Wat is veel te zwaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja ik ga hem vragen wat zijn gewicht is terwijl hij er zo mee zit hij was gewoon veel's te zwaar![]()
Maar wel enorm lief![]()
Krijg je hem dan ook helemaal je keel in zoals in die films?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
PI zegt genoeg.
En standje 69quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
PI zegt genoeg.
Misschien zou ik het proberen, om er heel snel achter te komen dat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als zij het niet zou hebben? Zou je dan een relatie met haar beginnen, als je wist dat er niet vaker dan eens per maand seks in zit?
Komt omdat mijn vriendin echt sexy is. En geil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor een man is het behoorlijk wat
Dat moet het ook niet zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:57 schreef Faxie het volgende:
Seks is niet prioriteit nummer 1 voor mij in een relatie.
Ehm nee, maar waarom zou ik?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je hem dan ook helemaal je keel in zoals in die films?
Ik vind het niet meer dan gezond dat je dat vindt hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Komt omdat mijn vriendin echt sexy is. En geil.
Of ga ik spijt krijgen van deze uitspraken.
Ja nee maar heel erg. Haar ogen soms zijn al geil voor mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan gezond dat je dat vindt hoor
Inderdaad, het is schandalig om te zeggen dat je vriendin sexy en geil is, ga je schamen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Komt omdat mijn vriendin echt sexy is. En geil.
Of ga ik spijt krijgen van deze uitspraken.
Amen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het schijnt verder onder de eikel niet eens meer zo lekker te zijn voor een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |