ik heb ze kortquote:
Vrouwen die van lange vingers houdenquote:
Lange vingers zijn voor baby'squote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrouwen die van lange vingers houden
En dan dopen in de theequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lange vingers zijn voor baby'sMaar ik vind ze nog steeds wel lekker.
wie?quote:
niet dat ik weetquote:
quote:
neequote:
Ik maak hem net uit.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik schrok evendacht even dat ik iets gemist had
teveel om op te noemenquote:
Ja, dat dacht ik ook. En wat hier ook al gezegd is: zal thuis wel onder de plak zitten.quote:
Ja kijk, als ik haar zie, dan krijg ik wel een rilling in de clit, maar als ze eenmaal haar waffel open trekt....quote:
rilling in je clitquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja kijk, als ik haar zie, dan krijg ik wel een rilling in de clit, maar als ze eenmaal haar waffel open trekt....
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rilling in je clitja ik kan niet steeds je briljante uitspraken in mn sig blijven zetten
nee, flapuit. Klinkt leuker.quote:
Dat is leukquote:
je drinkt zure matjes.....quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb net zure matjes gedronken. Misschien dat dat er wat mee te maken heeft.
Ah zo sterk is dat niet. Gewoon een klein borrelglaasje is dat met daar onder in een zure mat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je drinkt zure matjes.....ik ken ze alleen maar in vaste versie. Ik heb weleens ooit van sterke drank gehoord dat smaakte als zure matjes
Maar wat is het dan? Drank met zuur matje erin?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah zo sterk is dat niet. Gewoon een klein borrelglaasje is dat met daar onder in een zure mat.
Bohhh, lekker is dat.
Joahquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar wat is het dan? Drank met zuur matje erin?
wat voor een drank?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Sinds lange tijd weer met de trein.. jemig wat verveel ik me.... gelukkig heb ik nog interneten geen storing
Noem je dat werken ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga morgen en overmorgen weer werken. Moet mijn ritme ernstig resetten
niet ponskaartje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem je dat werken ?
'Meneer uw polsbandje is verlopen.'
hoezoquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:58 schreef borisz het volgende:
Verhagen =
Naam die overal weer boven komt drijven: Camiel
ja, dat is alles. Maarja dat zat er eigenlijk wel dik in. Maar wie zou het hemelsnaam moeten worden daarquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja wordt geen CDA leider straks.
Geer Wilders zit dik in de reet van Verhagen iddquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, dat is alles. Maarja dat zat er eigenlijk wel dik in. Maar wie zou het hemelsnaam moeten worden daarsowieso is het CDA maar een rare partij
Ik nodig je graag uit om een dagje mee te lopen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef tong80 het volgende:
Noem je dat werken ?
'Meneer uw polsbandje is verlopen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |