quote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sinos ziet er best wel schattig uit. En straw ook
Ja, dat gaf hij aan. Beetje een kneus zou je denken maar dat valt mee.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wordt ie onzeker omdat ie vaak ja inderdaad zegt?
Waarom zegt je vriendin niet gewoon dat ie moet opkrassen omdat ze al een vriend heeft die ze leuk vind?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef -Nouvelles het volgende:
On topic!
Een studiegenoot van mijn vriendin probeert mijn vriendin al tijden te versieren. Hij probeerde het eerst heel opdringerig door bij haar in de tent te gaan liggen tijdens een introductie en haar ook constant vast te houden enzo. Foute benadering, toch?! Zou je denken. Hij heeft vervolgens hetzelfde gedaan bij een andere meid op die manier en rara, hij heeft haar geneukt. Ik zou zeggen foute benadering maar blijkbaar werkt het soms wel.
Nu stuurt hij haar trouwens heel veel prive berichtjes via Facebook, we zaten net samen te lezen en hij geeft ook aan in die gesprekken dat hij onzeker is. 'Oei, ik zeg vaak ja inderdaad' - 'Ja, dat klopt' zegt mijn vriendin waarop hij weer zegt: 'ik word er onzeker van'. En hij meent het ook nog. Dom of juist slim om aan te geven?!
Ben benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken.
Ik of Benzin.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
User met het schattigste uiterlijk
Ik ook niet, nu je het zegt. Voor het eerstquote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet genoemd als schattigste, ik ben tevreden.
Omdat mannen wanhopiger zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt dat mannen 6 sekspartners meer hebben in hun leven hebben dan vrouwen... Volgens de britten wel te verstaan hè...
Dusja.. Hoe zal dat gekomen zijn.
ik heb geen idee hoe je er uit ziet, en of je dus dan ook schattig bentquote:
Omdat ze samen moeten werken. Dat interesseert mij ook niet. Ik vind het altijd grappig om te zien hoe sommige jongens tegen meiden praten.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waarom zegt je vriendin niet gewoon dat ie moet opkrassen omdat ze al een vriend heeft die ze leuk vind?
Maar ik ben dan ook niet schattig natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook niet, nu je het zegt. Voor het eerst
Tssquote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe je er uit ziet, en of je dus dan ook schattig bent
Geen van beide vind ik. Heloef ook niet. Sinos is oprecht schattig qua uiterlijk. Via de cam dan. Gewoonfaye ook wel, op de foto's afgaande.quote:
Alleen je borst.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tss
Echt iedereen hier weet hoe ik eruit zie.
Ik voel me ook niet schattig. Maar word er wel geregeld voor uitgemaaktquote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook niet schattig natuurlijk.
ja maar ik ben de laatste tijd niet zo heel actief geweest hierquote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tss
Echt iedereen hier weet hoe ik eruit zie.
Ga er niet in geloven.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet schattig. Maar word er veel geregeld voor uitgemaakt
Beste gitarist? 997quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef stefanhaan het volgende:
Zo nu zie je ook op welke je al gestemd hebt.
Mwah, Sinos vind ik niet echt schattig ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Geen van beide vind ik. Heloef ook niet. Sinos is oprecht schattig qua uiterlijk. Via de cam dan. Gewoonfaye ook wel, op de foto's afgaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |