We stemmen eerst op de vragen. Dan pas op mensenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
?? Maar dan weet ik toch niet op wie ik stem?
Je zegt het maar lott... Post je facebook account is.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Idd en daarbij ist toch juist ego strelend als iemand je zo vaak bekijkt?:P Beter dan dat er 1 persoon in de maand op je account kijkt dunkt mij?
Voor mijn part print je z'n foto uit en gooi je er dartpijltjes op of tegenovergesteld sop jij je helemaal suf aan de hand van zijn FB. Snap gewoon niet zo dat als je een FB hebt dat je moeilijk doet over wie er wel of niet op gluurt. Social media kan wat dat betreft een pain in the ass zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kijkt er iemand vaak op zijn facebook en denkt hij dat ik het ben. Dat zou nog kunnen, maar ik heb er echt al in geen weken op gekeken.
Ja. Dikke neus. Het is wel mooi voor jou dat je mij interessant vindt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kijkt er iemand vaak op zijn facebook en denkt hij dat ik het ben. Dat zou nog kunnen, maar ik heb er echt al in geen weken op gekeken.
Ik vind dit te komisch.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Neuh. Als je haar facebook wil, ben je welkom prive. Ik verzin het niet.
heb jij geen franse naamquote:Op maandag 2 januari 2012 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dit te komisch.Random facebooks linken ftw.
Die foto lijkt toch echt sprekend op jou. Dan heb je vast een dubbelganger. Wat een toeval dat die dubbelganger mij bekijkt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dit te komisch.Random facebooks linken ftw.
Lol....quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Jaar waarin heloef en mlig relatie krijgen, whut?
2012 en nooit, slotje opgelost.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Jaar waarin heloef en mlig relatie krijgen, whut?
Heb ik niet ivm werkzaamheden voor rechtbankquote:Op maandag 2 januari 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zegt het maar lott... Post je facebook account is.
Zo'n tool mag niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die foto lijkt toch echt sprekend op jou. Dan heb je vast een dubbelganger. Wat een toeval dat die dubbelganger mij bekijkt.
Toch niet in den haag hè?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heb ik niet ivm werkzaamheden voor rechtbank
Ik snap de wereld en denk niet dat het onmogelijk is om een vriendin te krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol....
Ik vind loefje een beetje mini mlig... Vind het wel een gevatte vraag, haha
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die foto lijkt toch echt sprekend op jou. Dan heb je vast een dubbelganger. Wat een toeval dat die dubbelganger mij bekijkt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo'n tool mag niet.
Ik zal je even aangeven bij Facebook om je account te laten verwijderen.
Gr gr.
quote:
Ik heb het van me afgezet. Goed, ik werk er dan ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heb ik niet ivm werkzaamheden voor rechtbank
Dat snap ik op zich wel. Ik zou ook niet willen dat iedereen hier mijn facebook heeft. Daarom deel ik niet uit aan fokkers.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor mijn part print je z'n foto uit en gooi je er dartpijltjes op of tegenovergesteld sop jij je helemaal suf aan de hand van zijn FB. Snap gewoon niet zo dat als je een FB hebt dat je moeilijk doet over wie er wel of niet op gluurt. Social media kan wat dat betreft een pain in the ass zijn.
Dat doe ik nu wel voor je.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel. Ik zou ook niet willen dat iedereen hier mijn facebook heeft. Daarom deel ik niet uit aan fokkers.
VLC media player?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is die naam van dat programma waarmee je makkelijk dvd's afspeelt ook alweer?
[..]
Dat doe ik nu wel voor je.
Audrey Hepburnquote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
Ik ben een beetje trots op mijn fobo nu
Het was een goede poging.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is die naam van dat programma waarmee je makkelijk dvd's afspeelt ook alweer?
[..]
niet helemaal anders hadden we wel notulist gehetenquote:
Wat een toeval. Ik hoor nu ook via via dat de dubbelganger van jou die mijn account zovaak bekijkt ook in de vriendenlijst van Mylifeisgrey staat op Facebook.quote:
Goede muziekjes welquote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
Oeh, nieuwsgierig ... maar Dat Mag natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oefen maar goed op het zittingen inplannen. Als de studenten van nu dat allemaal doen gaat dat in de toekomst misschien eens goedquote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet helemaal anders hadden we wel notulist geheten
Ik moet zittingen inplannen, voorbereiden, notuleren tijdens zitting, vonissen en beschikkingen schrijven en mensen info geven overleg voeren met evt advocaten van ouders en bewindvoerders mentoren en curatoren en daarnaast standaard zaken afdoen.. er komt wel meer bij kijken
Hij is leukquote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
Niet in mijn ogenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik een vreetzak als ik bijna een heel pak durum in mijn eentje op eet ???
Hehe. Nee, ik zal dat nooit doen. Al vind ik haar triest.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oeh, nieuwsgierig ... maar Dat Mag natuurlijk niet.
Wat is durum?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ligt eraan wat je nog meer gegeten hebt vandaag.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
Durum?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
dit dus?quote:
Was ik ook van plan, maar ik twijfelde aangezien hij alles openbaar heeft.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat een toeval. Ik hoor nu ook via via dat de dubbelganger van jou die mijn account zovaak bekijkt ook in de vriendenlijst van Mylifeisgrey staat op Facebook.
Mullek. ?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet helemaal anders hadden we wel notulist geheten
Ik moet zittingen inplannen, voorbereiden, notuleren tijdens zitting, vonissen en beschikkingen schrijven en mensen info geven overleg voeren met evt advocaten van ouders en bewindvoerders mentoren en curatoren en daarnaast standaard zaken afdoen.. er komt wel meer bij kijken
Zitten er daar ook zes in, net als burrito's?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zijn heerlijke turkse tortilla achtige wraps met kip , paprika ui en appel en dat is uit een heel pak van knorr , en die eet ik in mijn eentje eigenlijk helemaal op omdat ik het zo lekker vind
Mijn zwakte zijn pizza'squote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zijn heerlijke turkse tortilla achtige wraps met kip , paprika ui en appel en dat is uit een heel pak van knorr , en die eet ik in mijn eentje eigenlijk helemaal op omdat ik het zo lekker vind
juist emquote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zitten er daar ook zes in, net als burrito's?
Loop je ook over straat met zak over je hoofd?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maar ik twijfelde aangezien hij alles openbaar heeft.Maar goed dat ik het niet heb gedaan.
Hallon. Wat heb je gegeten vandaag?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai Sinji
Minibeer vroeg zich nog af of je nog leefde.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji, baas!
Hoe is het hier mensen? Ik ben net terug van 15 km lopen binnen een uur (op de crosstrainer).
Goed bezig mayn. Gaat lekker hier. Ik ben homemade hamburgers aan het etenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji, baas!
Hoe is het hier mensen? Ik ben net terug van 15 km lopen binnen een uur (op de crosstrainer).
Where's the meatquote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat gebakken aardappels. En een appel.
Zolang je bij een spoorwegovergang niet vast komt te zitten tussen de slagbomen door een snack zal het nog wel meevallenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wist toch wel dat ik helaas af en toe een behoorlijke vreetzak kan zijn
Inshallahquote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb couscous met falafel gemaakt
Duuuude, een uur lang op de crosstrainer is best wel lang.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji, baas!
Murdera, nog zo'n baas hier. Dit topic kan niet meer stuk.quote:
Ik ga afvallen als een malle dit jaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed bezig mayn. Gaat lekker hier. Ik ben homemade hamburgers aan het eten
In my pants.quote:
Leuk zeg, viel het in de smaak bij manlief en de koters? Wel eens wat anders dan stamppot haha.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb couscous met falafel gemaakt
15 km is sowieso veel.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Duuuude, een uur lang op de crosstrainer is best wel lang.
Is dat eigenlijk veel? 15 km op de crosstrainer?
welke kotersquote:Op maandag 2 januari 2012 22:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Leuk zeg, viel het in de smaak bij manlief en de koters? Wel eens wat anders dan stamppot haha.
Dat is per rechtbank en sector idd een groot verschil, bij ons gaat het eigenlijk wel goed hoor? Maargoed familie recht en bewind curatele mentorschap zijn ook wel een heel ander verhaal dan civiel he.. Bij familie willen soms zaken nog wel uitlopen maar bij bewind heb ik een strake planning van 15 min per zitting..quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oefen maar goed op het zittingen inplannen. Als de studenten van nu dat allemaal doen gaat dat in de toekomst misschien eens goed
Nee, is niet veel. Gewoon een gezapig tempo, steeds iets harder. Maar toen kreeg ik last van mij knie en ben ik maar gestopt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Duuuude, een uur lang op de crosstrainer is best wel lang.
Is dat eigenlijk veel? 15 km op de crosstrainer?
Maar (hard)lopend best pittigquote:Op maandag 2 januari 2012 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fietsend goed te doen in een uur.
Sla, tomato, komkommer, pickled pepper, BBQ saus en klaargemaakt met liefdequote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Murdera, nog zo'n baas hier. Dit topic kan niet meer stuk.
[..]
Ik ga afvallen als een malle dit jaar.
Wat doe je allemaal bij je burger?
[..]
In my pants.
Ik heb het geluk dat ik heel veel vet schijnbaar veel verbrand . Ik kan eten en niet gauw dik worden en ik ben eigenlijk een dwerg die veel kan etenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zolang je bij een spoorwegovergang niet vast komt te zitten tussen de slagbomen door een snack zal het nog wel meevallen
Ohh godquote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sla, tomato, komkommer, pickled pepper, BBQ saus en klaargemaakt met liefde![]()
4 stuks
Houden zo. Ik ken er een paar die nog wat te leren hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat is per rechtbank en sector idd een groot verschil, bij ons gaat het eigenlijk wel goed hoor? Maargoed familie recht en bewind curatele mentorschap zijn ook wel een heel ander verhaal dan civiel he.. Bij familie willen soms zaken nog wel uitlopen maar bij bewind heb ik een strake planning van 15 min per zitting..
Nooit klachten gehad;)
De liefde doet het hem. Ik ben een kenner.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sla, tomato, komkommer, pickled pepper, BBQ saus en klaargemaakt met liefde![]()
4 stuks
mmmmmmmmmmmmfuuuuuuuck ik wil ookquote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
4 stuks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |