Natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gun haar dat
Alleen niet als ze zwanger is natuurlijk.
En toch, denk ik dat jij geen sociaal leven hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heh, hoe heb jij soit zo goed leren kennen in zo'n korte tijd?
En daarom hou ik van je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:01 schreef arachide. het volgende:
De hobbies van Nouvelles
- AVNZMG terroriseren
- klonen
- FOK!
- Zeiken
- Afzeiken
- Vriendin stalken
Ik heb jou toch schatjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
En toch, denk ik dat jij geen sociaal leven hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
Net wat lullen op paiq,"ging wat over drugs, zeg ik: "ja aan drugs heb ik een broertje dood"
Zegt ze: "ohw wat vervelend voor je.."![]()
Mja tis halve misbruik, vind ik zelf eigenlijk.. Maargoed zo iemand kan verkeerde signalen hebben gehad ofzo weet ik het...quote:
Je kunt er niet aan zien of ze het nu letterlijk opvatte of nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
Net wat lullen op paiq,"ging wat over drugs, zeg ik: "ja aan drugs heb ik een broertje dood"
Zegt ze: "ohw wat vervelend voor je.."![]()
Iemand die ik ken heeft ook zoiets meegemaakt en zegt nu dat ze is verkracht door hem. Ik weet niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja tis halve misbruik, vind ik zelf eigenlijk.. Maargoed zo iemand kan verkeerde signalen hebben gehad ofzo weet ik het...
En overtuigend nee zeggen lukt ook niet.
Had ze maar niet zoveel moeten drinken. Dan weet je dat dat soort dingen zouden kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:06 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft ook zoiets meegemaakt en zegt nu dat ze is verkracht door hem. Ik weet niet.
En daarom voel jij je zo vaak een voetveegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja tis halve misbruik, vind ik zelf eigenlijk.. Maargoed zo iemand kan verkeerde signalen hebben gehad ofzo weet ik het...
Oke, leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Muziek, drummen, American football, tinychat
Misschien wel. Toch vind ik je als man zijnde ook vrij triest dat je iemand gaat neuken die zo lam is dat ze niks meer kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ze maar niet zoveel moeten drinken. Dan weet je dat dat soort dingen zouden kunnen gebeuren.
Als ik een jongen zie die bezopen is waar ik van weet dat hij not into that is doe ik het nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet niet hoe lam de man zelf was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Misschien wel. Toch vind ik je als man zijnde ook vrij triest dat je iemand gaat neuken die zo lam is dat ze niks meer kan.
Als je heeeeel erg lam bent krijg je hem niet overeind. Niet zo lam dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet niet hoe lam de man zelf was.
Maar hij had wel zo lam kunnen zijn dat hij er niet echt meer kwaad in zag haar mee te nemen, die grenzen vervagen redelijk snel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Als je heeeeel erg lam bent krijg je hem niet overeind. Niet zo lam dus.
Ik geloof daar niet zo in. Als jij je penis overeind kan krijgen, weet je ook dondersgoed waar je mee bezig bent. Sowieso, iemand die zo lam is dat ze niets kan, lijkt me niet echt fijn om te neuken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar hij had wel zo lam kunnen zijn dat hij er niet echt meer kwaad in zag haar mee te nemen, die grenzen vervagen redelijk snel.
Ik vind alcohol echt zo een kut excuus... Alsof je dan het verschil tussen goed en kwaad niet meer weetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar hij had wel zo lam kunnen zijn dat hij er niet echt meer kwaad in zag haar mee te nemen, die grenzen vervagen redelijk snel.
Je weet wel dat je het doet ja. Maar waarschijnlijk voel je je niet meer zo bezwaardquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in. Als jij je penis overeind kan krijgen, weet je ook dondersgoed waar je mee bezig bent. Sowieso, iemand die zo lam is dat ze niets kan, lijkt me niet echt fijn om te neuken.
Klopt, is het nu echt zo erg om dat onder ogen te zien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind alcohol echt zo een kut excuus... Alsof je dan het verschil tussen goed en kwaad niet meer weet![]()
Maargoed weetje ze kan geil aan je hangen en je geil aankijken... alrighty then...
Maar ik vind het rare gewoon dat je iemand zo snel voor verkrachting aangeeft.. Alsof je elkaar niet meer onder ogen kunt komen na zo een voorval. Je bent toch op een of andere manier meegegaan met die gast.. Je bent echt niet zomaar in dat huis beland..
Dat zal. Ik heb twee keer gehad dat ik zeker niet nuchter meer was en de dame in kwestie waar ik in één bed mee lag helemaal lam was. Ik kan dan wel bedenken dat ik haar niet ga neuken omdat zij niet helder meer is, al dringt ze trouwens wel aan, wat mij ook gebeurt is. Zou me overigens ook heel schuldig voelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet wel dat je het doet ja. Maar waarschijnlijk voel je je niet meer zo bezwaard
Ik kwam een keer bij iemand in bed terecht maar die was zo lam dat hij na een paar minuten wat aaien enzo in slaap viel.
Niks gemist hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:13 schreef Capstan het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Wat gemist?
Wat klinkt dat vreemd om twee uur 's nachts
Ik ben blij dat er toen niets gebeurd is achteraf. Die jongen was helemaal niet zo leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat zal. Ik heb twee keer gehad dat ik zeker niet nuchter meer was en de dame in kwestie waar ik in één bed mee lag helemaal lam was. Ik kan dan wel bedenken dat ik haar niet ga neuken omdat zij niet helder meer is, al dringt ze trouwens wel aan, wat mij ook gebeurt is. Zou me overigens ook heel schuldig voelen.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er toen niets gebeurd is achteraf. Die jongen was helemaal niet zo leuk.
Ik ben ook altijd nuchter, maar gelukkig heb ik geen rijbewijs zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:22 schreef Faxie het volgende:
Pff ik ben altijd nuchter... da's een nadeel als je altijd moet rijden.
Ik drink bijna nooit alleen als ik drink dan schuil je maarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:22 schreef Faxie het volgende:
Pff ik ben altijd nuchter... da's een nadeel als je altijd moet rijden.
Ik word al behoorlijk vaag van geringe hoeveelheden drankquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit alleen als ik drink dan schuil je maar
Gelukkig weet ik niet eens wat er gebeurt als ik zou drinkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word al behoorlijk vaag van geringe hoeveelheden drank
Ik kan er gewoon slecht tegen.
Ik heb meestal de neiging om met mijn dronken kop gebouwen op te klimmen en er daarna van af te flikkerenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word al behoorlijk vaag van geringe hoeveelheden drank
Ik kan er gewoon slecht tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |