Lol....quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Jaar waarin heloef en mlig relatie krijgen, whut?
2012 en nooit, slotje opgelost.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Jaar waarin heloef en mlig relatie krijgen, whut?
Heb ik niet ivm werkzaamheden voor rechtbankquote:Op maandag 2 januari 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zegt het maar lott... Post je facebook account is.
Zo'n tool mag niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die foto lijkt toch echt sprekend op jou. Dan heb je vast een dubbelganger. Wat een toeval dat die dubbelganger mij bekijkt.
Toch niet in den haag hè?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heb ik niet ivm werkzaamheden voor rechtbank
Ik snap de wereld en denk niet dat het onmogelijk is om een vriendin te krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol....
Ik vind loefje een beetje mini mlig... Vind het wel een gevatte vraag, haha
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die foto lijkt toch echt sprekend op jou. Dan heb je vast een dubbelganger. Wat een toeval dat die dubbelganger mij bekijkt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo'n tool mag niet.
Ik zal je even aangeven bij Facebook om je account te laten verwijderen.
Gr gr.
quote:
Ik heb het van me afgezet. Goed, ik werk er dan ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heb ik niet ivm werkzaamheden voor rechtbank
Dat snap ik op zich wel. Ik zou ook niet willen dat iedereen hier mijn facebook heeft. Daarom deel ik niet uit aan fokkers.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor mijn part print je z'n foto uit en gooi je er dartpijltjes op of tegenovergesteld sop jij je helemaal suf aan de hand van zijn FB. Snap gewoon niet zo dat als je een FB hebt dat je moeilijk doet over wie er wel of niet op gluurt. Social media kan wat dat betreft een pain in the ass zijn.
Dat doe ik nu wel voor je.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel. Ik zou ook niet willen dat iedereen hier mijn facebook heeft. Daarom deel ik niet uit aan fokkers.
VLC media player?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is die naam van dat programma waarmee je makkelijk dvd's afspeelt ook alweer?
[..]
Dat doe ik nu wel voor je.
Audrey Hepburnquote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
Ik ben een beetje trots op mijn fobo nu
Het was een goede poging.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is die naam van dat programma waarmee je makkelijk dvd's afspeelt ook alweer?
[..]
niet helemaal anders hadden we wel notulist gehetenquote:
Wat een toeval. Ik hoor nu ook via via dat de dubbelganger van jou die mijn account zovaak bekijkt ook in de vriendenlijst van Mylifeisgrey staat op Facebook.quote:
Goede muziekjes welquote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
Oeh, nieuwsgierig ... maar Dat Mag natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oefen maar goed op het zittingen inplannen. Als de studenten van nu dat allemaal doen gaat dat in de toekomst misschien eens goedquote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet helemaal anders hadden we wel notulist geheten
Ik moet zittingen inplannen, voorbereiden, notuleren tijdens zitting, vonissen en beschikkingen schrijven en mensen info geven overleg voeren met evt advocaten van ouders en bewindvoerders mentoren en curatoren en daarnaast standaard zaken afdoen.. er komt wel meer bij kijken
Hij is leukquote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
Niet in mijn ogenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik een vreetzak als ik bijna een heel pak durum in mijn eentje op eet ???
Hehe. Nee, ik zal dat nooit doen. Al vind ik haar triest.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oeh, nieuwsgierig ... maar Dat Mag natuurlijk niet.
Wat is durum?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ligt eraan wat je nog meer gegeten hebt vandaag.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |