Mijn eerste echte werkdag bij mijn huidige werkgever. Collega achter mij had het over een alternatieve zoekmachine waar ze veels te veel info vond over haarzelf wat ze op google iet zo makkelijk vond. Dus ik gelijk op die site mijn naam ingetikt, en weinig spectaculairs. Maar toen zei ze: nee, ik gebruikte mijn nickname als zoekopdracht.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Zijn jullie ook wel eens onverwachts Fokkers tegen gekomen (ik dus Eend een klein beetje toen na PSV-Twente)..?
quote:
Wat grappigquote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Againzender het volgende:
Mijn eerste echte werkdag bij mijn huidige werkgever. Collega achter mij had het over een alternatieve zoekmachine waar ze veels te veel info vond over haarzelf wat ze op google iet zo makkelijk vond. Dus ik gelijk op die site mijn naam ingetikt, en weinig spectaculairs. Maar toen zei ze: nee, ik gebruikte mijn nickname als zoekopdracht.
Dus ik tik vervolgens 'Againzender' en zij gelijk: 'ik ken jou van FOK!'
Bleek een echte oldbie
Ja of kleding (was volgens mij mooi weer)quote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hadden we niet elkaars jassen besproken om elkaar te kunnen herkennen of zo toen?
Grootste forum van NL en 1 van de grootste in de wereld. Zo gek is dat niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:21 schreef appelsientje het volgende:
Ik werkte naast mijn studie bij planet internet ('s avonds en in het weekend)
Bleek daar een groot gedeelte ook op Fok te zitten
Remlof opende het topicquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:55 schreef borisz het volgende:
450k is toch zo'n net niet jubileum. Op naar de 500k
Was hij dan onvriendelijk tegen jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:15 schreef Bos81 het volgende:
O ja, ik heb wel eens gehad dat ik lekker in de kroeg aan het bieren as. Komt er eens een wilvreemde jongen naast me staan. Hey jij bent Bos81 van FOK. Ehh ja dat klopt..User Neilpad die ook wel eens in het PSV-topic kwam. Dit zou zijn geweest in 2005 schat ik.
Dus toch maar voorzichtiger zijn met foto's e.d....
Nee hoor, totaal niet. Maar dat je zomaar herkent wordt vanwege fotos op het i-net...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Was hij dan onvriendelijk tegen je
en er zomaar een leuke ontmoeting aan over houdtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Maar dat je zomaar herkent wordt vanwege fotos op het i-net...
Dat weer wel ja, maar er zijn grenzen,,,quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en er zomaar een leuke ontmoeting aan over houdt
Tegenwoordig moet je wel. Anders hoor je er niet bij. Zelfs tijdens het daten heb je nog contact via chatboxenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
brrrr met mensen afspreken die je van internet kent, dat doe je toch niet
Wacht eens.. jij was er ook tijdens de meetingsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
brrrr met mensen afspreken die je van internet kent, dat doe je toch niet
die D staat ook voor Drank natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef borisz het volgende:
Leuke borrel gehad van de D66 afdeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |