Niemand kwam ermee toen ik voor ideeën vroeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef leeell het volgende:
er had gewoon een beste troll categorie moeten zijn
idd prik ze neerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niemand kwam ermee toen ik voor ideeën vroeg.
Net de echte FOK!verkiezingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niemand kwam ermee toen ik voor ideeën vroeg.
Kan kloppen, nooit geweten totdat ik het voorbij zag komen in KLB, ik kom niet in ONZ.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:25 schreef LudoSanders het volgende:
En de mensen die op 'hont' hebben gestemd moeten zich schamen daar dit uit ONZ is over komen waaien.
Inderdaad, maar Wise wat vind je er nu van dat je als 2de autist bent gekozen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:33 schreef wise het volgende:
hoezo ligt er een lijk in het water in de onderste foto
Alleen die één-na-laatste is enigszins doable.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:30 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SMABALLEN VOOR MR COOPER, BEDANKT VOOR DE KLB AWARDS MIEN JUNG<3 <3 LOBBBIIIIIIIIII VOOR ALLE KLB STRIJDERS TOG WEEEJJOOWWW OKKKKIIIIII
ik vind er niks van. Zal me reest roesten wat iemand op internet van mij vindquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Wise wat vind je er nu van dat je als 2de autist bent gekozen?
Ik vind je een toppertje, misschien is dat een troost?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
ik vind er niks van. Zal me reest roesten wat iemand op internet van mij vind
ik heb geen troost nodigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik vind je een toppertje, misschien is dat een troost?
die top 3quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
De winnende KLBchick krijgt een FOK!Bukakke.
Welke is Juminelle?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:30 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SMABALLEN VOOR MR COOPER, BEDANKT VOOR DE KLB AWARDS MIEN JUNG<3 <3 LOBBBIIIIIIIIII VOOR ALLE KLB STRIJDERS TOG WEEEJJOOWWW OKKKKIIIIII
quote:
vind het meer op Meg lijken van the white stripesquote:
Wil je mijn foto weghalen? Bedankt alvast.quote:
Zou je een keer met mij willen afspreken? Ik hoor het graag!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wil je mijn foto weghalen? Bedankt alvast.
jouw gezicht is veel knapperquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
koeper bedankt voor de verkiezingen mense bedankt voor het stemmen donderdag is meet & greet met mij 050 zelf lunchpakketje meenemen
mar mij busje rijd maar in straal van maximal 50 kmquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
koeper bedankt voor de verkiezingen mense bedankt voor het stemmen donderdag is meet & greet met mij 050 zelf lunchpakketje meenemen
Als jij dat bent voel ik mij smerig en misbruiktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als jij dat bent voel ik mij smerig en misbruikt
Deze user verdient sowieso een award.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:30 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje wel jaquote:
gwn schuaufeur bedreige doet stefan26 ook altijd brengt m door heel nederland hahahquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
mar mij busje rijd maar in straal van maximal 50 km
pwhahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
gwn schuaufeur bedreige doet stefan26 ook altijd brengt m door heel nederland hahah
Wat subtiel weer ditquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jij bent gewoon kankerlekker en iedereen wilt je gewoon een keer aanduwen, maar dat zou ik niet doen hoor, aan mij heb je genoeg.
gr.
Fobo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:22 schreef m.y.m het volgende:
waar kan ik pics vinden van juminelle om te oordelen?
Ik vind het tegenvallen voor de lekkerste KLB chick.(nohomo)quote:
Rosepatels is een waardge concurrentie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:21 schreef m.y.m het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen voor de lekkerste KLB chick.(nohomo)
Ze heeft wel een mooi figuur.
eventueel pics? ik zie geen fobo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Rosepatels is een waardge concurrentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |