En volgens jou zou ik zoiets als dit dus serieus nemen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben altijd serieus. Ik ben een zeer serieus persoon en troll nooit en ben altijd oprecht. Dat in jouw kleine wereld niemand op mijn manier kan denken zegt iets over jou. Je moet de deur maar weer eens uit.
Groen spul?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik vond trouwens laatst een zakje met groen spul.
Ik weet niet wat het is en waar ik het vandaan heb.
Mag ik je facebook?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:26 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
-Strawberry-. Jij hebt mijn Facebook niet.
Oud schimmelbrood?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
wie is dit dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef -Nouvelles het volgende:
En ik vind het niet normaal dat je constant mijn Facebook bekijkt. En die van mijn vriendin. Kappen en leef je eigen leven.
Ja groen spul. Dat zeg ik.quote:
Ja, het is niet nep. Het is oprecht. Jij zegt dat ik altijd nep gedrag vertoon terwijl je wel weer zegt dat ik mijn ware aard laat zien. Het klopt niet. Tevens, ik weet dat jij mijn Facebook (en die van mijn vriendin) vaak bekijkt door een programma.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En volgens jou zou ik zoiets als dit dus serieus nemen?
Ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snotquote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Nee echt zo'n klein hersluitbaar zakje.quote:
Mwa ik ben niet into drugs ik zuip mij nooit helemaal klem hooguit aangeschoten en dat is nog bij grote uitzondering. Ik voel mij al badass als ik te hard rijd met de autoquote:
Huh? Je hebt je aangesproken gevoelen want ik heb dit alleen tegen -Strawberry- gezegd omdat het zo is.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zij nouvelles ook over mij. Ik heb niet eens zijn fb
Ik drink nooit, da's pas braafquote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik ben niet into drugs ik zuip mij nooit helemaal klem hooguit aangeschoten en dat is nog bij grote uitzondering. Ik voel mij al badass als ik te hard rijd met de autoOf zoals afgelopen week mijn auto op een betaald parkeren plek zet zonder geld in de automaat te komen. Om vervolgens dat verhaal te vertellen aan iemand en dan te horen dat de hele binnenstad die dag vrijgesteld was van betaald parkeren
welk programma is dat dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, het is niet nep. Het is oprecht. Jij zegt dat ik altijd nep gedrag vertoon terwijl je wel weer zegt dat ik mijn ware aard laat zien. Het klopt niet. Tevens, ik weet dat jij mijn Facebook (en die van mijn vriendin) vaak [bbekijkt door een programma.[/b]
Ik vind het niet normaal dat jij denkt dat ik je zo boeiend vind dat ik dat doe.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef -Nouvelles het volgende:
En ik vind het niet normaal dat je constant mijn Facebook bekijkt. En die van mijn vriendin. Kappen en leef je eigen leven.
Het was in kleine stukjes gehakt en had een beetje muffige geur.quote:
Ach, je intenties waren tenminste goedquote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik ben niet into drugs ik zuip mij nooit helemaal klem hooguit aangeschoten en dat is nog bij grote uitzondering. Ik voel mij al badass als ik te hard rijd met de autoOf zoals afgelopen week mijn auto op een betaald parkeren plek zet zonder geld in de automaat te komen. Om vervolgens dat verhaal te vertellen aan iemand en dan te horen dat de hele binnenstad die dag vrijgesteld was van betaald parkeren
Je vergeet supersoepquote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Huh? Je hebt je aangesproken gevoelen want ik heb dit alleen tegen -Strawberry- gezegd omdat het zo is.
Je valt een beetje in herhaling.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, het is niet nep. Het is oprecht. Jij zegt dat ik altijd nep gedrag vertoon terwijl je wel weer zegt dat ik mijn ware aard laat zien. Het klopt niet. Tevens, ik weet dat jij mijn Facebook (en die van mijn vriendin) vaak bekijkt door een programma.
Met deze grap verlies je wel een paar puntjes.quote:
Oja, wil je mijn naam heel snel weghalen voordat ik de jouwe hier neerdrop. Hoe kan het dan dat ik jouw naam bij die lijstjes krijg bij de top 10 van de mensen die mijn Facebook kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat jij denkt dat ik je zo boeiend vind dat ik dat doe.![]()
De Gate speelde weken geleden.
Sta ik er ook tussen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oja, wil je mijn naam heel snel weghalen voordat ik de jouwe hier neerdrop. Hoe kan het dan dat ik jouw naam bij die lijstjes krijg bij de top 10 van de mensen die mijn Facebook kijken.
Ik wist niet dat daar een lijstje van was.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oja, wil je mijn naam heel snel weghalen voordat ik de jouwe hier neerdrop. Hoe kan het dan dat ik jouw naam bij die lijstjes krijg bij de top 10 van de mensen die mijn Facebook kijken.
Nogal ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Met een programma bekijken wie je facebook bekijkt
rol het in een vloeitje, rook het op en beschrijf het effectquote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was in kleine stukjes gehakt en had een beetje muffige geur.
Ja mpj/iwannabehigh enzovoort enzovoortquote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef ook_gek het volgende:
ja ik voel me buitengesloten. Wie is -Nouvelles dan?
is dat mark?
Shit zegquote:Op maandag 2 januari 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Met deze grap verlies je wel een paar puntjes.
Yep, aka Soit/mrk.nquote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef ook_gek het volgende:
ja ik voel me buitengesloten. Wie is -Nouvelles dan?
is dat mark?
Ik ben het kwijt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
rol het in een vloeitje, rook het op en beschrijf het effect
Hij loopt ook keihard te bluffen. Ik heb al in geen weken op zijn facebook gekeken.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zij nouvelles ook over mij. Ik heb niet eens zijn fb
Of dat ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De beste jongen heeft last van paranoia, laat hem.
Nope. Ga je mijn naam nog weghalen of moet ik jouw naam hier neerzetten? Het is zo.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij loopt ook keihard te bluffen. Ik heb al in geen weken op zijn facebook gekeken.
Grootheidswaanzinquote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De beste jongen heeft last van paranoia, laat hem.
Ik geef het opquote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, je intenties waren tenminste goed
Iedereen weet je naam, daarnaast is het een voornaam die nog een miljoen mannen hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nope. Ga je mijn naam nog weghalen of moet ik jouw naam hier neerzetten? Het is zo.
Jij heet Mark Baas???quote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nope. Ga je mijn naam nog weghalen of moet ik jouw naam hier neerzetten? Het is zo.
Goede vraag wel.quote:Jaar waarin Heloef zonder relatie sterft
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat jij denkt dat ik je zo boeiend vind dat ik dat doe.![]()
De MarkBaasGate speelde weken geleden.
Nee, een hele. En waarschijnlijk nog een stuk extra, as usualquote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sterkte! Ook een halve dag net als ik?
http://tinychat.com/avnzmgquote:Op maandag 2 januari 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:
zit iedereen nu op TC? Nu ben ik ook benieuwd
Het lijkt me geniaal om met jou ''Stoute dingen'' te doenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij is dusdanig vaak gequote dat ik me afvraag of iedereen aan je verzoek voldoetquote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Je afkorting is: LLF. Haal mijn naam maar weg voordat ik het voluit doe. Niks grootheidswaanzin, op die manier ben ik er ook achter gekomen.
En dan is het gepost en binnen een uur is het topic gesloten en niemand die het meer terugvindt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Je afkorting is: LLF. Haal mijn naam maar weg voordat ik het voluit doe. Niks grootheidswaanzin, op die manier ben ik er ook achter gekomen.
Mag ik het nog wel vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Het is onmogelijk dat je mijn facebook hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik vind het simpelweg triest dat zij zovaak mijn Facebook bezoekt en die van m'n vriendin dat het terug te vinden is. En dan ook nog denken dat ik het verzin. Het bewijs is hier toch echt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij is dusdanig vaak gequote dat ik me afvraag of iedereen aan je verzoek voldoet
ik rook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt me geniaal om met jou ''Stoute dingen'' te doen![]()
Beetje te hard rijden in de auto en wiet roken enzo
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is onmogelijk dat je mijn facebook hebt.
Neehoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Je afkorting is: LLF. Haal mijn naam maar weg voordat ik het voluit doe. Niks grootheidswaanzin, op die manier ben ik er ook achter gekomen. Triester vind ik dat je mij en mijn vriendin zovaak bekijkt.
Hoe kun je nou stemmen??quote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef stefanhaan het volgende:
zo je hebt nu per IP, per vraag 1 vote.
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.php
Grootheidswaanzin dus.quote:
Als je niet wil dat mensen in je facebook kijken, waarom heb je dan een facebook?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik vind het simpelweg triest dat zij zovaak mijn Facebook bezoekt en die van m'n vriendin dat het terug te vinden is. En dan ook nog denken dat ik het verzin. Het bewijs is hier toch echt.
Magnetron heeft al bewijs gegeven dat je uit je nek lult.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik vind het simpelweg triest dat zij zovaak mijn Facebook bezoekt en die van m'n vriendin dat het terug te vinden is. En dan ook nog denken dat ik het verzin. Het bewijs is hier toch echt.
Door op de negatieve of positieve smiley te drukken.quote:
Wat moet ik er mee?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mwa. Ik wil haar Facebook/naam wel geven prive.
Okay Leanne, wat jij wil. Het bewijs zegt toch anders. Triesterd.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Magnetron heeft al bewijs gegeven dat je uit je nek lult.
En ik weet dat je uit je nek lult, for a fact.
wat is die dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mwa. Ik wil haar Facebook/naam wel geven prive.
Nee hij denkt dat hij zo interessant is, dat is het komische.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voel je vereerd dat je zo interessant bent
Uh, jawel? Wat moet dat voorstellen?quote:
Gestuurd.quote:
Zal ik maar doen dan. Ergens is het inderdaad wel lachwekkend.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voel je vereerd dat je zo interessant bent
Ik lul niet.quote:
Gaat erom dat hier een persoon is die mijn Facebook constant bekijkt en het hier ontkent.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef xFriendx het volgende:
Snap het sowieso niet? Lekker boeiend dat mensen op je FB kijken? Daar is zo'n profiel toch voor? En anders scherm je het toch af? Of ben ik nou gek?
Wat zal die meid blij zijn dat je haar naam hier dropt. Suffert.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Okay, wat jij wil. Het bewijs zegt toch anders. Triesterd.
Ditquote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef xFriendx het volgende:
Snap het sowieso niet? Lekker boeiend dat mensen op je FB kijken? Daar is zo'n profiel toch voor? En anders scherm je het toch af? Of ben ik nou gek?
Je pakt foto's van iemand anders, wil je zeggen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zal die Leanne blij zijn dat je haar naam hier dropt. Suffert.
?? Maar dan weet ik toch niet op wie ik stem?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Door op de negatieve of positieve smiley te drukken.
Maar je zegt wel vaker tegen willekeurige users dat zij jouw fb zitten te bekijken. Als je echt zo paranoide bent, scherm je je fb toch gewoon af? Dan ben je meteen klaarquote:Op maandag 2 januari 2012 21:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gaat erom dat hier een persoon is die mijn Facebook constant bekijkt en het hier ontkent.
Idd en daarbij ist toch juist ego strelend als iemand je zo vaak bekijkt?:P Beter dan dat er 1 persoon in de maand op je account kijkt dunkt mij?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef xFriendx het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef palawan het volgende:
Niet willen dat mensen op je fb kijken
Ruzie hebben over facebook
Ruzie hebben op een forum
Ruzie hebben over facebook op een forum![]()
![]()
Eerst stemmen op vragen, zodat onzinnige vragen eruit worden gefiltertquote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
?? Maar dan weet ik toch niet op wie ik stem?
Ik zou me er sowieso niet druk om maken. Of die persoon het nou ontkent of niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gaat erom dat hier een persoon is die mijn Facebook constant bekijkt en het hier ontkent.
Maar...maar...quote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Idd en daarbij ist toch juist ego strelend als iemand je zo vaak bekijkt?:P Beter dan dat er 1 persoon in de maand op je account kijkt dunkt mij?
Neuh. Als je haar facebook wil, ben je welkom prive. Ik verzin het niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je zegt wel vaker tegen willekeurige users dat zij jouw fb zitten te bekijken. Als je echt zo paranoide bent, scherm je je fb toch gewoon af? Dan ben je meteen klaar
Misschien kijkt er iemand vaak op zijn facebook en denkt hij dat ik het ben. Dat zou nog kunnen, maar ik heb er echt al in geen weken op gekeken.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef xFriendx het volgende:
We stemmen eerst op de vragen. Dan pas op mensenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
?? Maar dan weet ik toch niet op wie ik stem?
Je zegt het maar lott... Post je facebook account is.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Idd en daarbij ist toch juist ego strelend als iemand je zo vaak bekijkt?:P Beter dan dat er 1 persoon in de maand op je account kijkt dunkt mij?
Voor mijn part print je z'n foto uit en gooi je er dartpijltjes op of tegenovergesteld sop jij je helemaal suf aan de hand van zijn FB. Snap gewoon niet zo dat als je een FB hebt dat je moeilijk doet over wie er wel of niet op gluurt. Social media kan wat dat betreft een pain in the ass zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kijkt er iemand vaak op zijn facebook en denkt hij dat ik het ben. Dat zou nog kunnen, maar ik heb er echt al in geen weken op gekeken.
Ja. Dikke neus. Het is wel mooi voor jou dat je mij interessant vindt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kijkt er iemand vaak op zijn facebook en denkt hij dat ik het ben. Dat zou nog kunnen, maar ik heb er echt al in geen weken op gekeken.
Ik vind dit te komisch.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Neuh. Als je haar facebook wil, ben je welkom prive. Ik verzin het niet.
heb jij geen franse naamquote:Op maandag 2 januari 2012 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dit te komisch.Random facebooks linken ftw.
Die foto lijkt toch echt sprekend op jou. Dan heb je vast een dubbelganger. Wat een toeval dat die dubbelganger mij bekijkt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dit te komisch.Random facebooks linken ftw.
Lol....quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Jaar waarin heloef en mlig relatie krijgen, whut?
2012 en nooit, slotje opgelost.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Jaar waarin heloef en mlig relatie krijgen, whut?
Heb ik niet ivm werkzaamheden voor rechtbankquote:Op maandag 2 januari 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zegt het maar lott... Post je facebook account is.
Zo'n tool mag niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die foto lijkt toch echt sprekend op jou. Dan heb je vast een dubbelganger. Wat een toeval dat die dubbelganger mij bekijkt.
Toch niet in den haag hè?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heb ik niet ivm werkzaamheden voor rechtbank
Ik snap de wereld en denk niet dat het onmogelijk is om een vriendin te krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol....
Ik vind loefje een beetje mini mlig... Vind het wel een gevatte vraag, haha
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die foto lijkt toch echt sprekend op jou. Dan heb je vast een dubbelganger. Wat een toeval dat die dubbelganger mij bekijkt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo'n tool mag niet.
Ik zal je even aangeven bij Facebook om je account te laten verwijderen.
Gr gr.
quote:
Ik heb het van me afgezet. Goed, ik werk er dan ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heb ik niet ivm werkzaamheden voor rechtbank
Dat snap ik op zich wel. Ik zou ook niet willen dat iedereen hier mijn facebook heeft. Daarom deel ik niet uit aan fokkers.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor mijn part print je z'n foto uit en gooi je er dartpijltjes op of tegenovergesteld sop jij je helemaal suf aan de hand van zijn FB. Snap gewoon niet zo dat als je een FB hebt dat je moeilijk doet over wie er wel of niet op gluurt. Social media kan wat dat betreft een pain in the ass zijn.
Dat doe ik nu wel voor je.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel. Ik zou ook niet willen dat iedereen hier mijn facebook heeft. Daarom deel ik niet uit aan fokkers.
VLC media player?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is die naam van dat programma waarmee je makkelijk dvd's afspeelt ook alweer?
[..]
Dat doe ik nu wel voor je.
Audrey Hepburnquote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
Ik ben een beetje trots op mijn fobo nu
Het was een goede poging.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is die naam van dat programma waarmee je makkelijk dvd's afspeelt ook alweer?
[..]
niet helemaal anders hadden we wel notulist gehetenquote:
Wat een toeval. Ik hoor nu ook via via dat de dubbelganger van jou die mijn account zovaak bekijkt ook in de vriendenlijst van Mylifeisgrey staat op Facebook.quote:
Goede muziekjes welquote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
Oeh, nieuwsgierig ... maar Dat Mag natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oefen maar goed op het zittingen inplannen. Als de studenten van nu dat allemaal doen gaat dat in de toekomst misschien eens goedquote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet helemaal anders hadden we wel notulist geheten
Ik moet zittingen inplannen, voorbereiden, notuleren tijdens zitting, vonissen en beschikkingen schrijven en mensen info geven overleg voeren met evt advocaten van ouders en bewindvoerders mentoren en curatoren en daarnaast standaard zaken afdoen.. er komt wel meer bij kijken
Hij is leukquote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
Niet in mijn ogenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik een vreetzak als ik bijna een heel pak durum in mijn eentje op eet ???
Hehe. Nee, ik zal dat nooit doen. Al vind ik haar triest.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oeh, nieuwsgierig ... maar Dat Mag natuurlijk niet.
Wat is durum?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ligt eraan wat je nog meer gegeten hebt vandaag.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
Durum?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
dit dus?quote:
Was ik ook van plan, maar ik twijfelde aangezien hij alles openbaar heeft.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat een toeval. Ik hoor nu ook via via dat de dubbelganger van jou die mijn account zovaak bekijkt ook in de vriendenlijst van Mylifeisgrey staat op Facebook.
Mullek. ?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet helemaal anders hadden we wel notulist geheten
Ik moet zittingen inplannen, voorbereiden, notuleren tijdens zitting, vonissen en beschikkingen schrijven en mensen info geven overleg voeren met evt advocaten van ouders en bewindvoerders mentoren en curatoren en daarnaast standaard zaken afdoen.. er komt wel meer bij kijken
Zitten er daar ook zes in, net als burrito's?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zijn heerlijke turkse tortilla achtige wraps met kip , paprika ui en appel en dat is uit een heel pak van knorr , en die eet ik in mijn eentje eigenlijk helemaal op omdat ik het zo lekker vind
Mijn zwakte zijn pizza'squote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zijn heerlijke turkse tortilla achtige wraps met kip , paprika ui en appel en dat is uit een heel pak van knorr , en die eet ik in mijn eentje eigenlijk helemaal op omdat ik het zo lekker vind
juist emquote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zitten er daar ook zes in, net als burrito's?
Loop je ook over straat met zak over je hoofd?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maar ik twijfelde aangezien hij alles openbaar heeft.Maar goed dat ik het niet heb gedaan.
Hallon. Wat heb je gegeten vandaag?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai Sinji
Minibeer vroeg zich nog af of je nog leefde.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji, baas!
Hoe is het hier mensen? Ik ben net terug van 15 km lopen binnen een uur (op de crosstrainer).
Goed bezig mayn. Gaat lekker hier. Ik ben homemade hamburgers aan het etenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji, baas!
Hoe is het hier mensen? Ik ben net terug van 15 km lopen binnen een uur (op de crosstrainer).
Where's the meatquote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat gebakken aardappels. En een appel.
Zolang je bij een spoorwegovergang niet vast komt te zitten tussen de slagbomen door een snack zal het nog wel meevallenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wist toch wel dat ik helaas af en toe een behoorlijke vreetzak kan zijn
Inshallahquote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb couscous met falafel gemaakt
Duuuude, een uur lang op de crosstrainer is best wel lang.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji, baas!
Murdera, nog zo'n baas hier. Dit topic kan niet meer stuk.quote:
Ik ga afvallen als een malle dit jaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed bezig mayn. Gaat lekker hier. Ik ben homemade hamburgers aan het eten
In my pants.quote:
Leuk zeg, viel het in de smaak bij manlief en de koters? Wel eens wat anders dan stamppot haha.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb couscous met falafel gemaakt
15 km is sowieso veel.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Duuuude, een uur lang op de crosstrainer is best wel lang.
Is dat eigenlijk veel? 15 km op de crosstrainer?
welke kotersquote:Op maandag 2 januari 2012 22:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Leuk zeg, viel het in de smaak bij manlief en de koters? Wel eens wat anders dan stamppot haha.
Dat is per rechtbank en sector idd een groot verschil, bij ons gaat het eigenlijk wel goed hoor? Maargoed familie recht en bewind curatele mentorschap zijn ook wel een heel ander verhaal dan civiel he.. Bij familie willen soms zaken nog wel uitlopen maar bij bewind heb ik een strake planning van 15 min per zitting..quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oefen maar goed op het zittingen inplannen. Als de studenten van nu dat allemaal doen gaat dat in de toekomst misschien eens goed
Nee, is niet veel. Gewoon een gezapig tempo, steeds iets harder. Maar toen kreeg ik last van mij knie en ben ik maar gestopt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Duuuude, een uur lang op de crosstrainer is best wel lang.
Is dat eigenlijk veel? 15 km op de crosstrainer?
Maar (hard)lopend best pittigquote:Op maandag 2 januari 2012 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fietsend goed te doen in een uur.
Sla, tomato, komkommer, pickled pepper, BBQ saus en klaargemaakt met liefdequote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Murdera, nog zo'n baas hier. Dit topic kan niet meer stuk.
[..]
Ik ga afvallen als een malle dit jaar.
Wat doe je allemaal bij je burger?
[..]
In my pants.
Ik heb het geluk dat ik heel veel vet schijnbaar veel verbrand . Ik kan eten en niet gauw dik worden en ik ben eigenlijk een dwerg die veel kan etenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zolang je bij een spoorwegovergang niet vast komt te zitten tussen de slagbomen door een snack zal het nog wel meevallen
Ohh godquote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sla, tomato, komkommer, pickled pepper, BBQ saus en klaargemaakt met liefde![]()
4 stuks
Houden zo. Ik ken er een paar die nog wat te leren hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat is per rechtbank en sector idd een groot verschil, bij ons gaat het eigenlijk wel goed hoor? Maargoed familie recht en bewind curatele mentorschap zijn ook wel een heel ander verhaal dan civiel he.. Bij familie willen soms zaken nog wel uitlopen maar bij bewind heb ik een strake planning van 15 min per zitting..
Nooit klachten gehad;)
De liefde doet het hem. Ik ben een kenner.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sla, tomato, komkommer, pickled pepper, BBQ saus en klaargemaakt met liefde![]()
4 stuks
mmmmmmmmmmmmfuuuuuuuck ik wil ookquote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
4 stuks
Hoge stofwisseling helpt veel. Ik heb constant trekquote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De liefde doet het hem. Ik ben een kenner.
Heb nog een stukje Masterchef UK meegepikt tijdens het trainieren. Kreeg er honger van.
Krijg je echt 4 burgers weg? Respect.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Die beste gitarist vraag was vast van Stefan zelf
-1.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Loop je ook over straat met zak over je hoofd?
Loopband is niet zo goed voor mijn knie, dus dat doe ik niet. Crosstrainer of het fietsapparaat.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het was geen loopband, het was een crosstrainer
Inderdaad...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
nog pittiger als je niet hard loopt
God, mijn humor vanavond![]()
Pwned nu.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
-1.
Slim vrouwke jij denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef Lot88 het volgende:
en kingtoppie moeilijk is iets wat per persoon verschilt als je het eenmaal een paar weken doet weet je niet beter
Meh ik vind dat Royco voor Lot moet gaanquote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef formerjellybean het volgende:
Royco nog contact gezocht met hosselmeisje ???
Iedereen aan elkaar koppelen, dan kan het topic dichtquote:Op maandag 2 januari 2012 22:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Meh ik vind dat Royco voor Lot moet gaan![]()
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef formerjellybean het volgende:
Royco nog contact gezocht met hosselmeisje ???
Dat redden we nietquote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iedereen aan elkaar koppelen, dan kan het topic dicht
Ik ook, maar ik kom wel aan als een mofo.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoge stofwisseling helpt veel. Ik heb constant trek
Waar was er een beste gitarist vraag dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
-1.
True.quote:
Hard man.quote:
truequote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik vond hosselmeisje met telefoon nummer en bericht ook wel heel stoer en ik vind dat zo'n stoere actie beloond moet worden
huh wie is lot dan weer?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Meh ik vind dat Royco voor Lot moet gaan![]()
Onze verkiezingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar was er een beste gitarist vraag dan?
Ja wel mee eens eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik vond hosselmeisje met telefoon nummer en bericht ook wel heel stoer en ik vind dat zo'n stoere actie beloond moet worden
Dan zullen er toch een aantal hier hun seksuele geaardheid moeten veranderenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iedereen aan elkaar koppelen, dan kan het topic dicht
huh hoe kan je stemmen dan? Ik snap die hele lijst nietquote:Op maandag 2 januari 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze verkiezingen.
Net zo hard?quote:
Hahaquote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan zullen er toch een aantal hier hun seksuele geaardheid moeten veranderen
eerst stemmen op vragenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
huh hoe kan je stemmen dan? Ik snap die hele lijst niet
Ik sowieso, er is niemand geschikt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel een punt jaquote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
User met het schattigste uiterlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze verkiezingen.
Bartjequote:Op maandag 2 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
User met het schattigste uiterlijk
oh oke, en wanneer gaan we op users stemmen dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
eerst stemmen op vragen
dan op users
Ik ben niet schattigquote:
Ik ben zo vaak als schattig getypeerd, dus ik scoor vast hoogquote:Op maandag 2 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop snel want ik wil naar bedquote:Op maandag 2 januari 2012 22:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh oke, en wanneer gaan we op users stemmen dan?
Benzinquote:Op maandag 2 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Us Benzinneke.quote:
Schijnt dat mannen 6 sekspartners meer hebben in hun leven hebben dan vrouwen... Volgens de britten wel te verstaan hè...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat vrouwen daar vaak over liegen om niet als slet over te komen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt dat mannen 6 sekspartners meer hebben in hun leven hebben dan vrouwen... Volgens de britten wel te verstaan hè...
Dusja.. Hoe zal dat gekomen zijn.
wordt ie onzeker omdat ie vaak ja inderdaad zegt?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef -Nouvelles het volgende:
On topic!
Een studiegenoot van mijn vriendin probeert mijn vriendin al tijden te versieren. Hij probeerde het eerst heel opdringerig door bij haar in de tent te gaan liggen tijdens een introductie en haar ook constant vast te houden enzo. Foute benadering, toch?! Zou je denken. Hij heeft vervolgens hetzelfde gedaan bij een andere meid op die manier en rara, hij heeft haar geneukt. Ik zou zeggen foute benadering maar blijkbaar werkt het soms wel.
Nu stuurt hij haar trouwens heel veel prive berichtjes via Facebook, we zaten net samen te lezen en hij geeft ook aan in die gesprekken dat hij onzeker is. 'Oei, ik zeg vaak ja inderdaad' - 'Ja, dat klopt' zegt mijn vriendin waarop hij weer zegt: 'ik word er onzeker van'. En hij meent het ook nog. Dom of juist slim om aan te geven?!
Ben benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken.
En mannen om stoerder over te komenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat vrouwen daar vaak over liegen om niet als slet over te komen.
Opgelost, slotje!
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sinos ziet er best wel schattig uit. En straw ook
Ja, dat gaf hij aan. Beetje een kneus zou je denken maar dat valt mee.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wordt ie onzeker omdat ie vaak ja inderdaad zegt?
Waarom zegt je vriendin niet gewoon dat ie moet opkrassen omdat ze al een vriend heeft die ze leuk vind?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef -Nouvelles het volgende:
On topic!
Een studiegenoot van mijn vriendin probeert mijn vriendin al tijden te versieren. Hij probeerde het eerst heel opdringerig door bij haar in de tent te gaan liggen tijdens een introductie en haar ook constant vast te houden enzo. Foute benadering, toch?! Zou je denken. Hij heeft vervolgens hetzelfde gedaan bij een andere meid op die manier en rara, hij heeft haar geneukt. Ik zou zeggen foute benadering maar blijkbaar werkt het soms wel.
Nu stuurt hij haar trouwens heel veel prive berichtjes via Facebook, we zaten net samen te lezen en hij geeft ook aan in die gesprekken dat hij onzeker is. 'Oei, ik zeg vaak ja inderdaad' - 'Ja, dat klopt' zegt mijn vriendin waarop hij weer zegt: 'ik word er onzeker van'. En hij meent het ook nog. Dom of juist slim om aan te geven?!
Ben benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken.
Ik of Benzin.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet, nu je het zegt. Voor het eerstquote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet genoemd als schattigste, ik ben tevreden.
Omdat mannen wanhopiger zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt dat mannen 6 sekspartners meer hebben in hun leven hebben dan vrouwen... Volgens de britten wel te verstaan hè...
Dusja.. Hoe zal dat gekomen zijn.
ik heb geen idee hoe je er uit ziet, en of je dus dan ook schattig bentquote:
Omdat ze samen moeten werken. Dat interesseert mij ook niet. Ik vind het altijd grappig om te zien hoe sommige jongens tegen meiden praten.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waarom zegt je vriendin niet gewoon dat ie moet opkrassen omdat ze al een vriend heeft die ze leuk vind?
Maar ik ben dan ook niet schattig natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook niet, nu je het zegt. Voor het eerst
Tssquote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe je er uit ziet, en of je dus dan ook schattig bent
Geen van beide vind ik. Heloef ook niet. Sinos is oprecht schattig qua uiterlijk. Via de cam dan. Gewoonfaye ook wel, op de foto's afgaande.quote:
Alleen je borst.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tss
Echt iedereen hier weet hoe ik eruit zie.
Ik voel me ook niet schattig. Maar word er wel geregeld voor uitgemaaktquote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook niet schattig natuurlijk.
ja maar ik ben de laatste tijd niet zo heel actief geweest hierquote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tss
Echt iedereen hier weet hoe ik eruit zie.
Ga er niet in geloven.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet schattig. Maar word er veel geregeld voor uitgemaakt
Beste gitarist? 997quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef stefanhaan het volgende:
Zo nu zie je ook op welke je al gestemd hebt.
Mwah, Sinos vind ik niet echt schattig ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Geen van beide vind ik. Heloef ook niet. Sinos is oprecht schattig qua uiterlijk. Via de cam dan. Gewoonfaye ook wel, op de foto's afgaande.
Ik vind mezelf ook niet echt schattig. Benzin welquote:Op maandag 2 januari 2012 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, Sinos vind ik niet echt schattig ofzo.
Faye wel.
Vooral met zijn gangsterlookquote:Op maandag 2 januari 2012 22:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet echt schattig. Benzin wel
Alle vrouwen hier heb ik volgens mij op bewegend beeld gezien?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef -Nouvelles het volgende:
Doe dan ook de vraag user die eigenlijk geen vrouw is.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee, true. Jij bent de allergeilste user
Nee.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier heb ik volgens mij op bewegend beeld gezien?
Welke heb ik volgens jou niet gezien dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:30 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee.
Flauw trouwens die baby vraag.
Met zijn hoodie.quote:
Cassandra. Strawberry. Cactus. Moonwalk. Heathcliff. Former. Wel meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke heb ik volgens jou niet gezien dan?
Hmmquote:Op maandag 2 januari 2012 22:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mogen we vanavond nog stemmen Stefan?
Oh ja! Klopt, maar jou vertrouw ik gewoonquote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
ik cam niet overigens dus mij heb je niet gezien
Die win ik met gemak.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef -Nouvelles het volgende:
Doe dan ook de vraag user die eigenlijk geen vrouw is.
Loka heeft mij wel gezien op tcquote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Cassandra. Strawberry. Cactus. Moonwalk. Heathcliff. Former. Wel meer.
Oh dat is wel weer lief van jequote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja! Klopt, maar jou vertrouw ik gewoon
Cassandra en Straw heb ik gezien. Cactus, Moonwalk en Heathcliff posten niet meer hier.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg nu niet dat je het niet schattig vond
Als je het nou zou menenquote:
Cassandra was er vandaag. Straw ook al gezien.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |