SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Cooper op 20-12-2011 18:36:42 ]Roken is lekker
Gewoon invullen lijkt mequote:Op dinsdag 20 december 2011 15:40 schreef error_404 het volgende:
Gezellig! Hoe moet er gestemd gaan worden, eigenlijk?
De helft van de users waar je op kunt stemmen ken ik niet eensquote:
Het is juist alleen binnen KLB.quote:
Nee ik krijg oogbaltiefus van jou topicsquote:
Wat is TRU uberhaupt? Maar ach........ ik ken ze ook allemaal niet. Lame verkiezing.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De helft van de users waar je op kunt stemmen ken ik niet eensEn dan vragen als 'wie is de zweverigste user?' met acht TRU-users. IK KOM DAAR NOOIT
Hoepel dan een eind op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef RandyBlythe het volgende:
[..]
Nee ik krijg oogbaltiefus van jou topics
Mooi zo, wordt je binnenkort hoop ik blind.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef RandyBlythe het volgende:
[..]
Nee ik krijg oogbaltiefus van jou topics
Ik dacht dit KLB was, ik moet toch ergens over de beste man klagen?quote:
Nee, je zegt dat TS moet opbokken met zijn verkiezing. dat is geen geklaag, maar gejank. Niet gaan huilen als iemand anders hetzelfde tegen jou zegt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:44 schreef RandyBlythe het volgende:
[..]
Ik dacht dit KLB was, ik moet toch ergens over de beste man klagen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat TS moet opbokken met zijn verkiezing. dat is geen geklaag, maar gejank. Niet gaan huilen als iemand anders hetzelfde tegen jou zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |