No problemo.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef Pharkus het volgende:
Gefeliciteerd winnaars, en Mr.Cooper bedankt voor al je inzet so far!
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:28 schreef 9611Niels het volgende:
Goed topic, wacht met smart op deel 2
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:28 schreef 9611Niels het volgende:
Goed topic, wacht met smart op deel 2
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben het eens met de uitslag wat win ik nu mesne weetjewat doe mar gwn eenne meat met Juminelle graag
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben het eens met de uitslag wat win ik nu mesne weetjewat doe mar gwn eenne meat met Juminelle graag
Alleen als je de foto's verwerkt in een van je terechte klachten natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef RickoKun het volgende:
waarom met haar erbijquote:Op maandag 2 januari 2012 16:56 schreef RickoKun het volgende:
ok non nude pics kome in de terechte klachtenlijstjen en mense die op mij hebbe gestemd krijge demo van nude pics van mij en juminelle
Wachten op deel 2, die had toch betere vragen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind het een leuk idee van je, TS.
Ik heb op jou gestemd Ricko. Waar blijven de foto's?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:56 schreef RickoKun het volgende:
ok non nude pics kome in de terechte klachtenlijstjen en mense die op mij hebbe gestemd krijge demo van nude pics van mij en juminelle
JAhaaaaaaaa zo werkt dat misschien in een paralel universum met een andere tijdlijn, maar hier dus niet hé? Nee girl, geen foto's voor jou, alleen pure liefde die herhaaldelijk in korte schokken tot uiting komt op onze climax waarin onze zielen -in een oneindige tijd die 0,1 seconde duurt- zullen fusionen en op microscopisch niveau een nieuw heelal doen laten ontstaan. Daarom zullen wij onze nakende lichamen fysiologisch aanschouwen i.p.v. indirecte vastleggingen, die van een alteratie van de huidige realiteit zijn. Nee babygirl, wij gaan die shit aanschouwen terwijl we losgaan en we elkaar strak aankijken met onze spiegels van de ziel. Bovendi- wat lul ik, kom laten we neuken mangquote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd Ricko. Waar blijven de foto's?
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JAhaaaaaaaa zo werkt dat misschien in een paralel universum met een andere tijdlijn, maar hier dus niet hé? Nee girl, geen foto's voor jou, alleen pure liefde die herhaaldelijk in korte schokken tot uiting komt op onze climax waarin onze zielen -in een oneindige tijd die 0,1 seconde duurt- zullen fusionen en op microscopisch niveau een nieuw heelal doen laten ontstaan. Daarom zullen wij onze nakende lichamen fysiologisch aanschouwen i.p.v. indirecte vastleggingen, die van een alteratie van de huidige realiteit zijn. Nee babygirl, wij gaan die shit aanschouwen terwijl we losgaan en we elkaar strak aankijken met onze spiegels van de ziel. Bovendi- wat lul ik, kom laten we neuken mang
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JAhaaaaaaaa zo werkt dat misschien in een paralel universum met een andere tijdlijn, maar hier dus niet hé? Nee girl, geen foto's voor jou, alleen pure liefde die herhaaldelijk in korte schokken tot uiting komt op onze climax waarin onze zielen -in een oneindige tijd die 0,1 seconde duurt- zullen fusionen en op microscopisch niveau een nieuw heelal doen laten ontstaan. Daarom zullen wij onze nakende lichamen fysiologisch aanschouwen i.p.v. indirecte vastleggingen, die van een alteratie van de huidige realiteit zijn. Nee babygirl, wij gaan die shit aanschouwen terwijl we losgaan en we elkaar strak aankijken met onze spiegels van de ziel. Bovendi- wat lul ik, kom laten we neuken mang
De meeste zijn behoorlijk terechtquote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een homo's die prijswinnaars
Mensen waar ik nog nooit van gehoord heb staan ertussen, falers 1ste klas dus.
Tijd dat er weer eens een echte lagensamenleving komt in KLB. De macht is overgelaten aan wat klootjesvolk.
HET IS TIJD OM ORDE OP ZAKEN TE STELLEN ! EENS EN VOOR ALTIJD !!!![]()
![]()
(later meer).
Deel 2 is volgens mij wel beter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb het dan ook over de mensen die mij volstrekt onbekend in de oren klinken! Die mensen weten vast wel dat ik op hen doel![]()
![]()
.!!!!!11122
Ik dacht dat jij mij mocht.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Tijd dat er weer eens een echte lagensamenleving komt in KLB. De macht is overgelaten aan wat klootjesvolk.
![]()
(later meer).
Jij hebt dan ook niet gewonnen, o.usjequote:
Jawel, ik ben gekozen tot FOK!'s ideaalste schoonzoon en had de beste lemming van het jaar terwijl ik die verkiezingen uitlachtte en aan het mij voorbij liet gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet gewonnen, o.usje
Oh, bij die gewone verkiezingen! FOK!s ideaalste schoonzoonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Jawel, ik ben gekozen tot FOK!'s ideaalste schoonzoon en had de beste lemming van het jaar terwijl ik die verkiezingen uitlachtte en aan het mij voorbij liet gaan.
De gewone verkiezingenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Jawel, ik ben gekozen tot FOK!'s ideaalste schoonzoon en had de beste lemming van het jaar terwijl ik die verkiezingen uitlachtte en aan het mij voorbij liet gaan.
Vind je het een terechte titel?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, bij die gewone verkiezingen! FOK!s ideaalste schoonzoon
Maar ik werd door 70 mensen gekozen. Allemaal OUD en andere lelijke users denk ikquote:
Kom weer eens wat vaker hier dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
(later meer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |