Hoge stofwisseling helpt veel. Ik heb constant trekquote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De liefde doet het hem. Ik ben een kenner.
Heb nog een stukje Masterchef UK meegepikt tijdens het trainieren. Kreeg er honger van.
Krijg je echt 4 burgers weg? Respect.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Die beste gitarist vraag was vast van Stefan zelf
-1.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Loop je ook over straat met zak over je hoofd?
Loopband is niet zo goed voor mijn knie, dus dat doe ik niet. Crosstrainer of het fietsapparaat.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het was geen loopband, het was een crosstrainer
Inderdaad...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
nog pittiger als je niet hard loopt
God, mijn humor vanavond![]()
Pwned nu.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
-1.
Slim vrouwke jij denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef Lot88 het volgende:
en kingtoppie moeilijk is iets wat per persoon verschilt als je het eenmaal een paar weken doet weet je niet beter
Meh ik vind dat Royco voor Lot moet gaanquote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef formerjellybean het volgende:
Royco nog contact gezocht met hosselmeisje ???
Iedereen aan elkaar koppelen, dan kan het topic dichtquote:Op maandag 2 januari 2012 22:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Meh ik vind dat Royco voor Lot moet gaan![]()
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef formerjellybean het volgende:
Royco nog contact gezocht met hosselmeisje ???
Dat redden we nietquote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iedereen aan elkaar koppelen, dan kan het topic dicht
Ik ook, maar ik kom wel aan als een mofo.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoge stofwisseling helpt veel. Ik heb constant trek
Waar was er een beste gitarist vraag dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
-1.
True.quote:
Hard man.quote:
truequote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik vond hosselmeisje met telefoon nummer en bericht ook wel heel stoer en ik vind dat zo'n stoere actie beloond moet worden
huh wie is lot dan weer?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Meh ik vind dat Royco voor Lot moet gaan![]()
Onze verkiezingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar was er een beste gitarist vraag dan?
Ja wel mee eens eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik vond hosselmeisje met telefoon nummer en bericht ook wel heel stoer en ik vind dat zo'n stoere actie beloond moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |