quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
OK nu krijg ik vandaag weer de malware waarschuwing als ik hools open
ik zou het ff hier vragen: Vitesse Arnhem #73: De top achterna!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Droomert het volgende:
Hoi!
Weet iemand wanneer Vitesse een open training heeft?
Vraag het in het Vitesse topicquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Droomert het volgende:
Hoi!
Weet iemand wanneer Vitesse een open training heeft?
Die was gisteren down. Maar ik plaats wel even een postje in het topic thank you bothquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vraag het in het Vitesse topic
Vitesse Arnhem #73: De top achterna!
Daar zitten Vitesse-kenners. ANders staat er misschien iets op de website van Vitesse?
vanwege dat zuchtje wind?quote:
Auw!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:02 schreef tong80 het volgende:
Net terug van de huisarts. Met oud-en nieuw in gebroken glas getrapt. Stukje glas verwijderd.
Niks voor mij die mesjes en pincetten
Hoegaarde glas viel in duigen. Dachten alles te hebben opgeruimd. Ik loop altijd blootvoets thuis.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Nee, maar toch vervelend. Hadden jullie een glasgevecht tongie
en nog wel van Vitessequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:20 schreef Droomert het volgende:
Als het morgen niet stormt ga ik helemaal naar Arnhem toe om de training te bekijken voor één voetballer
brrrrrquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:02 schreef tong80 het volgende:
Net terug van de huisarts. Met oud-en nieuw in gebroken glas getrapt. Stukje glas verwijderd.
Niks voor mij die mesjes en pincetten
Iewwwwquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoegaarde glas viel in duigen. Dachten alles te hebben opgeruimd. Ik loop altijd blootvoets thuis.
De andere dag voelde ik plots iets. 2 dagen later nog steeds. Maar kon het zelf niet verwijderen. Ik wist trouwens ook niet zeker of er idd glas in zat.
Het ergste was nog het geluid van de slijptol. Het bloed spatte door heel de ruimte. Maar ik gaf geen krimp. Toen ie mijn teennagels wilde gaan knippen zei ik dat het wel genoeg was geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |