Onder de plak noemen we dat.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik krijg vanaf en toe wat ranzigheid die hier afspeelt mee ja.
.
[..]
Uiteindelijk ben ik degene die dan op de bank moet blijven slapen tijn, en ik ben al brak zat van afgelopen nacht..
Dat heb je er toch wel voor overquote:Op zondag 1 januari 2012 21:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik krijg vanaf en toe wat ranzigheid die hier afspeelt mee ja.
.
[..]
Uiteindelijk ben ik degene die dan op de bank moet blijven slapen tijn, en ik ben al brak zat van afgelopen nacht..
Je bent de boel aan het opsteken hé door het over een denkbeeldig verhaal te hebben dat nog wat erger is, toch, niet, dan?quote:
Ik verdwaal bijna altijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
Ik weet altijd de weg naar huis terug te vinden, ik ben baas.
Dat past toch niet.quote:
Een literair verantwoorden TT dusquote:
Je weet tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:
Opsteken? Opstoken bedoel jequote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef Detroit het volgende:
[..]
Je bent de boel aan het opsteken hé door het over een denkbeeldig verhaal te hebben dat nog wat erger is, toch, niet, dan?
Klopt.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef Detroit het volgende:
[..]
Je bent de boel aan het opsteken hé door het over een denkbeeldig verhaal te hebben dat nog wat erger is, toch, niet, dan?
uhuquote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
nee hoor, ik heb héél veel in te brengen maar als het puntje bij paaltje komt heeft hij het laatste woord
140 tekens, ik wil een uitgebreid verslag.quote:
Link naar uitgebreid verslagquote:Op zondag 1 januari 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
140 tekens, ik wil een uitgebreid verslag.
Precies, want bepaalde verhalen over dingen in de trein die hebben wel plaatsgevonden bij bepaalde andere users in dit topique, edoch niet bij mij!quote:
Je bedoelt dat met die andere man en de 3 flesjes water?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef Detroit het volgende:
[..]
Precies, want bepaalde verhalen over dingen in de trein die hebben wel plaatsgevonden bij bepaalde andere users in dit topique, edoch niet bij mij!
Ach, boeiend.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef Detroit het volgende:
[..]
Precies, want bepaalde verhalen over dingen in de trein die hebben wel plaatsgevonden bij bepaalde andere users in dit topique, edoch niet bij mij!
Zoals nu word ik nieuwsgierigquote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef Detroit het volgende:
[..]
In een keer juist van het puntje van mijn tong gehaald, vakwerk!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoelt dat met die andere man en de 3 flesjes water?
Met haar tong?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:28 schreef Detroit het volgende:
[..]
In een keer juist van het puntje van mijn tong gehaald, vakwerk!
Wat heb jij op je kerfstok dan?quote:
Ik zei niets over haar tong. Zo help je roddels de wereld in jongeman!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met haar tong?Mag dat wel van Cassan?
Niet met haar tong, van zijn tong.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met haar tong?Mag dat wel van Cassan?
Met "Wat een enge TT"?quote:
Heb jij ook iets met 3 flesjes water gedaan?quote:
Ja, of hij kan niet begrijpend lezen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik zei niets over haar tong. Zo help je roddels de wereld in jongeman!
Dat dan weer niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Heb jij ook iets met 3 flesjes water gedaan?
Vrije mensen!quote:
Ze valt op oudere mannen dus .... tsja .......... Myr wat doe je met zijn tong?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik zei niets over haar tong. Zo help je roddels de wereld in jongeman!
Ja met haar tong, wel goed lezenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet met haar tong, van zijn tong.
Precies dit.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
Overigens, mensen die onder de plak zitten.
Stiekem ben ik jaloers, maar toch.
Ligt er aan welke plakquote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb principes. Ik doe helemaal niets met de tong van een man met een vriendin.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze valt op oudere mannen dus .... tsja .......... Myr wat doe je met zijn tong?
Gelukkig valt hij niet op veel jongere meisjes. 10 jaar is de maxquote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze valt op oudere mannen dus .... tsja .......... Myr wat doe je met zijn tong?
[..]
Ja met haar tong, wel goed lezen
Dan moet het wel heel stout geweest zijn als het niet dat was, prrrr.quote:
En stoppen met roken?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Lief zijn allemaal
ik ga een sigaretje roken![]()
(want ik mag niet binnen roken van Detroit --->zitten beiden onder de plak)
Het is vooral leuk om iemand anders onder de plak te hebben zitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
Was je niet gestopt?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Lief zijn allemaal
ik ga een sigaretje roken![]()
(want ik mag niet binnen roken van Detroit --->zitten beiden onder de plak)
Detroit is even oud als ik?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gelukkig valt hij niet op veel jongere meisjes. 10 jaar is de max
Oh gelukkig voor Cassandraquote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb principes. Ik doe helemaal niets met de tong van een man met een vriendin.
Pedoquote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij ging de fantasie van tijn gewoon even met hem op de loop.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb principes. Ik doe helemaal niets met de tong van een man met een vriendin.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig voor Cassandra
[..]
Pedo
Dat gebeurt meerdere malen per dag.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:34 schreef Detroit het volgende:
[..]
Volgens mij ging de fantasie van tijn gewoon even met hem op de loop.
Neuh, hoeft niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb jij newb niet eens onder de duim?
Dan zou ik er nog maar even flink van genieten ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is vooral leuk om iemand anders onder de plak te hebben zitten.
Ik geniet er nog van nu het kan, hij betaald straks grotendeels ons huis dus dan is het omgedraaid.
Inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gebeurt meerdere malen per dag.
10 jaar is nog best jong.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik neem die wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmm, 10 jaar jonger dus. Dat betekent chicks van 17 voor mij![]()
Toch maar niet
Dit viel nog mee voor Tijn's fantasie.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:34 schreef Detroit het volgende:
[..]
Volgens mij ging de fantasie van tijn gewoon even met hem op de loop.
Mijn vriendin is ook ruim 10 jaar jongerquote:
Komt wel, je zal het zelf niet eens doorhebben totdat een van zijn vrienden het tegen hem roept.quote:
Gewoon boven de 18 hoor, ver zelfs. Niets mis mee!quote:
Oh tien jaar jongerquote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook ruim 10 jaar jonger
Guiltyquote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij 19. Het klinkt iets minder erg. Maar niet veelquote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmm, 10 jaar jonger dus. Dat betekent chicks van 17 voor mij![]()
Toch maar niet
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Detroit het volgende:
[..]
Gewoon boven de 18 hoor, ver zelfs. Niets mis mee!
Als ik 30 ben ga ik alleen maar onder de 25 neuken, vind ik wel een goed plan.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook ruim 10 jaar jonger
Komt goed, ik denk dat ik nog wel tijd genoeg heb hem nog verder te indoctrineren en dan is het net een makke puppy op commando.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik er nog maar even flink van genieten ja.
Levert weer stof tot discussie op hier zeker, of hoongelach?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
13 zou wel erg zijn, ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer ook niet ouder te gaan dan 10 jaar verschil.
Heloef mag dus 7-jarige chicks hosselen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij 19. Het klinkt iets minder erg. Maar niet veel
Het is tenminste meerderjarigquote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij 19. Het klinkt iets minder erg. Maar niet veel
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heloef mag dus 7-jarige chicks hosselen?
Kom maar jongens vertelquote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Detroit het volgende:
[..]
Levert weer stof tot discussie op hier zeker, of hoongelach?
Succes!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik 30 ben ga ik alleen maar onder de 25 neuken, vind ik wel een goed plan.
Als ik als eis alles met een kut aanhoud zal het goed komen.quote:
Grote-bek-klein-hartje-alarmquote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Komt goed, ik denk dat ik nog wel tijd genoeg heb hem nog verder te indoctrineren en dan is het net een makke puppy op commando.
Dat verschilt van brainfart tot brainfart.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Detroit het volgende:
[..]
Levert weer stof tot discussie op hier zeker, of hoongelach?
Waarom?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga alleen oudere chicks hosselen. Tussen de 30 en 40
Gelukkig heb je altijd nog seks waarmee je hem kan beïnvloeden. Seks wint van een huis.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Komt goed, ik denk dat ik nog wel tijd genoeg heb hem nog verder te indoctrineren en dan is het net een makke puppy op commando.
Niet te kritisch worden nouquote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik als eis alles met een kut aanhoud zal het goed komen.
Because I like itquote:
quote:
Ik denk niet dat anderen dat op prijs stellen. Je mag wel mijn feesboek en dan proberen erachter te komen wie de fokkers in mijn vriendenlijst zijnquote:
Jij snapt hoe het werkt.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig heb je altijd nog seks waarmee je hem kan beïnvloeden. Seks wint van een huis.
Hij is graag toyboyquote:
Misschien dat je soms denkt: "jonguh, zou je dat nou wel op die manier brengen?" zeker?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verschilt van brainfart tot brainfart.
Omg. Mijn zweedse collega heeft dr net omgekleed voor een of ander feest. Die heeft me toch een cocktailjurkje met decolleté aanquote:
Ja daar maak ik meer kans bijquote:
Is daar volk dan?quote:
Pics or...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omg. Mijn zweedse collega heeft dr net omgekleed voor een of ander feest. Die heeft me toch een cocktailjurkje met decolleté aan
Soms. Soms ook "koffie-over-mijn-toetsenbord" grappig.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Detroit het volgende:
[..]
Misschien dat je soms denkt: "jonguh, zou je dat nou wel op die manier brengen?" zeker?
Ik heb alleen hyvesquote:Op zondag 1 januari 2012 21:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat anderen dat op prijs stellen. Je mag wel mijn feesboek en dan proberen erachter te komen wie de fokkers in mijn vriendenlijst zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat moet je niet zeggen mfn, dan gaat 'ie juist extra z'n best doen met zoeken.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja zolang je de mijne niet hebt is het prima ook eigenlijk.
Ik had in singles al eens een pic van haar gepost. Dat lijkt me wel voldoende. En ze is helaas de deur al uitquote:
Ik ben hierquote:
Dit vertel je mij omdat ze een geile 18 jarige stagaire is en ze binnenkort naar Nederland en je mij haar nummer gaat geven?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omg. Mijn zweedse collega heeft dr net omgekleed voor een of ander feest. Die heeft me toch een cocktailjurkje met decolleté aan
Dan kan ik hem enkel veel succes toewensen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, dat moet je niet zeggen mfn, dan gaat 'ie juist extra z'n best doen met zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb je dr:quote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit vertel je mij omdat ze een geile 18 jarige stagaire is en ze binnenkort naar Nederland en je mij haar nummer gaat geven?
Linkje danquote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had in singles al eens een pic van haar gepost. Dat lijkt me wel voldoende. En ze is helaas de deur al uit
Mooie leeftijd.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Dan kan ik hem enkel veel succes toewensen.En je blijft maar door gaan! "Ach, bij mij staat er toch niets interessants op" werkt vele malen beter. Onthouden voor de volgende keer wanneer je een Facebookstalker spot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
Ff douchen, hinterher maak ik wel ff TC aan. Dat dit nog niet gebeurt is
Je wilt niet weten hoe lekker ze is. En nee, ze blijft lekker op Maltaquote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit vertel je mij omdat ze een geile 18 jarige stagaire is en ze binnenkort naar Nederland en je mij haar nummer gaat geven?
TC is zo 2011.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
Haiquote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef arachide. het volgende:
The Notebook is zo lief, zo leuk en ik ben zo verliefd.
We kunnen toch zeker nog wel één dag doorkomen zonder TC?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga zo slapenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
We zouden toch telkens dezelfde link doen? AVNZMG. Dan hoeven we niet meer telkens te zoeken wat deze keer het linkje is.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
Oude kaas is soms ook best lekker!quote:
Hiero:quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Linkje danIk ga niet zoeken, kom nou
Soms wil ik een keer jonge kaasquote:
36 zelfsquote:
Nouja, eigenlijk ben ik wel benieuwd of het een beetje vindbaar is voor de gemiddelde fokker.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
En je blijft maar door gaan! "Ach, bij mij staat er toch niets interessants op" werkt vele malen beter. Onthouden voor de volgende keer wanneer je een Facebookstalker spot.
Leuk meisjequote:
Mij heeft nog niemand gevondenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk ben ik wel benieuwd of het een beetje vindbaar is voor de gemiddelde fokker.
Ik hoorde iets over 30- tot 40-jarige chicks, als we dat doortrekken in de kaas-analogie dan is dat toch meer belegen.quote:
"Leuk" is niet het woord wat in me opkwam toen ze hier kwam werken.quote:
En met het woord analogie bedoel ik geen enge dingen tijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 30- tot 40-jarige chicks, als we dat doortrekken in de kaas-analogie dan is dat toch meer belegen.
Je roept zo hard dat dat niet moeilijk zou moeten zijnquote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mij heeft nog niemand gevonden
Nee, dat zou ik hier eigenlijk niet moeten zeggen
haha, maar als afwisseling wil ik ook wel een keer jonge kaas 16+ zeg maarquote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 30- tot 40-jarige chicks, als we dat doortrekken in de kaas-analogie dan is dat toch meer belegen.
Ouwe sok ben ik he?quote:
Verstandig, deze disclaimer!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Detroit het volgende:
[..]
En met het woord analogie bedoel ik geen enge dingen tijn.
Maar meer roep ik dan ook niet. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je roept zo hard dat dat niet moeilijk zou moeten zijn
Dit soort dingen zouden verboden moeten worden.quote:
Mijn meisje is mooier dan haarquote:Op zondag 1 januari 2012 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik val op ouder
Maar als ik die foto van jouw collega zie ben ik toch geen match
Dat snap ik maar ik val niet op dat soort typesquote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Leuk" is niet het woord wat in me opkwam toen ze hier kwam werken.![]()
Ohquote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Detroit het volgende:
[..]
En met het woord analogie bedoel ik geen enge dingen tijn.
Aangenomen!quote:
Hmm. En nuquote:
Leer mij m'n pappenheimers kennen, waarde Barbusse.quote:
Niet hatenquote:
Neenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit soort dingen zouden verboden moeten worden.
gmtaquote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef Detroit het volgende:
[..]
Leer mij m'n pappenheimers kennen, waarde Barbusse..
Dat zeggen ze allemaal, laatst ook zo'n vriend van mij, ja ze is zo mooi blablabla.quote:
Dat dwingt alleen maar respect af, mijn waarde Detroit.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef Detroit het volgende:
[..]
Leer mij m'n pappenheimers kennen, waarde Barbusse..
Ik vind het al raar dat detroit mij knap vindquote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, laatst ook zo'n vriend van mij, ja ze is zo mooi blablabla.
Verliefdheid maakt blind.
Te lekker man, oh zo lekker.quote:
Jij bent gewoon jaloers.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, laatst ook zo'n vriend van mij, ja ze is zo mooi blablabla.
Verliefdheid maakt blind.
Ik kan hier wat op gaan zeggen maar ik doe het lekker nietquote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat detroit mij knap vind
Ach valt wel mee toch.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
liefde maakt blind of nietquote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan hier wat op gaan zeggen maar ik doe het lekker niet
Dr lopen er hier een stuk of 7 van dat soort rond hier op de werkvloerquote:
Je weet dat ik gelijk heb.quote:
Verliefdheid is toch niet meer dan een soort van acteren? Gewoon geloven dat ik goed in mijn rol zit, Cassandra87.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
arme...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dr lopen er hier een stuk of 7 van dat soort rond hier op de werkvloer
Dat en hij kon niet beter krijgenquote:
Begreep ik 't nu goed dat je in 't buitenland zit? Waar, en watvoor werk doe je dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
*SMACK*quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Detroit het volgende:
[..]
Verliefdheid is toch niet meer dan een soort van acteren? Gewoon geloven dat ik goed in mijn rol zit, Cassandra87.
Malta. Online gaming.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Begreep ik 't nu goed dat je in 't buitenland zit? Waar, en watvoor werk doe je dan?
En er wordt nog gewerkt?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verhuis naar Malta.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heujquote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Detroit het volgende:
[..]
Verliefdheid is toch niet meer dan een soort van acteren? Gewoon geloven dat ik goed in mijn rol zit, Cassandra87.
TC had het gekund als je een webcam hadquote:Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
*SMACK*
Jaja konden de fokkers dat maar zien, deed pijn he
Vandaag in ieder geval nietquote:
De waarheid is hard he.quote:
Je hebt er talent voor, dat hardhandige schatje.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
*SMACK*
Jaja konden de fokkers dat maar zien, deed pijn he
Alleen als je lief voor mij bentquote:
Wat dat betreft wel weer geschikt voor tijnquote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef Detroit het volgende:
[..]
Je hebt er talent voor, dat hardhandige schatje..
Je hebt ook wel iets knaps als jij dat meisje in je fotoboek bent.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waar kom je langs schat?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel weer geschikt voor tijn
LOLquote:Op zondag 1 januari 2012 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel weer geschikt voor tijn
well thank youquote:Op zondag 1 januari 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt ook wel iets knaps als jij dat meisje in je fotoboek bent.
Ga bij je eigen vent slijmenquote:
Heujquote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
well thank you
Nu zelf nog geloven
En dat is heel moeilijkquote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
well thank you
Nu zelf nog geloven
Ja dan kan ik de hele dagquote:
Ik ben daar ook heengeweest op examenreis, fucking awesome was het. Ik zit eigenlijk te kijken of we dit jaar weer daarheen kunnen.quote:
Ik moest lachen.quote:
Dus dan je heb toch tijd voor mijquote:Op zondag 1 januari 2012 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die komt dit jaar sowieso ongelegen.. Ik wilde met de kerst een lang weekend vrij
Nee, ik ben geen IT-er. Ik doe pokertoernooien ed voor de NL-BE-DL markt.quote:
Plenty, wat zoek je?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Barbusse heb je ook een leuk vakantieadresje in de aanbieding?
Ik zal het in mijn agenda schrijvenquote:
Welterusten!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het in mijn agenda schrijven![]()
Maar ik ga slapen en dromen over .......voeg hier maar iets in ............
Maar ik ben in ieder geval geen maagd meer.quote:
Malta is niet zo duur, en ryanair vliegt rechtstreeks vanaf Eindhoven.quote:
You had me at barneyquote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben in ieder geval geen maagd meer.![]()
[ afbeelding ]
Die zie ik nu pasquote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef twi het volgende:
Die extra D is wel een faal, of mis ik een verborgen clou?
Daar zie je mijn tenminste niet gepikeerd op reageren met plaatjes van een opperbaas.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben in ieder geval geen maagd meer.![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het welquote:
Ik kan er niks aan doen, Barney is baasquote:Op zondag 1 januari 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar zie je mijn tenminste niet gepikeerd op reageren met plaatjes van een opperbaas.
Wel waar, ninja editquote:
Ik zag hem ookquote:
Ontzettende vrouw!quote:
Jaja.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, Barney is baas
Dat komt omdat ik op mijn werk zit, terwijl ik horny ben en zin heb in cocktailsquote:
Dat doen al een hoop mensen hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens ik kort altijd namen af. En ik wil Barbusse altijd Barb.. noemen
Geen baas, opperbaas.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Barney is echt baas. Eens met Barbusse
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Barney is echt baas. Eens met Barbusse
Jaaaaaquote:Op zondag 1 januari 2012 22:15 schreef Capstan het volgende:
Ik ken die hele Barney niet. Mis ik iets?
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:15 schreef Capstan het volgende:
Ik ken die hele Barney niet. Mis ik iets?
Neen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben ik in het how I met your mother topic aanbeland?
Nee hoor, wij zijn hetquote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken je zo bijna niet meerquote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dit is het Barney Stinson-adoratietopictmquote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
En terecht!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dit is het heloef-adoratietopictm
In de kroeg:quote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef Capstan het volgende:
En nu snap ik dan wel waar die Barney vandaan komt. Maar ik kijk eigenlijk al jaren geen TV meer
Er is niet genoeg ruimte om voldoendequote:
Ligt eraan hoe leuk capstan is, misschien vindt ze hem het wel waard om helemaal uit te leggenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de kroeg:
Meisje: oh ken je *noemhoofdpersoon* uit *noemoverbekendesitcom*? Je lijkt er wel een beetje op!
Capstan: huhwhutwhat
Meisje:![]()
![]()
Fixquotequote:
Iedereen houdt van mij. Dat is het.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niet genoeg ruimte om voldoendete posten als reactie
Ik ben gewoon geweldig, ontken het maar niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niet genoeg ruimte om voldoendete posten als reactie
Kan, uiteraard. Maar het hoeft niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe leuk capstan is, misschien vindt ze hem het wel waard om helemaal uit te leggen
Mevrouw, u weet toch al lang precies hoe leuk of niet ik leuk ik benquote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe leuk capstan is, misschien vindt ze hem het wel waard om helemaal uit te leggen
Maar niet zo awesome als Barney heloefquote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geweldig, ontken het maar niet.
Dat beweer ik dan ook nergens.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet zo awesome als Barney heloef
Ik tel niet mee. Ik ben uit uitgelegd, ik doe geen moeite meerquote:Op zondag 1 januari 2012 22:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mevrouw, u weet toch al lang precies hoe leuk of niet ik leuk ik ben
Geweldig is niet genoeg in dezen, probeert u het later nog eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geweldig, ontken het maar niet.
Ik ga niet opeens allerlei series volgen om meteen te kunnen weten waar het over gaat als iemand mij op een personage vindt lijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kan, uiteraard. Maar het hoeft niet.
De vraag is: wil hij dat risico lopen?
Was het echt zoveel moeite dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik tel niet mee. Ik ben uit uitgelegd, ik doe geen moeite meer
Ik ben een goede tweede heur.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geweldig is niet genoeg in dezen, probeert u het later nog eens.
Ik betwijfel of detroit barney wel kentquote:
Ik kan het wel met hem vinden, denk ik zoquote:Op zondag 1 januari 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of detroit barney wel kent
Schande, maar ja, na ruim 2 jaar is het hem verwijten de moeite niet meer
Je hoeft ze ook niet te volgen, doe ik ook niet. Maar het is wel handig om te weten wat er speelt in de belevingswereld van je leeftijdsgenoten c.q. doelgroep, zodat je daarop kan inspelenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga niet opeens allerlei series volgen om meteen te kunnen weten waar het over gaat als iemand mij op een personage vindt lijken
Na Barney? Dat ben ik al, en ik deel geen plaats. Hoogstens in mijn bed. Als je een mooie vrouw bent.quote:
"Doelgroep"? Say whuuud?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te volgen, doe ik ook niet. Maar het is wel handig om te weten wat er speelt in de belevingswereld van je leeftijdsgenoten c.q. doelgroep, zodat je daarop kan inspelen
Leugens!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na Barney? Dat ben ik al, en ik deel geen plaats. Hoogstens in mijn bed. Als je een mooie vrouw bent.
Nopesquote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Zijn er nog mensen met goede voornemens?
Neukenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Neen!quote:
Meer sporten.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Dan mis ik al heel veel, Bartjequote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te volgen, doe ik ook niet. Maar het is wel handig om te weten wat er speelt in de belevingswereld van je leeftijdsgenoten c.q. doelgroep, zodat je daarop kan inspelen
Kom vechten dan.quote:
Ik wil gaan hardlopen. Woon straks weer tegen het westerpark aanquote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:
Mental imagequote:Op zondag 1 januari 2012 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik ben alleen een primaat in bed, thank you very much.
Ga je alleen doen of met een vriendin?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil gaan hardlopen. Woon straks weer tegen het westerpark aan
Wat voort sport?quote:
Goed voornemen welquote:
quote:
Alleen, of met mijn vriendquote:Op zondag 1 januari 2012 22:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga je alleen doen of met een vriendin?
[..]
Wat voort sport?
[..]
Goed voornemen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |