Maar wie bepaalt dat? Want die stelling valt amper aan te houden aangezien lelijk een van de meeste relatieve begrippen is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze stelling: 'lelijke mensen mogen zichzelf niet knap vinden omdat zij het niet zijn'
Dat is zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt dat? Want die stelling valt amper aan te houden aangezien lelijk een van de meeste relatieve begrippen is.
Dat is niet je echte naam neem ik aanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:46 schreef arachide. het volgende:
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=arachide
Van mij mogen ze.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze stelling: 'lelijke mensen mogen zichzelf niet knap vinden omdat zij het niet zijn'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:48 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik bekijk mijn vriendin haar Facebook berichten en lees dit van een ex. Ik moet maarnodig gaan slapen denk ik. Kneuzen die achter exen aan gaan.Ach, het is niet voor niets haar ex toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mogen ze dat nog vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee heb het over de buitenkant qua knap zijn. Binnenkant kan.
Ik bekijk mijn vriendin haar Facebook berichten en lees dit van een ex. Ik moet maarnodig gaan slapen denk ik. Kneuzen die achter exen aan gaan.Jij leest de berichten van je vriendin? ControlfreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*ik neem aan dat het PM's zijn
Ik bekijk mijn vriendin haar Facebook berichten en lees dit van een ex. Ik moet maarnodig gaan slapen denk ik. Kneuzen die achter exen aan gaan.Berichten van je vriendin doorlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Berichten van je vriendin doorlezen![]()
Plus mailtjes blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij leest de berichten van je vriendin? Controlfreak
*ik neem aan dat het PM's zijn
Keiharde projectie. Omdat je zelf met foute dingen bezig bent er van uit gaan dat je vriendin dat ook doet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Berichten van je vriendin doorlezen![]()
Ik controleer niet echt. Ik verveel me gewoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Keiharde projectie. Omdat je zelf met foute dingen bezig bent er van uit gaan dat je vriendin dat ook doet.
Alles controleren daaruit resulterend
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik controleer niet echt. Ik verveel me gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |