met onse kontjes aan het schudde in el rubioquote:
Adres dang ben net met niels aangekome maar ik moest echt eten hij is nu kijke waar heen moeteequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
met onse kontjes aan het schudde in el rubio
http://www.elrubio.nl/El_Rubio/Home.htmlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Adres dang ben net met niels aangekome maar ik moest echt eten hij is nu kijke waar heen moetee
Nee, ik woon eigenlijk in Elst, maar omdat dat niemand iets zou zeggen zei ik maar Nijmegenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Echt????????????? Waar dan? Bij station in de buurt?
Sowieso, 3 minuten van het station.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ik woon eigenlijk in Elst, maar omdat dat niemand iets zou zeggen zei ik maar Nijmegen![]()
Woon jij wel in Nijmegen dan?
Nice! Nijmegenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Sowieso, 3 minuten van het station.
ikweet niet ofdat je dat nog wel wilt:pquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:38 schreef 9611Niels het volgende:
ik kan me niks meer herinneren van gisteravond
haaa ik herken postcodenelis helemaal rechtsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
ws helemaal toppie jonges!! volgende x weer!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haaa ik herken postcodenelis helemaal rechts
Ja, en je mag ook wel weer terug naar je oude UI, ik heb hier niet voor gestemd.quote:
Cooper die haar vol GHB probeerde te proppen en vervolgens het verkeerde glas uitdronkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:01 schreef RickoKun het volgende:
Haha loooll hier foto van die meid van gisteren kan je nog herinnere niels
[ afbeelding ]
Dankje ik stond niet zo heel goed op die fotoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, doe maar zonder foto's van FOK!kers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |