Ja, dan zit ik wel goed bij postnlquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:29 schreef Salatrel het volgende:
je was op zoek naar een afwisselende baan bij een jong en dynamisch bedrijf waar men geen 9 tot 5 mentaliteit heeft?
Mag ik even bedanken?quote:
quote:
quote:
Is dat een nieuw soort soep?quote:
Ik zit hier op mijn werkplek de hele dag te eten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:50 schreef Salatrel het volgende:
Vermecellisoep met ballen en een crustini... was ik wel toe na 4,5 uur standby zitten
ferme sally soep...... dat is als ik half aan de dunne ben. Soort goulash zeg maarquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort soep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:04 schreef Salatrel het volgende:
Weet je wat die niet doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kapot gaan als je hem met -14 in je auto laat liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://imgur.com/a/D2lyT#4De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Is het die collega waarbij je kan ruiken of ze ongesteld is?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word even niet goed van de lucht die een collega zit te verspreiden.
Die zie ik gelukkig nooit meer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het die collega waarbij je kan ruiken of ze ongesteld is?
OH SNAPquote:
Ja ben alweer klaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zie ik gelukkig nooit meer.
Nee, het is iemand anders die de geur probeert te maskeren door middel van een of andere vage Zwitsal geur.
Moest jij niet werken?
quote:
Iehl..bahquote:
quote:
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Eventsquote:
Een van de weinige films waarbij ik kinderen leuk vindt. Of in ieder geval, die peuter dan.quote:
sowieso kinderenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een van de weinige films waarbij ik kinderen leuk vindt. Of in ieder geval, die peuter dan.
Dat wel in veel gevallen.quote:
quote:
Wat ik trouwens vaak hoor is dat mannen niet zo nodig kinderen hoeven later, maar als de vrouw het per se wil het dan vaak toch doen om hen een plezier te doen.quote:
Daarom ben ik ook weg bij mijn vriendin.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik trouwens vaak hoor is dat mannen niet zo nodig kinderen hoeven later, maar als de vrouw het per se wil het dan vaak toch doen om hen een plezier te doen.Sjonge.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook weg bij mijn vriendin.
[ afbeelding ]
of wat dacht je gewoon van dat de vrouw expres de pil niet slikt en dan maar met een kut excuus komt dat de pil niet goed gewerkt heeftquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik trouwens vaak hoor is dat mannen niet zo nodig kinderen hoeven later, maar als de vrouw het per se wil het dan vaak toch doen om hen een plezier te doen.Sjonge.
Mental image..quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
Wacht wat, die collega ruikt anders wanneer ze ongesteld is en gaat dan met Zwitsal lopen sprayen?Of wat?
Zulke vrouwenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef wise het volgende:
of wat dacht je gewoon van dat de vrouw expres de pil niet slikt en dan maar met een kut excuus komt dat de pil niet goed gewerkt heeft
da's inderdaad een kut excuusquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef wise het volgende:
[..]
of wat dacht je gewoon van dat de vrouw expres de pil niet slikt en dan maar met een kut excuus komt dat de pil niet goed gewerkt heeft
Gewoon regelmatig in de buik schoppen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou is de pil ook niet 100% betrouwbaar, maar goed..
- van de trap afquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig in de buik schoppen.
Je vergeet kleerhanger en breinaalden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- van de trap af
- stofzuiger
Zo hebben we dat ook weer gehad.
Wie heeft dat nou in huis... ?quote:
Ik. Kan ik mutsjes breien voor als het internet eruit ligt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft dat nou in huis... ?
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
lekker likken likken likken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:40 schreef BobbyB het volgende:
http://www.webwinkelweblo(...)je-productfotos.html
pangasiusfilet met kastanjechampignons, veel kruiden en olijfolie uit de oven met kleefrijst en vissausquote:
* Schuift stoeltje aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:16 schreef wise het volgende:
[..]
pangasiusfilet met kastanjechampignons, veel kruiden en olijfolie uit de oven met kleefrijst en vissaus
dat magquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:19 schreef wise het volgende:
dat mag![]()
wel met garnalen cocktail als voorafje
quote:
Nee het is een turk met een grote snor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef wise het volgende:
04.01.2012:
Chauffeur is onderweg
![]()
zou het 4ebe zijn¿
dus toch 4ebequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee het is een turk met een grote snor.
indd, 2006 called ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Anno 2012 nog dit op je Facebook zetten..
[ afbeelding ]
quote:
quote:
did is zo discriminertd tegenovur mensen met disleksie manquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Anno 2012 nog dit op je Facebook zetten..
[ afbeelding ]
quote:
is dat die van die FB update?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Crack_ het volgende:
OMG, die gast van politie-inval is thuis. SPANNEND!!
Ja, maar hij gaat toch niet naar me toe komenquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verkapte manier om nee te zeggen.
mijn referentiekader zijn mijn eigen culinaire uitspattingenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is maar net waar je de lat legt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |