Van mij ook niet, ik heb het net gecheckt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:29 schreef stefanhaan het volgende:
gelukkig niks van FOK als je mij googeld
Mooiste. Beroep. Ooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snackbarmedewerker. Al vele jaren.
Oh.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:31 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben ook biseksueel. Kom d'r gewoon voor uit.
Gebruik je dat MSN-adres ook voor e-mail? Zo ja, dan duurt dat niet lang meer, dat je niet te vinden bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van mij ook niet, ik heb het net gecheckt.
Met mijn mailadres komt FOK! ook nog niet tevoorschijn.
Mijn homo zijn heb ik al grondig uitgezocht 6 jaar geleden.quote:
Zo wanhopig ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:30 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je houdt alvast iets achter de hand.
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:33 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik krijg godverdomme nooit maar dan ook nooit de kans om een topic te openen.
De vorige keer was je te langzaam man..je moet echt snel toeslaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:33 schreef -Nouvelles het volgende:
Hij is kapot. Maar msn doet hij nog.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Gebruik je dat MSN-adres ook voor e-mail? Zo ja, dan duurt dat niet lang meer, dat je niet te vinden bent.
Dat scheelt dan al.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is kapot. Maar msn doet hij nog.
Mensen willen posten, en jij bent niet snel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom niet. Altijd die afpakkerij hier.
Sterker nog, hij is sloooooomquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen willen posten, en jij bent niet snel.
Ik ben vrij snel maar ik kan mijn hand nog niet optillen of d'r is alweer een geopend.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terechte klacht. Nu krijg je zo'n niet grappige TTquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom niet. Altijd die afpakkerij hier.
Wat schattigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef twi het volgende:
En Newbie zich maar rot voelen dat 'ie je naam per ongeluk zei op TC, in plaats van "Loka". Wat een lief jongetje.
Posten? Oh nee dat heb ik niet, ik wil vooral lezen wat jullie prachtige mensen allemaal te vertellen hebben. Posten doe ik alleen maar om jullie het gevoel te geven dat iemand leest wat jullie schrijven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lies.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:33 schreef -Nouvelles het volgende:
Het is niet zo.quote:
Hhahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef Sinji het volgende:
Zie je dan niet wat hij aan het doen is?![]()
De volgende keer wordt er nu extra lang gewacht voordat er een topic geopend gekaapt wordt door Soit. Soit is principieel tegen het openen van een topic. Net als former
nja ik hanteer zelf de 3 minutenregelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is niet zo.
Je hebt wel eens de kans gehad maar toen vertikte je het gewoon, en daarnaast heb je de kans ook wel eens gepakt en een nieuw topic geopend.
Former opende er laatst eenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef Sinji het volgende:
De volgende keer wordt er nu extra lang gewacht voordat er een topic gekaapt wordt van Soit. Soit is principieel tegen het openen van een topic. Net als former
Die wordt hier niet toegepastquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
nja ik hanteer zelf de 3 minutenregel
Is goed. Pitbull.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is niet zo.
Je hebt wel eens de kans gehad maar toen vertikte je het gewoon, en daarnaast heb je de kans ook wel eens gepakt en een nieuw topic geopend.
Drie minuten is ongeveer 180 keer te lang voor de gemiddelde poster in deze reeks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
nja ik hanteer zelf de 3 minutenregel
No waiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
No waiTof plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geen VBL-topic. Nu is lapohunten ook al de moeite niet meer waardquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Drie minuten is ongeveer 180 keer te lang voor de gemiddelde poster in deze reeks.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is geen VBL-topic. Nu is lapohunten ook al de moeite niet meer waard
Niet op google.com..zit je op .nl?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat lokasenna intypen in google al op de eerste pagina FOK! laat zien, terwijl het een eeuwenoud gedicht is
Gaat toch om de binnenkant dus ze kunne heel knap zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze stelling: 'lelijke mensen mogen zichzelf niet knap vinden omdat zij het niet zijn'
Per definitie fout omdat een ieder mag denken wat hij of zij wil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze stelling: 'lelijke mensen mogen zichzelf niet knap vinden omdat zij het niet zijn'
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat lokasenna intypen in google al op de eerste pagina FOK! laat zien, terwijl het een eeuwenoud gedicht is
Nee heb het over de buitenkant qua knap zijn. Binnenkant kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Gaat toch om de binnenkant dus ze kunne heel knap zijn.
Ik vind zelf 1 minuutje al meer dan genoeg tijd om een nieuwe topic te openenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:37 schreef Sinji het volgende:
De volgende keer wordt er nu extra lang gewacht voordat er een topic gekaapt wordt van Soit. Soit is principieel tegen het openen van een topic. Net als former
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Per definitie fout omdat een ieder mag denken wat hij of zij wil.
Oke.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Per definitie fout omdat een ieder mag denken wat hij of zij wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |