quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
koeper bedankt voor de verkiezingen mense bedankt voor het stemmen donderdag is meet & greet met mij 050 zelf lunchpakketje meenemen
mar mij busje rijd maar in straal van maximal 50 kmquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
koeper bedankt voor de verkiezingen mense bedankt voor het stemmen donderdag is meet & greet met mij 050 zelf lunchpakketje meenemen
Als jij dat bent voel ik mij smerig en misbruiktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wil je mijn foto weghalen? Bedankt alvast.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als jij dat bent voel ik mij smerig en misbruikt
Deze user verdient sowieso een award.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:30 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SMABALLEN VOOR MR COOPER, BEDANKT VOOR DE KLB AWARDS MIEN JUNG<3 <3 LOBBBIIIIIIIIII VOOR ALLE KLB STRIJDERS TOG WEEEJJOOWWW OKKKKIIIIII
beetje wel jaquote:
gwn schuaufeur bedreige doet stefan26 ook altijd brengt m door heel nederland hahahquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
mar mij busje rijd maar in straal van maximal 50 km
pwhahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
gwn schuaufeur bedreige doet stefan26 ook altijd brengt m door heel nederland hahah
Wat subtiel weer ditquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jij bent gewoon kankerlekker en iedereen wilt je gewoon een keer aanduwen, maar dat zou ik niet doen hoor, aan mij heb je genoeg.
gr.
Fobo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:22 schreef m.y.m het volgende:
waar kan ik pics vinden van juminelle om te oordelen?
Ik vind het tegenvallen voor de lekkerste KLB chick.(nohomo)quote:
Rosepatels is een waardge concurrentie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:21 schreef m.y.m het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen voor de lekkerste KLB chick.(nohomo)
Ze heeft wel een mooi figuur.
eventueel pics? ik zie geen fobo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Rosepatels is een waardge concurrentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |