Thanks for sharing love! Altijd fijn om deze kleine schaammomentjes gedeeld te zien met de grote boze buitenwereld.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
maar nou weet ik wel wat arachide olie is
k had uit italie een fles meegenomen, en een fles water voorwant die ging rijden. 4 uur snachts, pikdonker, geen verlichting. Pakt ie een fles, opent m, neemt een slok.. Jullie raden t al, kwam er net zo snel weer uit
Pussyquote:Op zondag 1 januari 2012 21:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Alleen als ik tegen de haargroeirichting in scheer, dat doe ik dus ook nooit
Ik weet echt veel ik heb gister bijna gewonnen met triviantquote:Op zondag 1 januari 2012 21:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat, dat hij nou niet alles van jou weet
Detroit post met kleine regelmaat meequote:Op zondag 1 januari 2012 21:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat, dat hij nou niet alles van jou weet
Over mij?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet echt veel ik heb gister bijna gewonnen met triviant
Ach, als je ziet wat sommige anderen hier postenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef Detroit het volgende:
[..]
Thanks for sharing love! Altijd fijn om deze kleine schaammomentjes gedeeld te zien met de grote boze buitenwereld..
Nu mag jij er wat van Cassan posten dan staan jullie weer gelijkquote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef Detroit het volgende:
[..]
Thanks for sharing love! Altijd fijn om deze kleine schaammomentjes gedeeld te zien met de grote boze buitenwereld..
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet echt veel ik heb gister bijna gewonnen met triviant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan hoor schatje. Als ik een camera had, had iedereen m gezien, dan ging t filmpje naar funniest home videosquote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef Detroit het volgende:
[..]
Neequote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]Ja bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
en neeeee dat gaat dus niet gebeurenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu mag jij er wat van Cassan posten dan staan jullie weer gelijk
Niets om je voor te schamen. Dat verhaal van de vorige keer daarentegen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik kon gisteren de weg naar huis niet meer vindenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ach, als je ziet wat sommige anderen hier posten
Deel, PM, MSN, Facebook wat dan ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen. Dat verhaal van de vorige keer daarentegen.![]()
![]()
Of jij daar wat over te zeggen hebt wat detroit postquote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en neeeee dat gaat dus niet gebeuren
Was je zo dronken? Of had je te veel frituurdampen ingeademd?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kon gisteren de weg naar huis niet meer vinden
Ik had niet gedronken, maar ik was wel nogal vreemd bezigquote:Op zondag 1 januari 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was je zo dronken? Of had je te veel frituurdampen ingeademd?
1) hij zit naast mij en ik heb scherpe nagelsquote:Op zondag 1 januari 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij daar wat over te zeggen hebt wat detroit post
Je vergeet twitterquote:
Ik krijg vanquote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ach, als je ziet wat sommige anderen hier posten
Uiteindelijk ben ik degene die dan op de bank moet blijven slapen tijn, en ik ben al brak zat van afgelopen nacht.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu mag jij er wat van Cassan posten dan staan jullie weer gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |