dat idee kunnen we natuurlijk prima ordinair stelenquote:Wat stond er op #1 tijdens jouw geboorte?
Zoek op de Mega Top 50 site welk nummer er tijdens jouw geboorte op #1 stond. Leuk spelletje!
Op Facebook wordt er een spelletje gespeeld waarbij gebruikers opzoeken welk nummer er op #1 stond toen ze geboren werden, het filmpje erbij zoeken en het -let wel- schaamteloos- op hun profiel posten. Pareltjes komen boven drijven.
Mega Top 50
Het leuke is dat je dat heel makkelijk kunt opzoeken op de Mega Top 50 site! Aan de rechterkant vul je bij 'Zoek snel' jouw geboortedatum in en je ziet meteen de lijst van die week!
Bart Arens
Zo stond tijdens de geboorte van Mega Top 50-presentator Bart Arens de track "If I Had Words"van Scott Fitzgerald & Yvonne Keeley op #1. Wat stond er bij jou op #1? Laat het weten via de reacties!
Mjaaa, bleef nog lang uit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Ik had dit topic serieus al verwacht.
je hoef hier niet te postenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:11 schreef Tha_Duck het volgende:
En daar gaan we weer voor de 285.000 keer... Het wordt een beetje saai.
Ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
vriend van me had Rick Astley, ik, dacht dat ie me rickrollede maar t was echt waar
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
vriend van me had Rick Astley, ik, dacht dat ie me rickrollede maar t was echt waar
Oh nee dat was in de top 40quote:
Lekker nummer.quote:
Koningsnummer!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |