MPGquote:Op maandag 9 januari 2012 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, dank je. Welke befaamde FOK!users heb je ontmoet?
heb je Yuki versiert?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG
Solique
MaleDuck
Barretje80
Kapitein_Gasthof
en Yuki
Dr_Flash zou komen, maar werd helaas op het laatste moment ziek. Maar die had ik al drie keer eerder gemeet. Enkel MaleDuck kende ik nog niet IRL
Oja dat heb ik ook nog gedaan tijdens een meetingquote:Op maandag 9 januari 2012 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb met jou aan de telefoon gehangen tong. Hoogtepuntje. Maar niet zo als de hoogtepunten van shmoopy, denk ik...
Klopt. Bij NIVO.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:38 schreef Bos81 het volgende:
Tong: Je hebt toch ook een keer met Beschouw gemeet?
Ik iets van 5-6 VBLquote:Op maandag 9 januari 2012 16:20 schreef borisz het volgende:
Qua meets.
2 of 3x VBL.
Paar keer CUL officieel en ook een aantal keer niet officieel
1x 3fm
je bent mij twee keer in EHV tegengekomen. 1 keer bij Wir sind helden en 1 keer op het station na een wedstrijd van PSVquote:Op maandag 9 januari 2012 17:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb alleen een paar VBL meets en wat Lowlands meets. En verder wat Fokkers her en der los gemeet.
Haha, ik ook niet in het begin.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je bent mij twee keer in EHV tegengekomen. 1 keer bij Wir sind helden en 1 keer op het station na een wedstrijd van PSV
Psv stadionquote:Op maandag 9 januari 2012 17:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb alleen een paar VBL meets en wat Lowlands meets. En verder wat Fokkers her en der los gemeet.
Station Utrechtquote:Op maandag 9 januari 2012 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet in het begin.
Nu heb ik al zo'n 100 mensen gemeet als het al niet meer is in die 12 jaar.
Heatwave bij de Arena.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Zijn jullie ook wel eens onverwachts Fokkers tegen gekomen (ik dus Eend een klein beetje toen na PSV-Twente)..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |