SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door Jojoortje op 03-01-2012 15:55:53 ]Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Er is op fok ook wel een reeks over die Evy als ik me niet vergis.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:13 schreef appelsientje het volgende:
Als het droog blijft gaat het vanavond dan toch echt gebeuren..
ik ga weer eens beginnen met hardlopen..
was al aan het afvallen de afgelopen maanden, maar het schoot niet echt op (was wel aan het sporten) maar nu met kerst en oud&nieuw....
Dus ik ga rennen met Evy (dat muziek en dan om de zoveel minuten verteld Evy me of ik moet hardlopen of gewoon lopen)
en dan binnen 10 weken moet ik op 5 km. zitten (gelijk aan een half uur rennen)
Ben benieuwd..
quote:
quote:
Kloptquote:Op maandag 2 januari 2012 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Hi
[..]
Er is op fok ook wel een reeks over die Evy als ik me niet vergis.
Suc6, goed bezig jij en bossie.
ik ben (met mijn brakke lijf zit hardlopen er niet in) al een paar weken een aantal keer per week aan het stevig wandelen, begonnen met een half uur en nu al uitgebreid naar bijna 50 minuten.
Qua afvallen helpt dat ook
Ach die man zit thuis gewoon onder de plak...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Againzender het volgende:
Hallo
Vandaag met het gezin even de stad in geweest. Moesten nog even de post ophalen bij het huis van mijn schoonouders, en gelijk maar even een beetje toerist in eigen stad gespeeld.
Nog even de trap naar het dak van Nemo op gelopen om te kijken of het dichte hek echt dicht was: het was dichtmaar daar halverwege met Axel en Marc even over de stad uitgekeken. Mijn vrouw was met de wagen en Roel rustig achter ons aan gekomen, maar die stopte natuurlijk toen ze zag dat het hek dicht was.
Maar goed, ik daarna de wagen over genomen en naar beneden, mama met de twee oudste naar beneden.
Sta ik daar beneden te kloten met die wagen, komt er een pissige vent met z'n kind langs ons en zegt boos: 'En bedankt he, dat je hebt gezegd dat het hek niet open is'
Dus ik iets van:
En mijn vrouw minder tactisch, met licht plaatselijk accent: 'loopt die chagrijnige klootzak nou te zeiken dat hij een dicht hek niet heeft gezien'
Sukkel, waar je je druk over kan maken. Heb hem niet eens langs mijn omhoog zien lopen. Vraag het me dan eventjes, ben nooit te beroerd te helpen, maar trek niet zo'n bek tegen me open achteraf.
Hier is verder alles OK! Hopen dat de nekhernia van mijn moeder rustig geneest.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Againzender het volgende:
Hallo
Vandaag met het gezin even de stad in geweest. Moesten nog even de post ophalen bij het huis van mijn schoonouders, en gelijk maar even een beetje toerist in eigen stad gespeeld.
Nog even de trap naar het dak van Nemo op gelopen om te kijken of het dichte hek echt dicht was: het was dichtmaar daar halverwege met Axel en Marc even over de stad uitgekeken. Mijn vrouw was met de wagen en Roel rustig achter ons aan gekomen, maar die stopte natuurlijk toen ze zag dat het hek dicht was.
Maar goed, ik daarna de wagen over genomen en naar beneden, mama met de twee oudste naar beneden.
Sta ik daar beneden te kloten met die wagen, komt er een pissige vent met z'n kind langs ons en zegt boos: 'En bedankt he, dat je hebt gezegd dat het hek niet open is'
Dus ik iets van:
En mijn vrouw minder tactisch, met licht plaatselijk accent: 'loopt die chagrijnige klootzak nou te zeiken dat hij een dicht hek niet heeft gezien'
Sukkel, waar je je druk over kan maken. Heb hem niet eens langs mijn omhoog zien lopen. Vraag het me dan eventjes, ben nooit te beroerd te helpen, maar trek niet zo'n bek tegen me open achteraf.
Hier is verder alles OK! Hopen dat de nekhernia van mijn moeder rustig geneest.
Gister stukje van gelezen. Vind het wel een mooie grap eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef rubbereend het volgende:
wat een gezellig rel weer in OUDiemand een hele zwangerschap inclusief vanalles verzonnen
ze is nu door de mand gevallen
enquote:
Linkjequote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef rubbereend het volgende:
wat een gezellig rel weer in OUDiemand een hele zwangerschap inclusief vanalles verzonnen
ze is nu door de mand gevallen
Vreselijk, ze heeft zelfs in het topic voor overleden kindjes zitten postenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[OUD] FAQ en Feedbacktopic
vanaf daar kan je alles wel vinden
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
OK nu krijg ik vandaag weer de malware waarschuwing als ik hools open
ik zou het ff hier vragen: Vitesse Arnhem #73: De top achterna!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Droomert het volgende:
Hoi!
Weet iemand wanneer Vitesse een open training heeft?
Vraag het in het Vitesse topicquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Droomert het volgende:
Hoi!
Weet iemand wanneer Vitesse een open training heeft?
Die was gisteren down. Maar ik plaats wel even een postje in het topic thank you bothquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vraag het in het Vitesse topic
Vitesse Arnhem #73: De top achterna!
Daar zitten Vitesse-kenners. ANders staat er misschien iets op de website van Vitesse?
vanwege dat zuchtje wind?quote:
Auw!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:02 schreef tong80 het volgende:
Net terug van de huisarts. Met oud-en nieuw in gebroken glas getrapt. Stukje glas verwijderd.
Niks voor mij die mesjes en pincetten
Hoegaarde glas viel in duigen. Dachten alles te hebben opgeruimd. Ik loop altijd blootvoets thuis.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Nee, maar toch vervelend. Hadden jullie een glasgevecht tongie
en nog wel van Vitessequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:20 schreef Droomert het volgende:
Als het morgen niet stormt ga ik helemaal naar Arnhem toe om de training te bekijken voor één voetballer
brrrrrquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:02 schreef tong80 het volgende:
Net terug van de huisarts. Met oud-en nieuw in gebroken glas getrapt. Stukje glas verwijderd.
Niks voor mij die mesjes en pincetten
Iewwwwquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoegaarde glas viel in duigen. Dachten alles te hebben opgeruimd. Ik loop altijd blootvoets thuis.
De andere dag voelde ik plots iets. 2 dagen later nog steeds. Maar kon het zelf niet verwijderen. Ik wist trouwens ook niet zeker of er idd glas in zat.
Het ergste was nog het geluid van de slijptol. Het bloed spatte door heel de ruimte. Maar ik gaf geen krimp. Toen ie mijn teennagels wilde gaan knippen zei ik dat het wel genoeg was geweest.
ik heb ze kortquote:
Vrouwen die van lange vingers houdenquote:
Lange vingers zijn voor baby'squote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrouwen die van lange vingers houden
En dan dopen in de theequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lange vingers zijn voor baby'sMaar ik vind ze nog steeds wel lekker.
wie?quote:
niet dat ik weetquote:
quote:
neequote:
Ik maak hem net uit.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik schrok evendacht even dat ik iets gemist had
teveel om op te noemenquote:
Ja, dat dacht ik ook. En wat hier ook al gezegd is: zal thuis wel onder de plak zitten.quote:
Ja kijk, als ik haar zie, dan krijg ik wel een rilling in de clit, maar als ze eenmaal haar waffel open trekt....quote:
rilling in je clitquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja kijk, als ik haar zie, dan krijg ik wel een rilling in de clit, maar als ze eenmaal haar waffel open trekt....
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rilling in je clitja ik kan niet steeds je briljante uitspraken in mn sig blijven zetten
nee, flapuit. Klinkt leuker.quote:
Dat is leukquote:
je drinkt zure matjes.....quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb net zure matjes gedronken. Misschien dat dat er wat mee te maken heeft.
Ah zo sterk is dat niet. Gewoon een klein borrelglaasje is dat met daar onder in een zure mat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je drinkt zure matjes.....ik ken ze alleen maar in vaste versie. Ik heb weleens ooit van sterke drank gehoord dat smaakte als zure matjes
Maar wat is het dan? Drank met zuur matje erin?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah zo sterk is dat niet. Gewoon een klein borrelglaasje is dat met daar onder in een zure mat.
Bohhh, lekker is dat.
Joahquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar wat is het dan? Drank met zuur matje erin?
wat voor een drank?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Sinds lange tijd weer met de trein.. jemig wat verveel ik me.... gelukkig heb ik nog interneten geen storing
Noem je dat werken ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga morgen en overmorgen weer werken. Moet mijn ritme ernstig resetten
niet ponskaartje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem je dat werken ?
'Meneer uw polsbandje is verlopen.'
hoezoquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:58 schreef borisz het volgende:
Verhagen =
Naam die overal weer boven komt drijven: Camiel
ja, dat is alles. Maarja dat zat er eigenlijk wel dik in. Maar wie zou het hemelsnaam moeten worden daarquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja wordt geen CDA leider straks.
Geer Wilders zit dik in de reet van Verhagen iddquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, dat is alles. Maarja dat zat er eigenlijk wel dik in. Maar wie zou het hemelsnaam moeten worden daarsowieso is het CDA maar een rare partij
Ik nodig je graag uit om een dagje mee te lopen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef tong80 het volgende:
Noem je dat werken ?
'Meneer uw polsbandje is verlopen.'
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik nodig je graag uit om een dagje mee te lopen...
Tong op stagequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik nodig je graag uit om een dagje mee te lopen...
quote:
Hij is echt goed met zijn Brabantse accentquote:
was in het theater echt een geweldige showquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:24 schreef rubbereend het volgende:
brand in de flat waar Memento-Mori eerst woonde
dat is echt een enorme studentenflat
quote:
quote:UTRECHT - Op de Uithof in Utrecht woedt momenteel een grote brand. Volgens de brandweer gaat het om een uitslaande brand op de zevende vedieping van een studentenflat. De brandweer is met groot materiaal uitgerukt.
Later meer.
uitslaande brand op die hoogte is per defintitie een grote brand, lastig te benaderen.quote:
tis al middag tongquote:
OK...Dan sla ik het ontbijt over.quote:
inderdaad, verstandig. Lunch niet overgeslagen hoop ikquote:
Begin ik zo aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, verstandig. Lunch niet overgeslagen hoop ik
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:26 schreef Ole het volgende:
Dacht dat ik een kittenkater en een kittenpoes had. Toch twee katertjes!
Nu een huis vol katers!
4 zelfsquote:
quote:
ja dat zit er toch in van één van de oudersquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef appelsientje het volgende:
Dat was bizar net Finn was gezellig bij oma wezen eten.. en begon daar opeens enorm te huilen.. niet meer stil te krijgen..
Dus oma meteen naar huis.. en Finn huilen en huilen... nog vragen of hij ergens pijn had.
En opeens was hij klaar met huilen (wel doodmoe) en is meteen gaan slapen...
blijven rare mensen die kleintjes.
blijft raar iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef appelsientje het volgende:
Dat was bizar net Finn was gezellig bij oma wezen eten.. en begon daar opeens enorm te huilen.. niet meer stil te krijgen..
Dus oma meteen naar huis.. en Finn huilen en huilen... nog vragen of hij ergens pijn had.
Kids zijn apart heb zelf een manneke van 2 die s nacht lichtjes zit en gaat gillen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef appelsientje het volgende:
hier komt de middelste, Marc, midden in de nacht bij mij verhaal halen omdat de oudste, Axel, weigert te zeggen dat het al 8 uur isquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:20 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Kids zijn apart heb zelf een manneke van 2 die s nacht lichtjes zit en gaat gillen.
Maak me geen zorgen zolang hij maar niet zegt : ik zie dode mensen !
Fijn he kids , hahahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier komt de middelste, Marc, midden in de nacht bij mij verhaal halen omdat de oudste, Axel, weigert te zeggen dat het al 8 uur is
ja, als ik het van een afstand bekijk: ze zijn alle drie net als ik, en als mijn vrouw. Druk, precies, en overtuigd van hun gelijk.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef Againzender het volgende:
Typisch tuig zoals dat hier in Slotervaart past
Dame met pitquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag met mn Marokkaanse overbuurman staan praten. Hij wilde naar het strand met deze storm. Zijn vrouw wilde niet, dus gingen ze niet.
quote:
Back to the roots, houdt het lekker spannend (hoop ik)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:08 schreef tong80 het volgende:
Schaatsen in de buitenlucht tegenwoordig
Absurd.
zo hoort het, bek toe beesiksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:08 schreef tong80 het volgende:
Schaatsen in de buitenlucht tegenwoordig
Absurd.
Heftig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:11 schreef Againzender het volgende:
Mijn moeder loopt dus al een tijdje met klachten. Laatste wat de artsen dachten was een nekhernia.
Blijkt nu een tumor te zijn in haar rug. Hopelijk is het niet kwaadaardig.
dank al eerder op twitterquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:41 schreef Againzender het volgende:
Nogmaals dank voor alle lieve berichten hier en op twitter. Hopelijk maak ik mij allemaal veels te veel zorgen om mijn mama, maar , ja, is gewoon niet fijn dit.
Axel heeft eergisteren zijn eerste e-mail naar mijn moeder gestuurd....
Awaliefquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:41 schreef Againzender het volgende:
Nogmaals dank voor alle lieve berichten hier en op twitter. Hopelijk maak ik mij allemaal veels te veel zorgen om mijn mama, maar , ja, is gewoon niet fijn dit.
Axel heeft eergisteren zijn eerste e-mail naar mijn moeder gestuurd....
Was vroeger wel andersquote:
Bah... dit had ik nog niet gelezen.. niks is zo klote en machteloos als dit... en je kan niks doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:11 schreef Againzender het volgende:
Mijn moeder loopt dus al een tijdje met klachten. Laatste wat de artsen dachten was een nekhernia.
Blijkt nu een tumor te zijn in haar rug. Hopelijk is het niet kwaadaardig.
Ik heb Theo wel eens zien fietsen hier door de stad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:07 schreef psvhooli het volgende:
Hans teeuwen en theo maasen zijn the best.
Nu de echte hansie
[ afbeelding ]
echt waar?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
BN'ners interesseren mij niet zo meer, maar goed in 020 zie je er genoeg
Mij ook niet hoor. Maar sommige vind ik wel leuk om een keer te zien lopen-fietsen of whateverquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
BN'ners interesseren mij niet zo meer, maar goed in 020 zie je er genoeg
quote:
Goeiemorgen.quote:
Verder alles goed ole ?quote:
0341 daar is het licht.... soort van grijs en grauwquote:
Ja hoor!quote:
twee uur later, zo kan ik het ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 08:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
0341 daar is het licht.... soort van grijs en grauw
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef borisz het volgende:
Ik heb een topicreeks van Eend gekaapt. Maar goed Wie moet de popprijs winnen?
.
de herhaling van Herman Finkers was vele malen beter bekeken dan Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:07 schreef psvhooli het volgende:
Hans teeuwen en theo maasen zijn the best.
Nu de echte hansie
[ afbeelding ]
welk topicquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Maar sommige vind ik wel leuk om een keer te zien lopen-fietsen of whatever
en tot morgen.
(morgen door 010 voor een nieuwjaarsmeet van een ander topic)
zou je die even willen vertalenquote:
Naar welke taal?quote:
Net nog wel.quote:
Dan is het goed.quote:
Alsof jij volle zalen trekt.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tong80, altjid stoer doen in da club. Wind al de meiden om zijn vinger met zijn postcount.
Waar bash ik precies?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:43 schreef Bos81 het volgende:
altijd dat Tong gebash door een aantal hier, bah..
Of ik zie het allemaal verkeerd kan natuurlijk ook
Zo komt het op mij over.. Zo van Tong heeft zoveel posts dus hij is de man, maar eigenlijk vind ik het een loser.quote:
Hmm niet echtquote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo komt het op mij over.. Zo van Tong heeft zoveel posts dus hij is de man, maar eigenlijk vind ik het een loser.
Zo reageren er in ieder geval een hoop users, maar dat wil niet direct zeggen dat jij dat nu wel doet..
Mijn excuses dan
aha, dank je. Welke befaamde FOK!users heb je ontmoet?quote:Op maandag 9 januari 2012 07:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar welke taal?
Nee het is een slowchat topic in General Chat. De K staat voor Kofffie )en Thee)
MPGquote:Op maandag 9 januari 2012 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, dank je. Welke befaamde FOK!users heb je ontmoet?
heb je Yuki versiert?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG
Solique
MaleDuck
Barretje80
Kapitein_Gasthof
en Yuki
Dr_Flash zou komen, maar werd helaas op het laatste moment ziek. Maar die had ik al drie keer eerder gemeet. Enkel MaleDuck kende ik nog niet IRL
Oja dat heb ik ook nog gedaan tijdens een meetingquote:Op maandag 9 januari 2012 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb met jou aan de telefoon gehangen tong. Hoogtepuntje. Maar niet zo als de hoogtepunten van shmoopy, denk ik...
Klopt. Bij NIVO.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:38 schreef Bos81 het volgende:
Tong: Je hebt toch ook een keer met Beschouw gemeet?
Ik iets van 5-6 VBLquote:Op maandag 9 januari 2012 16:20 schreef borisz het volgende:
Qua meets.
2 of 3x VBL.
Paar keer CUL officieel en ook een aantal keer niet officieel
1x 3fm
je bent mij twee keer in EHV tegengekomen. 1 keer bij Wir sind helden en 1 keer op het station na een wedstrijd van PSVquote:Op maandag 9 januari 2012 17:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb alleen een paar VBL meets en wat Lowlands meets. En verder wat Fokkers her en der los gemeet.
Haha, ik ook niet in het begin.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je bent mij twee keer in EHV tegengekomen. 1 keer bij Wir sind helden en 1 keer op het station na een wedstrijd van PSV
Psv stadionquote:Op maandag 9 januari 2012 17:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb alleen een paar VBL meets en wat Lowlands meets. En verder wat Fokkers her en der los gemeet.
Station Utrechtquote:Op maandag 9 januari 2012 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet in het begin.
Nu heb ik al zo'n 100 mensen gemeet als het al niet meer is in die 12 jaar.
Heatwave bij de Arena.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Zijn jullie ook wel eens onverwachts Fokkers tegen gekomen (ik dus Eend een klein beetje toen na PSV-Twente)..?
Mijn eerste echte werkdag bij mijn huidige werkgever. Collega achter mij had het over een alternatieve zoekmachine waar ze veels te veel info vond over haarzelf wat ze op google iet zo makkelijk vond. Dus ik gelijk op die site mijn naam ingetikt, en weinig spectaculairs. Maar toen zei ze: nee, ik gebruikte mijn nickname als zoekopdracht.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Zijn jullie ook wel eens onverwachts Fokkers tegen gekomen (ik dus Eend een klein beetje toen na PSV-Twente)..?
quote:
Wat grappigquote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Againzender het volgende:
Mijn eerste echte werkdag bij mijn huidige werkgever. Collega achter mij had het over een alternatieve zoekmachine waar ze veels te veel info vond over haarzelf wat ze op google iet zo makkelijk vond. Dus ik gelijk op die site mijn naam ingetikt, en weinig spectaculairs. Maar toen zei ze: nee, ik gebruikte mijn nickname als zoekopdracht.
Dus ik tik vervolgens 'Againzender' en zij gelijk: 'ik ken jou van FOK!'
Bleek een echte oldbie
Ja of kleding (was volgens mij mooi weer)quote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hadden we niet elkaars jassen besproken om elkaar te kunnen herkennen of zo toen?
Grootste forum van NL en 1 van de grootste in de wereld. Zo gek is dat niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:21 schreef appelsientje het volgende:
Ik werkte naast mijn studie bij planet internet ('s avonds en in het weekend)
Bleek daar een groot gedeelte ook op Fok te zitten
Remlof opende het topicquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:55 schreef borisz het volgende:
450k is toch zo'n net niet jubileum. Op naar de 500k
Was hij dan onvriendelijk tegen jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:15 schreef Bos81 het volgende:
O ja, ik heb wel eens gehad dat ik lekker in de kroeg aan het bieren as. Komt er eens een wilvreemde jongen naast me staan. Hey jij bent Bos81 van FOK. Ehh ja dat klopt..User Neilpad die ook wel eens in het PSV-topic kwam. Dit zou zijn geweest in 2005 schat ik.
Dus toch maar voorzichtiger zijn met foto's e.d....
Nee hoor, totaal niet. Maar dat je zomaar herkent wordt vanwege fotos op het i-net...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Was hij dan onvriendelijk tegen je
en er zomaar een leuke ontmoeting aan over houdtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Maar dat je zomaar herkent wordt vanwege fotos op het i-net...
Dat weer wel ja, maar er zijn grenzen,,,quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en er zomaar een leuke ontmoeting aan over houdt
Tegenwoordig moet je wel. Anders hoor je er niet bij. Zelfs tijdens het daten heb je nog contact via chatboxenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
brrrr met mensen afspreken die je van internet kent, dat doe je toch niet
Wacht eens.. jij was er ook tijdens de meetingsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
brrrr met mensen afspreken die je van internet kent, dat doe je toch niet
die D staat ook voor Drank natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef borisz het volgende:
Leuke borrel gehad van de D66 afdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |