Doet ze ook wel op het forum.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet echt, maar loka praat over seks. Openhartig.
Hoeft niet, kijk ik ben maagd dus ik let sowieso minder op het seks gedeelte aangaande een relatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het meer iemand om beste vrienden mee te zijn.
Je moet grwoon bekend worden via de radio. Krijg je ook lekkere meiden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag niet veel. Het lukt me wel.
wat is stevigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's plaatsen van de jongen in kwestie alleen hij had ene prachtig hoofdje alleen de rest was erg stevig laten we het daar op houden, En juist ik vond dat geen probleem hij wel en durfde het niet aan omdat als ik een slanker persoon tegen zou komen, Hem zou dumpen wat ik dus nooit zou doen en ook vaak genoeg heb gezegd![]()
Zo lief maar zo onzeker...
Oh niet alleen dan hoor, moet wel lukken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je moet grwoon bekend worden via de radio. Krijg je ook lekkere meiden.
Je post ook echt als een vrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's plaatsen van de jongen in kwestie alleen hij had ene prachtig hoofdje alleen de rest was erg stevig laten we het daar op houden, En juist ik vond dat geen probleem hij wel en durfde het niet aan omdat als ik een slanker persoon tegen zou komen, Hem zou dumpen wat ik dus nooit zou doen en ook vaak genoeg heb gezegd![]()
Goed antwoord. Goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh niet alleen dan hoor, moet wel lukken.
Ja maar, voor andere mensen werkt het misschien maar ik hoef geen seksloze relatiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet, kijk ik ben maagd dus ik let sowieso minder op het seks gedeelte aangaande een relatie.
Wat aandoenlijk en ergens toch herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niemand had het over seksloos he, ik heb een libido.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar, voor andere mensen werkt het misschien maar ik hoef geen seksloze relatie
Wat isdikquote:
Ik zou het wel kunnen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar, voor andere mensen werkt het misschien maar ik hoef geen seksloze relatie
Ik zie dat als een complimentquote:
Ik heb er eigenlijk al wil ik het niet toegeven best hard om gehuildquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk en ergens toch herkenbaar.
Wat is je leeftijdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dat als een compliment
[..]
Ik heb er eigenlijk al wil ik het niet toegeven best hard om gehuild
En als zij het niet zou hebben? Zou je dan een relatie met haar beginnen, als je wist dat er niet vaker dan eens per maand seks in zit?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand had het over seksloos he, ik heb een libido.
Ja ik ga hem vragen wat zijn gewicht is terwijl hij er zo mee zit hij was gewoon veel's te zwaarquote:
Is niks, vraag maar aan loka.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:55 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben laatst eens zeven keer klaargekomen gedurende de dag.
Ik heb wel zelfvertrouwen hoor, alleen ik laat het niet merken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |