quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik nodig je graag uit om een dagje mee te lopen...
Tong op stagequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik nodig je graag uit om een dagje mee te lopen...
quote:
Hij is echt goed met zijn Brabantse accentquote:
was in het theater echt een geweldige showquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:24 schreef rubbereend het volgende:
brand in de flat waar Memento-Mori eerst woonde
dat is echt een enorme studentenflat
quote:
quote:UTRECHT - Op de Uithof in Utrecht woedt momenteel een grote brand. Volgens de brandweer gaat het om een uitslaande brand op de zevende vedieping van een studentenflat. De brandweer is met groot materiaal uitgerukt.
Later meer.
uitslaande brand op die hoogte is per defintitie een grote brand, lastig te benaderen.quote:
tis al middag tongquote:
OK...Dan sla ik het ontbijt over.quote:
inderdaad, verstandig. Lunch niet overgeslagen hoop ikquote:
Begin ik zo aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, verstandig. Lunch niet overgeslagen hoop ik
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:26 schreef Ole het volgende:
Dacht dat ik een kittenkater en een kittenpoes had. Toch twee katertjes!
Nu een huis vol katers!
4 zelfsquote:
quote:
ja dat zit er toch in van één van de oudersquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef appelsientje het volgende:
Dat was bizar net Finn was gezellig bij oma wezen eten.. en begon daar opeens enorm te huilen.. niet meer stil te krijgen..
Dus oma meteen naar huis.. en Finn huilen en huilen... nog vragen of hij ergens pijn had.
En opeens was hij klaar met huilen (wel doodmoe) en is meteen gaan slapen...
blijven rare mensen die kleintjes.
blijft raar iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef appelsientje het volgende:
Dat was bizar net Finn was gezellig bij oma wezen eten.. en begon daar opeens enorm te huilen.. niet meer stil te krijgen..
Dus oma meteen naar huis.. en Finn huilen en huilen... nog vragen of hij ergens pijn had.
Kids zijn apart heb zelf een manneke van 2 die s nacht lichtjes zit en gaat gillen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef appelsientje het volgende:
hier komt de middelste, Marc, midden in de nacht bij mij verhaal halen omdat de oudste, Axel, weigert te zeggen dat het al 8 uur isquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:20 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Kids zijn apart heb zelf een manneke van 2 die s nacht lichtjes zit en gaat gillen.
Maak me geen zorgen zolang hij maar niet zegt : ik zie dode mensen !
Fijn he kids , hahahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier komt de middelste, Marc, midden in de nacht bij mij verhaal halen omdat de oudste, Axel, weigert te zeggen dat het al 8 uur is
ja, als ik het van een afstand bekijk: ze zijn alle drie net als ik, en als mijn vrouw. Druk, precies, en overtuigd van hun gelijk.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef Againzender het volgende:
Typisch tuig zoals dat hier in Slotervaart past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |