Als het goed is zijn we dan met zijn 3-en.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef Skv het volgende:
Dat ja.
Of gewoon met de auto, als je met een paar man bent is dat veel goedkoper.
Er rijdt een internationale intercity van Amsterdam C --> Den Haag HS --> Rotterdam C --> Roosendaal --> Antwerpen C naar Brussel C en Zuid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Utrecht denk ik.
Maar zijn dat speciale treinen dan of zo?
Gewoon met een kaartje uit de automaat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:02 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Er rijdt een internationale intercity van Amsterdam C --> Den Haag HS --> Rotterdam C --> Roosendaal --> Antwerpen C naar Brussel C en Zuid.
Yes. Onder de optie "Naar België/Luxemburg" op het beginscherm.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gewoon met een kaartje uit de automaat?
Heel erg bedankt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Yes. Onder de optie "Naar België, Duitsland of Luxemburg".
Wat is prijzig?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef buishuis het volgende:
Trein richting Brussel is redelijk prijzig, ik zou overwegen om met de auto te gaan. Afgelopen week ook 2 dagen geweest, heb mijn auto toen voor 17 euro 2 dagen kunnen parkeren midden in het centrum in een parkeergarage
Je moet niet op hispeed plannen. Op de homepage Utrecht en Brussel ingeven. Je krijgt dan meestal 2 treinen aangegeven op dezelfde vertrektijd per uur. 1 Thalys en 1 IC.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Daar worden alleen de Hispeeds weergegeven en daar moet je dus voor reserveren:
Over dit internationaal reisadvies
Voor het reizen naar een internationale bestemming is een speciaal ticket vereist.
Raadpleeg NS Hispeed voor uw internationale treinreis
Je moet in dat middelste menu met tijden een trein selecteren. Dan kies je degen met het NS logo, en niet die met thalys of TGV logo. Als je dat ook voor de terugreis doet verschijnt linksonderin de prijs.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maar op de site staat; 'Intercity (NS Hispeed)' is dat de gewone IC?
Sorry ik ga echt nooit met de trein, er staan ook geen prijzen bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |