idee waarom je een relatie zou willen met een onaantrekkelijk persoon.
Wat is stevigquote:
Omdat die persoon buiten zijn uiterlijk perfect bij je past?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje stevig mag, mits lief enzo, maar op dik val ik gewoon niet. Ik heb een ondergrens wat dat betreft. Kan je verder nog zo leuk zijn...quote:
Dit. Bulldozers gaan er niet in. Zelfde met draken. No way.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje stevig mag, mits lief enzo, maar op dik val ik gewoon niet. Ik heb een ondergrens wat dat betreft. Kan je verder nog zo leuk zijn...
Dan is het meer iemand om beste vrienden mee te zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat die persoon buiten zijn uiterlijk perfect bij je past?
Niet echt, maar loka praat over seks. Openhartig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voel je je alleen? Waarom post je niet gewoon mee dan.
Ik weet niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het meer iemand om beste vrienden mee te zijn.
Ken je nog meer vrouwen die zo denken? Vrijgezelle vrouwen? Van mijn leeftijd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan een man is het wel leuk ja. Maar ik vind stevige vrouwen gewoon niet mooi.
Ik vraag niet veel. Het lukt me wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Weddendat ej dan alsnog die rotkop voor je ziet. Puur odmat je bezig bent met haar.
Ik ga geen foto's plaatsen van de jongen in kwestie alleen hij had ene prachtig hoofdje alleen de rest was erg stevig laten we het daar op houden, En juist ik vond dat geen probleem hij wel en durfde het niet aan omdat als ik een slanker persoon tegen zou komen, Hem zou dumpen wat ik dus nooit zou doen en ook vaak genoeg heb gezegdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Soms moet je het er maar mee doen.
Omdat een persoon lief is. Misschien.
[..]
Wat is stevig
Nee, sorryquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ken je nog meer vrouwen die zo denken? Vrijgezelle vrouwen? Van mijn leeftijd?
Doet ze ook wel op het forum.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet echt, maar loka praat over seks. Openhartig.
Hoeft niet, kijk ik ben maagd dus ik let sowieso minder op het seks gedeelte aangaande een relatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het meer iemand om beste vrienden mee te zijn.
Je moet grwoon bekend worden via de radio. Krijg je ook lekkere meiden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag niet veel. Het lukt me wel.
wat is stevigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's plaatsen van de jongen in kwestie alleen hij had ene prachtig hoofdje alleen de rest was erg stevig laten we het daar op houden, En juist ik vond dat geen probleem hij wel en durfde het niet aan omdat als ik een slanker persoon tegen zou komen, Hem zou dumpen wat ik dus nooit zou doen en ook vaak genoeg heb gezegd![]()
Zo lief maar zo onzeker...
Oh niet alleen dan hoor, moet wel lukken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je moet grwoon bekend worden via de radio. Krijg je ook lekkere meiden.
Je post ook echt als een vrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's plaatsen van de jongen in kwestie alleen hij had ene prachtig hoofdje alleen de rest was erg stevig laten we het daar op houden, En juist ik vond dat geen probleem hij wel en durfde het niet aan omdat als ik een slanker persoon tegen zou komen, Hem zou dumpen wat ik dus nooit zou doen en ook vaak genoeg heb gezegd![]()
Goed antwoord. Goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh niet alleen dan hoor, moet wel lukken.
Ja maar, voor andere mensen werkt het misschien maar ik hoef geen seksloze relatiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet, kijk ik ben maagd dus ik let sowieso minder op het seks gedeelte aangaande een relatie.
Wat aandoenlijk en ergens toch herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niemand had het over seksloos he, ik heb een libido.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar, voor andere mensen werkt het misschien maar ik hoef geen seksloze relatie
Wat isdikquote:
Ik zou het wel kunnen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar, voor andere mensen werkt het misschien maar ik hoef geen seksloze relatie
Ik zie dat als een complimentquote:
Ik heb er eigenlijk al wil ik het niet toegeven best hard om gehuildquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk en ergens toch herkenbaar.
Wat is je leeftijdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dat als een compliment
[..]
Ik heb er eigenlijk al wil ik het niet toegeven best hard om gehuild
En als zij het niet zou hebben? Zou je dan een relatie met haar beginnen, als je wist dat er niet vaker dan eens per maand seks in zit?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand had het over seksloos he, ik heb een libido.
Ja ik ga hem vragen wat zijn gewicht is terwijl hij er zo mee zit hij was gewoon veel's te zwaarquote:
Is niks, vraag maar aan loka.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:55 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben laatst eens zeven keer klaargekomen gedurende de dag.
Ik heb wel zelfvertrouwen hoor, alleen ik laat het niet merken.quote:
Wat is veel te zwaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja ik ga hem vragen wat zijn gewicht is terwijl hij er zo mee zit hij was gewoon veel's te zwaar![]()
Maar wel enorm lief![]()
Krijg je hem dan ook helemaal je keel in zoals in die films?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
PI zegt genoeg.
En standje 69quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
PI zegt genoeg.
Misschien zou ik het proberen, om er heel snel achter te komen dat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als zij het niet zou hebben? Zou je dan een relatie met haar beginnen, als je wist dat er niet vaker dan eens per maand seks in zit?
Komt omdat mijn vriendin echt sexy is. En geil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor een man is het behoorlijk wat
Dat moet het ook niet zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:57 schreef Faxie het volgende:
Seks is niet prioriteit nummer 1 voor mij in een relatie.
Ehm nee, maar waarom zou ik?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je hem dan ook helemaal je keel in zoals in die films?
Ik vind het niet meer dan gezond dat je dat vindt hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Komt omdat mijn vriendin echt sexy is. En geil.
Of ga ik spijt krijgen van deze uitspraken.
Ja nee maar heel erg. Haar ogen soms zijn al geil voor mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan gezond dat je dat vindt hoor
Inderdaad, het is schandalig om te zeggen dat je vriendin sexy en geil is, ga je schamen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Komt omdat mijn vriendin echt sexy is. En geil.
Of ga ik spijt krijgen van deze uitspraken.
Amen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het schijnt verder onder de eikel niet eens meer zo lekker te zijn voor een man.
Nee maar toch he. Op dat gebied ben ik preutsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, het is schandalig om te zeggen dat je vriendin sexy en geil is, ga je schamen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |