Ik neem een taxi mattie, kommer aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef RickoKun het volgende:
wtf wat is dezen nou dan gaan jullie mar zonder mij ik was in groninge we zoude naar de rumba gaan en kasteel voor lekkere jonge meisjes
ok is goed ik neem aan dat postcodeniels die 400 euro wel lapt van damsco naar grunquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik neem een taxi mattie, kommer aan.
Zoveel?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ok is goed ik neem aan dat postcodeniels die 400 euro wel lapt van damsco naar grun
Neem een taxi, postcodeniels betaalt, hoor ik net.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:51 schreef rosepetals het volgende:
Jongens, ik ga het niet redden. Nik kan nog steeds niet fatsoenlijk rijden (die is voor als je mijn ex bent,zo niet:![]()
![]()
) Dus ik zit vast in zwolle.
ja blauwe pet ben nog even aan het eten maar kom er zo aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben je daar nog? Heb je een petje op?
neem een taxi, ik betaalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:51 schreef rosepetals het volgende:
Jongens, ik ga het niet redden. Nik kan nog steeds niet fatsoenlijk rijden (die is voor als je mijn ex bent,zo niet:![]()
![]()
Lekkere vriendinnen.quote:
doe ff nrmaal we zijn bezig nuquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
ws helemaal toppie jonges!! volgende x weer!!
[ afbeelding ]
?????????????quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
gvd warom was ik niet uigenodigtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
jah!! ik was blijkbaar bij de verkeerde :S:S::SS:Squote:
Honderd rijlessen ofzo dus dat komt in de buurtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:51 schreef rosepetals het volgende:
![]()
De avond is nog jong en je kunt met Roos en mij meerijden dan hebben we één van de lekkere vriendinnen alquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
jah!! ik was blijkbaar bij de verkeerde :S:S::SS:S
Kom je me ophalenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De avond is nog jong en je kunt met Roos en mij meerijden dan hebben we één van de lekkere vriendinnen al
Waar woon je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |