Ja, dan zit ik wel goed bij postnlquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:29 schreef Salatrel het volgende:
je was op zoek naar een afwisselende baan bij een jong en dynamisch bedrijf waar men geen 9 tot 5 mentaliteit heeft?
Mag ik even bedanken?quote:
quote:
quote:
Is dat een nieuw soort soep?quote:
Ik zit hier op mijn werkplek de hele dag te eten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:50 schreef Salatrel het volgende:
Vermecellisoep met ballen en een crustini... was ik wel toe na 4,5 uur standby zitten
ferme sally soep...... dat is als ik half aan de dunne ben. Soort goulash zeg maarquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort soep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:04 schreef Salatrel het volgende:
Weet je wat die niet doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kapot gaan als je hem met -14 in je auto laat liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://imgur.com/a/D2lyT#4De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Is het die collega waarbij je kan ruiken of ze ongesteld is?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word even niet goed van de lucht die een collega zit te verspreiden.
Die zie ik gelukkig nooit meer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het die collega waarbij je kan ruiken of ze ongesteld is?
OH SNAPquote:
Ja ben alweer klaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zie ik gelukkig nooit meer.
Nee, het is iemand anders die de geur probeert te maskeren door middel van een of andere vage Zwitsal geur.
Moest jij niet werken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |