Goede vraag wel.quote:Jaar waarin Heloef zonder relatie sterft
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat jij denkt dat ik je zo boeiend vind dat ik dat doe.![]()
De MarkBaasGate speelde weken geleden.
Nee, een hele. En waarschijnlijk nog een stuk extra, as usualquote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sterkte! Ook een halve dag net als ik?
http://tinychat.com/avnzmgquote:Op maandag 2 januari 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:
zit iedereen nu op TC? Nu ben ik ook benieuwd
Het lijkt me geniaal om met jou ''Stoute dingen'' te doenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik ben niet into drugs ik zuip mij nooit helemaal klem hooguit aangeschoten en dat is nog bij grote uitzondering. Ik voel mij al badass als ik te hard rijd met de autoOf zoals afgelopen week mijn auto op een betaald parkeren plek zet zonder geld in de automaat te komen. Om vervolgens dat verhaal te vertellen aan iemand en dan te horen dat de hele binnenstad die dag vrijgesteld was van betaald parkeren
Hij is dusdanig vaak gequote dat ik me afvraag of iedereen aan je verzoek voldoetquote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Je afkorting is: LLF. Haal mijn naam maar weg voordat ik het voluit doe. Niks grootheidswaanzin, op die manier ben ik er ook achter gekomen.
En dan is het gepost en binnen een uur is het topic gesloten en niemand die het meer terugvindt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Je afkorting is: LLF. Haal mijn naam maar weg voordat ik het voluit doe. Niks grootheidswaanzin, op die manier ben ik er ook achter gekomen.
Mag ik het nog wel vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Het is onmogelijk dat je mijn facebook hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nope. Ga je mijn naam nog weghalen of moet ik jouw naam hier neerzetten? Het is zo.
Maakt niet uit. Ik vind het simpelweg triest dat zij zovaak mijn Facebook bezoekt en die van m'n vriendin dat het terug te vinden is. En dan ook nog denken dat ik het verzin. Het bewijs is hier toch echt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij is dusdanig vaak gequote dat ik me afvraag of iedereen aan je verzoek voldoet
ik rook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt me geniaal om met jou ''Stoute dingen'' te doen![]()
Beetje te hard rijden in de auto en wiet roken enzo
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is onmogelijk dat je mijn facebook hebt.
Neehoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Je afkorting is: LLF. Haal mijn naam maar weg voordat ik het voluit doe. Niks grootheidswaanzin, op die manier ben ik er ook achter gekomen. Triester vind ik dat je mij en mijn vriendin zovaak bekijkt.
Hoe kun je nou stemmen??quote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef stefanhaan het volgende:
zo je hebt nu per IP, per vraag 1 vote.
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.php
Grootheidswaanzin dus.quote:
Als je niet wil dat mensen in je facebook kijken, waarom heb je dan een facebook?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik vind het simpelweg triest dat zij zovaak mijn Facebook bezoekt en die van m'n vriendin dat het terug te vinden is. En dan ook nog denken dat ik het verzin. Het bewijs is hier toch echt.
Magnetron heeft al bewijs gegeven dat je uit je nek lult.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik vind het simpelweg triest dat zij zovaak mijn Facebook bezoekt en die van m'n vriendin dat het terug te vinden is. En dan ook nog denken dat ik het verzin. Het bewijs is hier toch echt.
Door op de negatieve of positieve smiley te drukken.quote:
Wat moet ik er mee?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mwa. Ik wil haar Facebook/naam wel geven prive.
Okay Leanne, wat jij wil. Het bewijs zegt toch anders. Triesterd.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Magnetron heeft al bewijs gegeven dat je uit je nek lult.
En ik weet dat je uit je nek lult, for a fact.
wat is die dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mwa. Ik wil haar Facebook/naam wel geven prive.
Nee hij denkt dat hij zo interessant is, dat is het komische.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voel je vereerd dat je zo interessant bent
Uh, jawel? Wat moet dat voorstellen?quote:
Gestuurd.quote:
Zal ik maar doen dan. Ergens is het inderdaad wel lachwekkend.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voel je vereerd dat je zo interessant bent
Ik lul niet.quote:
Gaat erom dat hier een persoon is die mijn Facebook constant bekijkt en het hier ontkent.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef xFriendx het volgende:
Snap het sowieso niet? Lekker boeiend dat mensen op je FB kijken? Daar is zo'n profiel toch voor? En anders scherm je het toch af? Of ben ik nou gek?
Wat zal die meid blij zijn dat je haar naam hier dropt. Suffert.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Okay, wat jij wil. Het bewijs zegt toch anders. Triesterd.
Ditquote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef xFriendx het volgende:
Snap het sowieso niet? Lekker boeiend dat mensen op je FB kijken? Daar is zo'n profiel toch voor? En anders scherm je het toch af? Of ben ik nou gek?
Je pakt foto's van iemand anders, wil je zeggen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zal die Leanne blij zijn dat je haar naam hier dropt. Suffert.
?? Maar dan weet ik toch niet op wie ik stem?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Door op de negatieve of positieve smiley te drukken.
Maar je zegt wel vaker tegen willekeurige users dat zij jouw fb zitten te bekijken. Als je echt zo paranoide bent, scherm je je fb toch gewoon af? Dan ben je meteen klaarquote:Op maandag 2 januari 2012 21:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gaat erom dat hier een persoon is die mijn Facebook constant bekijkt en het hier ontkent.
Idd en daarbij ist toch juist ego strelend als iemand je zo vaak bekijkt?:P Beter dan dat er 1 persoon in de maand op je account kijkt dunkt mij?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef xFriendx het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef palawan het volgende:
Niet willen dat mensen op je fb kijken
Ruzie hebben over facebook
Ruzie hebben op een forum
Ruzie hebben over facebook op een forum![]()
![]()
Eerst stemmen op vragen, zodat onzinnige vragen eruit worden gefiltertquote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
?? Maar dan weet ik toch niet op wie ik stem?
Ik zou me er sowieso niet druk om maken. Of die persoon het nou ontkent of niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gaat erom dat hier een persoon is die mijn Facebook constant bekijkt en het hier ontkent.
Maar...maar...quote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Idd en daarbij ist toch juist ego strelend als iemand je zo vaak bekijkt?:P Beter dan dat er 1 persoon in de maand op je account kijkt dunkt mij?
Neuh. Als je haar facebook wil, ben je welkom prive. Ik verzin het niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je zegt wel vaker tegen willekeurige users dat zij jouw fb zitten te bekijken. Als je echt zo paranoide bent, scherm je je fb toch gewoon af? Dan ben je meteen klaar
Misschien kijkt er iemand vaak op zijn facebook en denkt hij dat ik het ben. Dat zou nog kunnen, maar ik heb er echt al in geen weken op gekeken.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef xFriendx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |