Mullek. ?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet helemaal anders hadden we wel notulist geheten
Ik moet zittingen inplannen, voorbereiden, notuleren tijdens zitting, vonissen en beschikkingen schrijven en mensen info geven overleg voeren met evt advocaten van ouders en bewindvoerders mentoren en curatoren en daarnaast standaard zaken afdoen.. er komt wel meer bij kijken
Zitten er daar ook zes in, net als burrito's?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zijn heerlijke turkse tortilla achtige wraps met kip , paprika ui en appel en dat is uit een heel pak van knorr , en die eet ik in mijn eentje eigenlijk helemaal op omdat ik het zo lekker vind
Mijn zwakte zijn pizza'squote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zijn heerlijke turkse tortilla achtige wraps met kip , paprika ui en appel en dat is uit een heel pak van knorr , en die eet ik in mijn eentje eigenlijk helemaal op omdat ik het zo lekker vind
juist emquote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zitten er daar ook zes in, net als burrito's?
Loop je ook over straat met zak over je hoofd?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maar ik twijfelde aangezien hij alles openbaar heeft.Maar goed dat ik het niet heb gedaan.
Hallon. Wat heb je gegeten vandaag?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai Sinji
Minibeer vroeg zich nog af of je nog leefde.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
Fotoboek van User
Ik ben een beetje trots op mijn fobo nu
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji, baas!
Hoe is het hier mensen? Ik ben net terug van 15 km lopen binnen een uur (op de crosstrainer).
Goed bezig mayn. Gaat lekker hier. Ik ben homemade hamburgers aan het etenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji, baas!
Hoe is het hier mensen? Ik ben net terug van 15 km lopen binnen een uur (op de crosstrainer).
Where's the meatquote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat gebakken aardappels. En een appel.
Zolang je bij een spoorwegovergang niet vast komt te zitten tussen de slagbomen door een snack zal het nog wel meevallenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wist toch wel dat ik helaas af en toe een behoorlijke vreetzak kan zijn
Inshallahquote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb couscous met falafel gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |