Ik heb Theo wel eens zien fietsen hier door de stad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:07 schreef psvhooli het volgende:
Hans teeuwen en theo maasen zijn the best.
Nu de echte hansie
[ afbeelding ]
echt waar?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
BN'ners interesseren mij niet zo meer, maar goed in 020 zie je er genoeg
Mij ook niet hoor. Maar sommige vind ik wel leuk om een keer te zien lopen-fietsen of whateverquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
BN'ners interesseren mij niet zo meer, maar goed in 020 zie je er genoeg
quote:
Goeiemorgen.quote:
Verder alles goed ole ?quote:
0341 daar is het licht.... soort van grijs en grauwquote:
Ja hoor!quote:
twee uur later, zo kan ik het ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 08:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
0341 daar is het licht.... soort van grijs en grauw
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef borisz het volgende:
Ik heb een topicreeks van Eend gekaapt. Maar goed Wie moet de popprijs winnen?
.
de herhaling van Herman Finkers was vele malen beter bekeken dan Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:07 schreef psvhooli het volgende:
Hans teeuwen en theo maasen zijn the best.
Nu de echte hansie
[ afbeelding ]
welk topicquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Maar sommige vind ik wel leuk om een keer te zien lopen-fietsen of whatever
en tot morgen.
(morgen door 010 voor een nieuwjaarsmeet van een ander topic)
zou je die even willen vertalenquote:
Naar welke taal?quote:
Net nog wel.quote:
Dan is het goed.quote:
Alsof jij volle zalen trekt.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tong80, altjid stoer doen in da club. Wind al de meiden om zijn vinger met zijn postcount.
Waar bash ik precies?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:43 schreef Bos81 het volgende:
altijd dat Tong gebash door een aantal hier, bah..
Of ik zie het allemaal verkeerd kan natuurlijk ook
Zo komt het op mij over.. Zo van Tong heeft zoveel posts dus hij is de man, maar eigenlijk vind ik het een loser.quote:
Hmm niet echtquote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo komt het op mij over.. Zo van Tong heeft zoveel posts dus hij is de man, maar eigenlijk vind ik het een loser.
Zo reageren er in ieder geval een hoop users, maar dat wil niet direct zeggen dat jij dat nu wel doet..
Mijn excuses dan
aha, dank je. Welke befaamde FOK!users heb je ontmoet?quote:Op maandag 9 januari 2012 07:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar welke taal?
Nee het is een slowchat topic in General Chat. De K staat voor Kofffie )en Thee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |