Dan zullen er toch een aantal hier hun seksuele geaardheid moeten veranderenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iedereen aan elkaar koppelen, dan kan het topic dicht
huh hoe kan je stemmen dan? Ik snap die hele lijst nietquote:Op maandag 2 januari 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze verkiezingen.
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.php
Net zo hard?quote:
Hahaquote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan zullen er toch een aantal hier hun seksuele geaardheid moeten veranderen
eerst stemmen op vragenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
huh hoe kan je stemmen dan? Ik snap die hele lijst niet
Ik sowieso, er is niemand geschikt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel een punt jaquote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
User met het schattigste uiterlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze verkiezingen.
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.php
Bartjequote:Op maandag 2 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
User met het schattigste uiterlijk
oh oke, en wanneer gaan we op users stemmen dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
eerst stemmen op vragen
dan op users
Ik ben niet schattigquote:
Ik ben zo vaak als schattig getypeerd, dus ik scoor vast hoogquote:Op maandag 2 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop snel want ik wil naar bedquote:Op maandag 2 januari 2012 22:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh oke, en wanneer gaan we op users stemmen dan?
Benzinquote:Op maandag 2 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Us Benzinneke.quote:
Schijnt dat mannen 6 sekspartners meer hebben in hun leven hebben dan vrouwen... Volgens de britten wel te verstaan hè...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat vrouwen daar vaak over liegen om niet als slet over te komen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt dat mannen 6 sekspartners meer hebben in hun leven hebben dan vrouwen... Volgens de britten wel te verstaan hè...
Dusja.. Hoe zal dat gekomen zijn.
wordt ie onzeker omdat ie vaak ja inderdaad zegt?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef -Nouvelles het volgende:
On topic!
Een studiegenoot van mijn vriendin probeert mijn vriendin al tijden te versieren. Hij probeerde het eerst heel opdringerig door bij haar in de tent te gaan liggen tijdens een introductie en haar ook constant vast te houden enzo. Foute benadering, toch?! Zou je denken. Hij heeft vervolgens hetzelfde gedaan bij een andere meid op die manier en rara, hij heeft haar geneukt. Ik zou zeggen foute benadering maar blijkbaar werkt het soms wel.
Nu stuurt hij haar trouwens heel veel prive berichtjes via Facebook, we zaten net samen te lezen en hij geeft ook aan in die gesprekken dat hij onzeker is. 'Oei, ik zeg vaak ja inderdaad' - 'Ja, dat klopt' zegt mijn vriendin waarop hij weer zegt: 'ik word er onzeker van'. En hij meent het ook nog. Dom of juist slim om aan te geven?!
Ben benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken.
En mannen om stoerder over te komenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat vrouwen daar vaak over liegen om niet als slet over te komen.
Opgelost, slotje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |