Welkom in het KLB Verkiezingen 2011 Stemtopic! Deel. 2 
De komende week zullen er 2 topics komen met lijstjes die je kan invullen voor de KLB verkiezingen, gewoon omdat KLB er zelf een nodig heeft en de algemene verkiezingen gwoon kut met onbekende leden zijn.

De eerste stemronde die sluit ik woensdagmorgen 11:59 (ik ga dat niet eerder doen omdat ik geen autist ben met kerstmis jeweetz) dan open ik er weer een en die sluit ik zaterdagmorgen 11:59 en dan is het alweer gedaan.

Ik bedenk nu net dat ik helemaal geen topics kan sluiten maarja tot die tijd tellen je stemmen gewoon mee.

Nou groetjes.
RegelsEen paar regels:
• Stem op maximaal 3 users per categorie (minder mag).
• Je mag 1x stemmen op elke categorie (niet klonen)
• Mochten er uiteindelijk users zijn met evenveel punten, dan beslist de vakkundige jury (lees: Splutje en Mr.Cooper, als Splutje niet wilt heeft die pech)
• Je mag per categorie 1x op een user stemmen. Dus niet 1. Adelante 2. Adelante 3. Adelante
• Niet op jezelf stemmen, doe je dat wel tellen je stemmen in de lopende ronde soberzo niet mee

• Alleen stemmen van mensen die in KLB komen tellen mee dus ga geen labiele moeders van OUD overhalen
• En natuurlijk gaat het alleen over KLB users dus ga geen namen noemen van een of andere nerd in GAM ofzo
• Serieuze lijstjes tellen mee, de rest gaat naar de Cliniclown
PuntentellingPlaats 1: 3 punten
Plaats 2: 2 punten
Plaats 3: 1 punt
Leukste user?•
•
•
Meest autistische user?•
•
•
User met de leukste UI?•
•
•
User die je een keer wilt meeten?•
•
•
Meest meelevende user?•
•
•
Kutste username?•
•
•
Grootste spellingnazi?•
•
•
Succesvolste hosselaar?•
•
•
Friet of patat?•
Hond of hont?•
Dagdag of Penisbaard?•
Kopieër het lijstje in de spoiler om het overzichtelijk te houden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen lijstjes hier posten, vragen ed. kunnen hier
KLB verkiezingenDe groeten
Roken is lekker