En volgens jou zou ik zoiets als dit dus serieus nemen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben altijd serieus. Ik ben een zeer serieus persoon en troll nooit en ben altijd oprecht. Dat in jouw kleine wereld niemand op mijn manier kan denken zegt iets over jou. Je moet de deur maar weer eens uit.
Groen spul?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik vond trouwens laatst een zakje met groen spul.
Ik weet niet wat het is en waar ik het vandaan heb.
Mag ik je facebook?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:26 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
-Strawberry-. Jij hebt mijn Facebook niet.
Oud schimmelbrood?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
wie is dit dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef -Nouvelles het volgende:
En ik vind het niet normaal dat je constant mijn Facebook bekijkt. En die van mijn vriendin. Kappen en leef je eigen leven.
Ja groen spul. Dat zeg ik.quote:
Ja, het is niet nep. Het is oprecht. Jij zegt dat ik altijd nep gedrag vertoon terwijl je wel weer zegt dat ik mijn ware aard laat zien. Het klopt niet. Tevens, ik weet dat jij mijn Facebook (en die van mijn vriendin) vaak bekijkt door een programma.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En volgens jou zou ik zoiets als dit dus serieus nemen?
Ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snotquote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Nee echt zo'n klein hersluitbaar zakje.quote:
Mwa ik ben niet into drugs ik zuip mij nooit helemaal klem hooguit aangeschoten en dat is nog bij grote uitzondering. Ik voel mij al badass als ik te hard rijd met de autoquote:
Huh? Je hebt je aangesproken gevoelen want ik heb dit alleen tegen -Strawberry- gezegd omdat het zo is.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zij nouvelles ook over mij. Ik heb niet eens zijn fb
Ik drink nooit, da's pas braafquote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik ben niet into drugs ik zuip mij nooit helemaal klem hooguit aangeschoten en dat is nog bij grote uitzondering. Ik voel mij al badass als ik te hard rijd met de autoOf zoals afgelopen week mijn auto op een betaald parkeren plek zet zonder geld in de automaat te komen. Om vervolgens dat verhaal te vertellen aan iemand en dan te horen dat de hele binnenstad die dag vrijgesteld was van betaald parkeren
welk programma is dat dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, het is niet nep. Het is oprecht. Jij zegt dat ik altijd nep gedrag vertoon terwijl je wel weer zegt dat ik mijn ware aard laat zien. Het klopt niet. Tevens, ik weet dat jij mijn Facebook (en die van mijn vriendin) vaak [bbekijkt door een programma.[/b]
Ik vind het niet normaal dat jij denkt dat ik je zo boeiend vind dat ik dat doe.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef -Nouvelles het volgende:
En ik vind het niet normaal dat je constant mijn Facebook bekijkt. En die van mijn vriendin. Kappen en leef je eigen leven.
Het was in kleine stukjes gehakt en had een beetje muffige geur.quote:
Ach, je intenties waren tenminste goedquote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik ben niet into drugs ik zuip mij nooit helemaal klem hooguit aangeschoten en dat is nog bij grote uitzondering. Ik voel mij al badass als ik te hard rijd met de autoOf zoals afgelopen week mijn auto op een betaald parkeren plek zet zonder geld in de automaat te komen. Om vervolgens dat verhaal te vertellen aan iemand en dan te horen dat de hele binnenstad die dag vrijgesteld was van betaald parkeren
Je vergeet supersoepquote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Huh? Je hebt je aangesproken gevoelen want ik heb dit alleen tegen -Strawberry- gezegd omdat het zo is.
Je valt een beetje in herhaling.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, het is niet nep. Het is oprecht. Jij zegt dat ik altijd nep gedrag vertoon terwijl je wel weer zegt dat ik mijn ware aard laat zien. Het klopt niet. Tevens, ik weet dat jij mijn Facebook (en die van mijn vriendin) vaak bekijkt door een programma.
Met deze grap verlies je wel een paar puntjes.quote:
Oja, wil je mijn naam heel snel weghalen voordat ik de jouwe hier neerdrop. Hoe kan het dan dat ik jouw naam bij die lijstjes krijg bij de top 10 van de mensen die mijn Facebook kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat jij denkt dat ik je zo boeiend vind dat ik dat doe.![]()
De Gate speelde weken geleden.
Sta ik er ook tussen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oja, wil je mijn naam heel snel weghalen voordat ik de jouwe hier neerdrop. Hoe kan het dan dat ik jouw naam bij die lijstjes krijg bij de top 10 van de mensen die mijn Facebook kijken.
Ik wist niet dat daar een lijstje van was.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oja, wil je mijn naam heel snel weghalen voordat ik de jouwe hier neerdrop. Hoe kan het dan dat ik jouw naam bij die lijstjes krijg bij de top 10 van de mensen die mijn Facebook kijken.
Nogal ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Met een programma bekijken wie je facebook bekijkt
rol het in een vloeitje, rook het op en beschrijf het effectquote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was in kleine stukjes gehakt en had een beetje muffige geur.
Ja mpj/iwannabehigh enzovoort enzovoortquote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef ook_gek het volgende:
ja ik voel me buitengesloten. Wie is -Nouvelles dan?
is dat mark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |