Duuuude, een uur lang op de crosstrainer is best wel lang.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji, baas!
Hoe is het hier mensen? Ik ben net terug van 15 km lopen binnen een uur (op de crosstrainer).
Murdera, nog zo'n baas hier. Dit topic kan niet meer stuk.quote:
Ik ga afvallen als een malle dit jaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed bezig mayn. Gaat lekker hier. Ik ben homemade hamburgers aan het eten
In my pants.quote:
Leuk zeg, viel het in de smaak bij manlief en de koters? Wel eens wat anders dan stamppot haha.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb couscous met falafel gemaakt
15 km is sowieso veel.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Duuuude, een uur lang op de crosstrainer is best wel lang.
Is dat eigenlijk veel? 15 km op de crosstrainer?
welke kotersquote:Op maandag 2 januari 2012 22:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Leuk zeg, viel het in de smaak bij manlief en de koters? Wel eens wat anders dan stamppot haha.
Dat is per rechtbank en sector idd een groot verschil, bij ons gaat het eigenlijk wel goed hoor? Maargoed familie recht en bewind curatele mentorschap zijn ook wel een heel ander verhaal dan civiel he.. Bij familie willen soms zaken nog wel uitlopen maar bij bewind heb ik een strake planning van 15 min per zitting..quote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oefen maar goed op het zittingen inplannen. Als de studenten van nu dat allemaal doen gaat dat in de toekomst misschien eens goed
Nee, is niet veel. Gewoon een gezapig tempo, steeds iets harder. Maar toen kreeg ik last van mij knie en ben ik maar gestopt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Duuuude, een uur lang op de crosstrainer is best wel lang.
Is dat eigenlijk veel? 15 km op de crosstrainer?
Maar (hard)lopend best pittigquote:Op maandag 2 januari 2012 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fietsend goed te doen in een uur.
Sla, tomato, komkommer, pickled pepper, BBQ saus en klaargemaakt met liefdequote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Murdera, nog zo'n baas hier. Dit topic kan niet meer stuk.
[..]
Ik ga afvallen als een malle dit jaar.
Wat doe je allemaal bij je burger?
[..]
In my pants.
Ik heb het geluk dat ik heel veel vet schijnbaar veel verbrand . Ik kan eten en niet gauw dik worden en ik ben eigenlijk een dwerg die veel kan etenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zolang je bij een spoorwegovergang niet vast komt te zitten tussen de slagbomen door een snack zal het nog wel meevallen
Ohh godquote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sla, tomato, komkommer, pickled pepper, BBQ saus en klaargemaakt met liefde![]()
4 stuks
Houden zo. Ik ken er een paar die nog wat te leren hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat is per rechtbank en sector idd een groot verschil, bij ons gaat het eigenlijk wel goed hoor? Maargoed familie recht en bewind curatele mentorschap zijn ook wel een heel ander verhaal dan civiel he.. Bij familie willen soms zaken nog wel uitlopen maar bij bewind heb ik een strake planning van 15 min per zitting..
Nooit klachten gehad;)
De liefde doet het hem. Ik ben een kenner.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sla, tomato, komkommer, pickled pepper, BBQ saus en klaargemaakt met liefde![]()
4 stuks
mmmmmmmmmmmmfuuuuuuuck ik wil ookquote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
4 stuks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |