No problemo.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef Pharkus het volgende:
Gefeliciteerd winnaars, en Mr.Cooper bedankt voor al je inzet so far!
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:28 schreef 9611Niels het volgende:
Goed topic, wacht met smart op deel 2
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:28 schreef 9611Niels het volgende:
Goed topic, wacht met smart op deel 2
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben het eens met de uitslag wat win ik nu mesne weetjewat doe mar gwn eenne meat met Juminelle graag
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben het eens met de uitslag wat win ik nu mesne weetjewat doe mar gwn eenne meat met Juminelle graag
Alleen als je de foto's verwerkt in een van je terechte klachten natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef RickoKun het volgende:
waarom met haar erbijquote:Op maandag 2 januari 2012 16:56 schreef RickoKun het volgende:
ok non nude pics kome in de terechte klachtenlijstjen en mense die op mij hebbe gestemd krijge demo van nude pics van mij en juminelle
Wachten op deel 2, die had toch betere vragen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind het een leuk idee van je, TS.
Ik heb op jou gestemd Ricko. Waar blijven de foto's?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:56 schreef RickoKun het volgende:
ok non nude pics kome in de terechte klachtenlijstjen en mense die op mij hebbe gestemd krijge demo van nude pics van mij en juminelle
JAhaaaaaaaa zo werkt dat misschien in een paralel universum met een andere tijdlijn, maar hier dus niet hé? Nee girl, geen foto's voor jou, alleen pure liefde die herhaaldelijk in korte schokken tot uiting komt op onze climax waarin onze zielen -in een oneindige tijd die 0,1 seconde duurt- zullen fusionen en op microscopisch niveau een nieuw heelal doen laten ontstaan. Daarom zullen wij onze nakende lichamen fysiologisch aanschouwen i.p.v. indirecte vastleggingen, die van een alteratie van de huidige realiteit zijn. Nee babygirl, wij gaan die shit aanschouwen terwijl we losgaan en we elkaar strak aankijken met onze spiegels van de ziel. Bovendi- wat lul ik, kom laten we neuken mangquote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd Ricko. Waar blijven de foto's?
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JAhaaaaaaaa zo werkt dat misschien in een paralel universum met een andere tijdlijn, maar hier dus niet hé? Nee girl, geen foto's voor jou, alleen pure liefde die herhaaldelijk in korte schokken tot uiting komt op onze climax waarin onze zielen -in een oneindige tijd die 0,1 seconde duurt- zullen fusionen en op microscopisch niveau een nieuw heelal doen laten ontstaan. Daarom zullen wij onze nakende lichamen fysiologisch aanschouwen i.p.v. indirecte vastleggingen, die van een alteratie van de huidige realiteit zijn. Nee babygirl, wij gaan die shit aanschouwen terwijl we losgaan en we elkaar strak aankijken met onze spiegels van de ziel. Bovendi- wat lul ik, kom laten we neuken mang
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JAhaaaaaaaa zo werkt dat misschien in een paralel universum met een andere tijdlijn, maar hier dus niet hé? Nee girl, geen foto's voor jou, alleen pure liefde die herhaaldelijk in korte schokken tot uiting komt op onze climax waarin onze zielen -in een oneindige tijd die 0,1 seconde duurt- zullen fusionen en op microscopisch niveau een nieuw heelal doen laten ontstaan. Daarom zullen wij onze nakende lichamen fysiologisch aanschouwen i.p.v. indirecte vastleggingen, die van een alteratie van de huidige realiteit zijn. Nee babygirl, wij gaan die shit aanschouwen terwijl we losgaan en we elkaar strak aankijken met onze spiegels van de ziel. Bovendi- wat lul ik, kom laten we neuken mang
De meeste zijn behoorlijk terechtquote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een homo's die prijswinnaars
Mensen waar ik nog nooit van gehoord heb staan ertussen, falers 1ste klas dus.
Tijd dat er weer eens een echte lagensamenleving komt in KLB. De macht is overgelaten aan wat klootjesvolk.
HET IS TIJD OM ORDE OP ZAKEN TE STELLEN ! EENS EN VOOR ALTIJD !!!![]()
![]()
(later meer).
Deel 2 is volgens mij wel beter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb het dan ook over de mensen die mij volstrekt onbekend in de oren klinken! Die mensen weten vast wel dat ik op hen doel![]()
![]()
.!!!!!11122
Ik dacht dat jij mij mocht.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Tijd dat er weer eens een echte lagensamenleving komt in KLB. De macht is overgelaten aan wat klootjesvolk.
![]()
(later meer).
Jij hebt dan ook niet gewonnen, o.usjequote:
Jawel, ik ben gekozen tot FOK!'s ideaalste schoonzoon en had de beste lemming van het jaar terwijl ik die verkiezingen uitlachtte en aan het mij voorbij liet gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet gewonnen, o.usje
Oh, bij die gewone verkiezingen! FOK!s ideaalste schoonzoonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Jawel, ik ben gekozen tot FOK!'s ideaalste schoonzoon en had de beste lemming van het jaar terwijl ik die verkiezingen uitlachtte en aan het mij voorbij liet gaan.
De gewone verkiezingenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Jawel, ik ben gekozen tot FOK!'s ideaalste schoonzoon en had de beste lemming van het jaar terwijl ik die verkiezingen uitlachtte en aan het mij voorbij liet gaan.
Vind je het een terechte titel?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, bij die gewone verkiezingen! FOK!s ideaalste schoonzoon
Maar ik werd door 70 mensen gekozen. Allemaal OUD en andere lelijke users denk ikquote:
Kom weer eens wat vaker hier dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
(later meer).
Niemand kwam ermee toen ik voor ideeën vroeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef leeell het volgende:
er had gewoon een beste troll categorie moeten zijn
idd prik ze neerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niemand kwam ermee toen ik voor ideeën vroeg.
Net de echte FOK!verkiezingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niemand kwam ermee toen ik voor ideeën vroeg.
Kan kloppen, nooit geweten totdat ik het voorbij zag komen in KLB, ik kom niet in ONZ.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:25 schreef LudoSanders het volgende:
En de mensen die op 'hont' hebben gestemd moeten zich schamen daar dit uit ONZ is over komen waaien.
Inderdaad, maar Wise wat vind je er nu van dat je als 2de autist bent gekozen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:33 schreef wise het volgende:
hoezo ligt er een lijk in het water in de onderste foto
Alleen die één-na-laatste is enigszins doable.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:30 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SMABALLEN VOOR MR COOPER, BEDANKT VOOR DE KLB AWARDS MIEN JUNG<3 <3 LOBBBIIIIIIIIII VOOR ALLE KLB STRIJDERS TOG WEEEJJOOWWW OKKKKIIIIII
ik vind er niks van. Zal me reest roesten wat iemand op internet van mij vindquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Wise wat vind je er nu van dat je als 2de autist bent gekozen?
Ik vind je een toppertje, misschien is dat een troost?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
ik vind er niks van. Zal me reest roesten wat iemand op internet van mij vind
ik heb geen troost nodigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik vind je een toppertje, misschien is dat een troost?
die top 3quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
De winnende KLBchick krijgt een FOK!Bukakke.
Welke is Juminelle?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:30 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SMABALLEN VOOR MR COOPER, BEDANKT VOOR DE KLB AWARDS MIEN JUNG<3 <3 LOBBBIIIIIIIIII VOOR ALLE KLB STRIJDERS TOG WEEEJJOOWWW OKKKKIIIIII
quote:
vind het meer op Meg lijken van the white stripesquote:
Wil je mijn foto weghalen? Bedankt alvast.quote:
Zou je een keer met mij willen afspreken? Ik hoor het graag!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wil je mijn foto weghalen? Bedankt alvast.
jouw gezicht is veel knapperquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
koeper bedankt voor de verkiezingen mense bedankt voor het stemmen donderdag is meet & greet met mij 050 zelf lunchpakketje meenemen
mar mij busje rijd maar in straal van maximal 50 kmquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
koeper bedankt voor de verkiezingen mense bedankt voor het stemmen donderdag is meet & greet met mij 050 zelf lunchpakketje meenemen
Als jij dat bent voel ik mij smerig en misbruiktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als jij dat bent voel ik mij smerig en misbruikt
Deze user verdient sowieso een award.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:30 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje wel jaquote:
gwn schuaufeur bedreige doet stefan26 ook altijd brengt m door heel nederland hahahquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
mar mij busje rijd maar in straal van maximal 50 km
pwhahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
gwn schuaufeur bedreige doet stefan26 ook altijd brengt m door heel nederland hahah
Wat subtiel weer ditquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jij bent gewoon kankerlekker en iedereen wilt je gewoon een keer aanduwen, maar dat zou ik niet doen hoor, aan mij heb je genoeg.
gr.
Fobo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:22 schreef m.y.m het volgende:
waar kan ik pics vinden van juminelle om te oordelen?
Ik vind het tegenvallen voor de lekkerste KLB chick.(nohomo)quote:
Rosepatels is een waardge concurrentie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:21 schreef m.y.m het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen voor de lekkerste KLB chick.(nohomo)
Ze heeft wel een mooi figuur.
eventueel pics? ik zie geen fobo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Rosepatels is een waardge concurrentie.
Ja toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit is sportief en lievvvvvvv seg xD xD
HUH! die fotos in je fobo ..quote:
Nee, niet meer sinds de operatie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HUH! die fotos in je fobo ..
je bent dus geen man![]()
Wat zaai je verwarring mattie a zemmel, ik las: "je bent dus man"quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HUH! die fotos in je fobo ..
je bent dus geen man![]()
Net zoals maisnonquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, niet meer sinds de operatie.
Linkje?quote:
Serieus?quote:
boh gek ik hou wel van ladiboys whihiquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, niet meer sinds de operatie.
moet je die poep uit je ogen halen zachbi de babbiequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat zaai je verwarring mattie a zemmel, ik las: "je bent dus man"
Ik kan jullie niet de bron geven maar ik heb het ergens gezien in het genderdysforie topique (na aangewezen te zijn door een mede FOK!ert hierop)quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
moet je die poep uit je ogen halen zachbi de babbie
hihi x wel homo
Wauw, net haar FoBo bekeken. Kan het me haast niet voorstellen hoor. Dan is ze wel extreem goed gelukt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kan jullie niet de bron geven maar ik heb het ergens gezien in het genderdysforie topique (na aangewezen te zijn door een mede FOK!ert hierop)
http://fotoboek.fok.nl/ Usernamequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hoe kom je bij fobo van iemand zonder dat je post van diegene ziet?
ben ik de enige die vind dat je dat wel beetje kan zien?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/ Username
Komt omdat je het weet denk ik. Ze ziet er heel vrouwelijk uit imo. Mooi haar en volle lippen enzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ben ik de enige die vind dat je dat wel beetje kan zien?
of miss komt dat ook wel doordat ik t nu weet
quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HAHA HOMO NEEM 5 PENISSEN IN JE MOND DAN HAHAHAH JEMIGEDEPEMIGDEPOEPSIEPJEEMPIG
Die toch komt erg onzeker en angstig overquote:
Bij jou thuis toch?quote:
Jaaa, kom maar. Neem je zwemspullen mee, wat we gaan doen is nog een verrassing.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaaa, kom maar. Neem je zwemspullen mee, wat we gaan doen is nog een verrassing.
Verkapt excuus om Juminelle in bikini te zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaaa, kom maar. Neem je zwemspullen mee, wat we gaan doen is nog een verrassing.
In dat gare verroeste badkuipje wat je daar hebt staan mien jong?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar ik ben niet aan de pilquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit staat er ook:
[ afbeelding ]
Liggen wel veel spermaresten in.
Deze verkiezingen waren ook 10 keer beterquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:17 schreef Lithia het volgende:
Het leuke aan deze verkiezing is dat er nauwelijks gezeik was na de verkiezing (in tegenstelling tot een andere verkiezing). En dat in KLB.
Ik bedoelde het meer als kurk zeg maar dat die votze dan stevig dicht zatquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Deze verkiezingen waren ook 10 keer beter
Wah maar ma.. watquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Genderdysforie - deel 25
Ik doe alvast reactie voor u:
Waar zijn de uitslagen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:17 schreef Lithia het volgende:
Het leuke aan deze verkiezing is dat er nauwelijks gezeik was na de verkiezing (in tegenstelling tot een andere verkiezing). En dat in KLB.
Van de FOK! verkiezingen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wah maar ma.. wathuh
Goed op weg iig
[..]
Waar zijn de uitslagen?
Maagzuur borrelt alweer op terwijl ik die vragen teruglees, wát een gefaal zegquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Van de FOK! verkiezingen?
Gewoon hier: http://verkiezingen.fok.nl/
Ach waarom ook niet. Tegen 8e jongens?quote:
Ik dacht dat je een fragiel lijfje had, maar blijkbaar is het dus onkrenkbaar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ach waarom ook niet. Tegen 8e jongens?
Ik denk nog steeds dat jij mijn ex-scharrel bentquote:
Misschien stiekemquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jij mijn ex-scharrel bent
Echt he, jij bent het gewoon.quote:
Jullie hebben dezelfde naam (waar ik dan vanuit ga) en geboortedatum.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:59 schreef Nikmans het volgende:
Nee maar ik weet echt niet waar je het over hebt
Haha echt niet. Het moet wel heel toevallig zijn danquote:
Ben je daar nog? Heb je een petje op?quote:
The happy couplequote:
Argh. Verwarrend hoor. Ben je het wel ben je het niet.quote:
Groningen? Ik zit Amsterdamquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef RickoKun het volgende:
Hey mesne ik heet Nik en zijn er nog meer limburgers hier in groningen xx Nikje
Ik neem een taxi mattie, kommer aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef RickoKun het volgende:
wtf wat is dezen nou dan gaan jullie mar zonder mij ik was in groninge we zoude naar de rumba gaan en kasteel voor lekkere jonge meisjes
ok is goed ik neem aan dat postcodeniels die 400 euro wel lapt van damsco naar grunquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik neem een taxi mattie, kommer aan.
Zoveel?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ok is goed ik neem aan dat postcodeniels die 400 euro wel lapt van damsco naar grun
Neem een taxi, postcodeniels betaalt, hoor ik net.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:51 schreef rosepetals het volgende:
Jongens, ik ga het niet redden. Nik kan nog steeds niet fatsoenlijk rijden (die is voor als je mijn ex bent,zo niet:![]()
![]()
) Dus ik zit vast in zwolle.
ja blauwe pet ben nog even aan het eten maar kom er zo aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben je daar nog? Heb je een petje op?
neem een taxi, ik betaalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:51 schreef rosepetals het volgende:
Jongens, ik ga het niet redden. Nik kan nog steeds niet fatsoenlijk rijden (die is voor als je mijn ex bent,zo niet:![]()
![]()
Lekkere vriendinnen.quote:
doe ff nrmaal we zijn bezig nuquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
ws helemaal toppie jonges!! volgende x weer!!
[ afbeelding ]
?????????????quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
gvd warom was ik niet uigenodigtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
jah!! ik was blijkbaar bij de verkeerde :S:S::SS:Squote:
Honderd rijlessen ofzo dus dat komt in de buurtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:51 schreef rosepetals het volgende:
![]()
De avond is nog jong en je kunt met Roos en mij meerijden dan hebben we één van de lekkere vriendinnen alquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
jah!! ik was blijkbaar bij de verkeerde :S:S::SS:S
Kom je me ophalenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De avond is nog jong en je kunt met Roos en mij meerijden dan hebben we één van de lekkere vriendinnen al
Waar woon je?quote:
Goed zijn die jongens hé?quote:
die ene rapper vroeg me vorig jaar op de birthday bash van Harde Baas om ze es effe uit te checken, en nu worden ze overal geboekt die boisquote:
Ja ik ben al stad post nu vanaf iphone, moet nog ff gloryquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:17 schreef 9611Niels het volgende:
ricko heb nog ff onion rings besteld gaan we zo stad
hehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
die ene rapper vroeg me vorig jaar op de birthday bash van Harde Baas om ze es effe uit te checken, en nu worden ze overal geboekt die bois
Die laatste gast is echt een crackjunkquote:
Die komt wel (nouja, kwam, aangezien ie nu bekend is) weleens met pinksteren langs in Leek City, beetje lijp wezen en jonko's pompengquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die laatste gast is echt een crackjunk
Het goede leven dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die komt wel (nouja, kwam, aangezien ie nu bekend is) weleens met pinksteren langs in Leek City, beetje lijp wezen en jonko's pompeng
check me playe met me pet, arm om juminelle heen, pittig dingetje hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
En check RickoKun pissig kijken naar je.. hij is jaloersss.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
check me playe met me pet, arm om juminelle heen, pittig dingetje hoor
Hij is kk kneus die pharkus steek em neer mar ben niet jaloers hoor ik weet dat me jumi en ik speciale band havingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En check RickoKun pissig kijken naar je.. hij is jaloersss.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:33 schreef RickoKun het volgende:
Geen harde gevoelens aan pharkus hoor
Fartkiss hihahohuuuuuu
met onse kontjes aan het schudde in el rubioquote:
Adres dang ben net met niels aangekome maar ik moest echt eten hij is nu kijke waar heen moeteequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
met onse kontjes aan het schudde in el rubio
http://www.elrubio.nl/El_Rubio/Home.htmlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Adres dang ben net met niels aangekome maar ik moest echt eten hij is nu kijke waar heen moetee
Nee, ik woon eigenlijk in Elst, maar omdat dat niemand iets zou zeggen zei ik maar Nijmegenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Echt????????????? Waar dan? Bij station in de buurt?
Sowieso, 3 minuten van het station.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ik woon eigenlijk in Elst, maar omdat dat niemand iets zou zeggen zei ik maar Nijmegen![]()
Woon jij wel in Nijmegen dan?
Nice! Nijmegenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Sowieso, 3 minuten van het station.
ikweet niet ofdat je dat nog wel wilt:pquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:38 schreef 9611Niels het volgende:
ik kan me niks meer herinneren van gisteravond
haaa ik herken postcodenelis helemaal rechtsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haaa ik herken postcodenelis helemaal rechts
Ja, en je mag ook wel weer terug naar je oude UI, ik heb hier niet voor gestemd.quote:
Cooper die haar vol GHB probeerde te proppen en vervolgens het verkeerde glas uitdronkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:01 schreef RickoKun het volgende:
Haha loooll hier foto van die meid van gisteren kan je nog herinnere niels
[ afbeelding ]
Dankje ik stond niet zo heel goed op die fotoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, doe maar zonder foto's van FOK!kers.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dankje ik stond niet zo heel goed op die foto
Kun je nog wat herinneren?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:49 schreef Splutje het volgende:
Kkk in slaap gevallen in de trein ben nu in brussel waar ligt dat?
Lig nu in een parkje best mooi hierquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kun je nog wat herinneren?
Naar Brussel
Neem shotje dangquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lig nu in een parkje best mooi hier
Ik zou je doen met die looks.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dankje ik stond niet zo heel goed op die foto
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ik ben meisje maar ik zou juminelle geven
Ik ben jongetje maar ik zou Cooper gevenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Wil je porno?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben jongetje maar ik zou Cooper geven
Je naam enzo maken me echt een beetje misselijkquote:Op zondag 8 januari 2012 17:25 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Heeft iemand nog goeie masturbatietapes grgr
Why don't you have a sandwich, right over therequote:Op zondag 8 januari 2012 17:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je naam enzo maken me echt een beetje misselijk
Ik had je ook wel gedaan als die foto's uit jouw fobo echt van jou waren geweest.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ik ben gewoon een oude man van achterin de 60 hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 18:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had je ook wel gedaan als die foto's uit jouw fobo echt van jou waren geweest.
Weet ikquote:Op zondag 8 januari 2012 18:39 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een oude man van achterin de 60 hoor![]()
Van wie?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:41 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Nee ik ben effe kloonie want matties hebben me gecheckeden houden nu alles bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:41 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Meh, die post nog gewoon op dat account. Ik denk ook dat het Buffalo isquote:
Bufalo was vandaag nog actief.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want die is ook zo undercover met zijn vleeschmansch foto's enzo
Ja maar dat zou raar zijn voor de vaste SC'ers die nog wel af en toe postenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
De huidige SC is op sterven na de dood. Plaats zat.
Staan al in de OP, maar ik kan wel doen 'alsof'.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:38 schreef Pharkus het volgende:
Coop is het volgende deel dan voor de tweede helft van de uitslagen?
Ze bijten niet hoor, geloof ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja maar dat zou raar zijn voor de vaste SC'ers die nog wel af en toe posten
let ik even goed opquote:Op zondag 8 januari 2012 19:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Staan al in de OP, maar ik kan wel doen 'alsof'.
Hopen dat we iedereen erheen krijgen, die SC had niet de beste naam bij sommigenquote:
In DIT topic, bedoel je, popje?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
Alle toffe KLB SC'ers zijn naar de Fernandes SC gekomen. Plaats genoeg hier dus.
Nee, in de KLB SC.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:21 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
In DIT topic, bedoel je, popje?
KLB SCquote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hopen dat we iedereen erheen krijgen, die SC had niet de beste naam bij sommigen
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:41 schreef Broodje_Zaad het volgende:
ONZ.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
Alle toffe KLB SC'ers zijn naar de Fernandes SC gekomen. Plaats genoeg hier dus.
SUKKEL WAT MOET JE DAN KOM OP VRIEND IK KALK JE LICHAAMOMLIJNINGEN OP DE GRONDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |